Dag 21 – Din verste uvane

Hei. Jeg er Aylar Von Kuklinski, og jeg har to nokså forskjellige personligheter som jeg gjerne vil fortelle dere litt om i kveld. For i likhet med veldig mange der ute så kan også jeg til tider være ekstremt impulsiv. Jeg er ikke så fryktelig god i eller glad i å planlegge så alt for mye, og på mange måter lever jeg så veldig der og da. På et tidspunkt sitter jeg hjemme i min trygge og velkjente stue. I det neste sitter jeg på en buss til Bergen, en reise jeg nærmest bare har bestemt meg for å ta for en knapp time siden (more or less). Jeg er et individ som elsker å leve. Elsker å se fremover. Elsker å utforske nye ting. De senere årene har jeg bare ikke vært han som har holdt meg et bestemt sted alt for lenge om gangen, for hvorfor skulle jeg det? Jeg elsker å være i stadig bevegelse. Stadig klar for nye, ukjente og til tider.. SKUMLE eventyr.

Men så skjer det gjerne (en stadig sjeldnere gang) at jeg kjører meg litt fast på veien. At jeg enten har fylt tanken med helt feil drivstoff, eller simpelthen helt glemt å fylle den i hele tatt. At tanken rett og slett har gått tom. Og når det først er blitt en realitet, ja så kan jeg bli stående fast der hvor jeg enn måtte befinne meg noe lengre enn jeg strengt talt “burde”. Og når tanken først har blitt tømt, (eller at jeg har fylt på feil) og bilen så blir stående stille – ja, da skal det ikke så mye til før tankene om “tenk hvis” og “hva om” får slått ring om meg igjen, og i verste fall vil bidra til å gjøre at det drøyer enda litt lengre før jeg får kommet meg videre fra hvor enn måtte ha “kjørt meg fast” der og da.

Og DET mine kjære venner er min verste uvane.

Hva er din?

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

5 kommentarer
    1. …….. Er vel sikkert ganske likt som din, bare at det gjelder mat. Kjøper noe jeg har tenkt til å spise, men ender opp med å spise noe helt annet. Det jeg kjøper risikerer å bli værende til det går ut på dato….Legger på en nest-verste vane også hvis det er lov. Ender ofte opp men for mange faner oppe på nett. Ender opp med å rote frem og tilbake der uten å komme videre eller tenke over hva som er viktigst

      1. Hmm, litt fascinerende angående det med faner. For der har jeg nærmest en egen tvangstanke som er på den helt motsatte skalaen. Altså, jeg har stort sett ikke så veldig mange oppe om gangen verken på mobil eller pc. Er ofte at jeg lukker forskjellige faner, SELV OM det strengt talt hadde vært enklere for meg om de bare fortsatte å være oppe ihvertfall en liten stund til.

        Og samme gjorde jeg med meldinger før også. Men akkurat meldinger har jeg sluttet å slette nå da (nesten), etter et par episoder hvor jeg virkelig har kjent på at jeg burde ha beholdt meldingene av diverse forskjellige grunner. For, plutselig dukker det opp et spøkelse fra fortiden som er BITTER etter at du har kuttet han eller henne ut, og som BARE er ute etter å spre falske påstander om hvorfor jeg egentlig dumpet vedkommende. Og når jeg da ikke lengre har de forskjellige meldingene som var årsaken til dette valget mitt, ja så blir det plutselig bare ord mot ord… Og deeeeeeeeet… Er heldigvis noe jeg har lært av nå i det minste xD

      2. Ah, såpass ja. Faner blir nesten som et tetris-spill for meg, prøver å få meg til å lukke så mange som mulig, men må bli ferdig med det jeg skulle med dem først! Har masse tvangstanker men føler de gir mening og hjelper meg på rett vei ihvertfall. Pleide å slette mange meldinger før i tiden, som ikke var så hyggelige. Men angrer litt på det nå. Med tanke på disse spøkelsene jeg føler å prate med før eller siden..

      1. Jeg har hørt om folk som har verre uvaner enn meg selv ihvertfall, for å si det sånn. Så ja, nei, antar det er et spørsmål og definisjon, som med alt annet. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg