Dag 25 – Noe du gleder deg til

Tja… HVOR.. SKAL.. JEG.. BEGYNNE??

Fordi.. Og igjen.. Det er SÅ SYKT MYE å se frem til nå, nesten på alle plan egentlig. Fremtiden ser rett og slett utrolig spennende, fargerik og vakker ut enten vi titter bort på det som har med kultur å gjøre, men også det sosiale. Ps: Nå sier jeg IKKE at kultur er usosialt, for det ville på så mange måter vært helt feil av meg, men.. Ja, dere forstår antageligvis hva jeg mener.

Uansett, det ER virkelig mye å se frem til nå. Jeg har flere ting jeg gleder meg til å gjøre og vise dere fremover med tanke på bloggen. I sommer blir det forhåpentligvis en reise eller to til en eller annen storby hvor jeg har flere venner og bekjente. Game of Thrones-finalen er utvilsomt noe jeg grugleder meg en hel del til og, HERREGUD så mange filmer jeg har klart å hype meg ihvertfall litt opp for dette året.

Og vet dere, skal vi ikke “bare” fokusere på det nå sånn for resten av det som er igjen av nettopp dette blogginnlegget? For i skrivende stund er det særlig fem filmer som har opptatt tankene mine de siste par månedene. En av de har allerede vært på kino, men det de alle har til felles er at ingen av de har kommet ut på hjemmeformatet enda, altså Netflix, Play Station Store, og diverse (ps: sånn apropos bildet over vil jeg bare understreke at jeg nesten ikke kjøper fysisk film lengre da slikt tar PLASS, samt at det er jo ikke akkurat det mest miljøvennlige alternativet heller..).

Sååååå – her er fem filmer fra 2019 jeg gleder meg sånn passelig til å se!! 😀

1. Detective Pikachu

2. Happy Death Day 2U

3. Ternet Ninja

4. Frozen 2

5. Toy Story 4

Og ja forresten, angående film 3 så FANTES det en norsk trailer ute for noen dager siden, men den er visst dessverre nede nå så da får vi bare nøye oss med den danske i stede xD

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Flere som gleder seg til disse filmene?? 😀

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

4 kommentarer
    1. Jøss, da har du kommet langt med filmer og serier, jeg har bare såvidt, begynt. Men det å oppdage nye serier og filmer og musikk man liker, er veldig inspirerende! Serien Highlander fra 90 tallet er jeg inne på nå. Bare i første sesong enda. Ser gjennom mange filmserier, som Back to the Future, Die Hard, Indiana Jones, Lethal Weapon, Mission Impossible, Scream og Godfather filmene. Liker også å ta toget til fine områder nærme Oslo, og utforske dem! Så mye å finne på. Fant også ut at Tv4 play i Sverige har 3 norske Farmen sesonger liggende ute, som ikke lenger er tilgjengelig i Norge, kan egentlig bare sees i Sverige, men installerte et Unlocator program som gjorde det mulig for meg å se det. Det var så kult! Lurer på når Tv2 evt ber dem om å fjerne det hehe.

      Forresten, du har tatt godt vare på DVD/Bluray samlingen din! Coverene har ingen bøyninger eller skrammer? Noen av mine har det. Ganske irriterende haha, Har desperat prøvd å finne måter å fikse det på. Men papp og sånt er ikke enkelt.

      1. Var en periode blant annet på.. 5 år, eller sikkert mer hvor jeg nærmest så en ny film hver eneste dag. Og særlig etter at jeg flyttet hjemmefra bestilte jeg gjerne minst 10 filmer i måneden, hvor en del av de var bokser med 4-6 filmer i om gangen, og noen ganger mer enn det også, og ja.. Det tok ikke mange dagene før jeg hadde sett alt for å si det sånn.

        Vet ikke helt eksakt hvor mye jeg har i dag, alt jeg vet er at det totale antallet er firesifret. Og mye av det kunne jeg lett ha solgt eller gitt bort uten å savne det litt engang fordi… Det er mye av det jeg har kjøpt som jeg har bestilt ENE og ALENE fordi jeg syntes at coveret så kult ut, hehe..

      2. Bruker laaang tid noen ganger på å se en film, må få med meg alle detaljer føler jeg. Men for tiden leier jeg filmer istedet for å kjøpe. Ja, coveret betyr mye for meg også. Er opptatt av å ha samme utgaveserie av en film serie, hvis det er flere som skal kjøpes. De lager nye utgaver og covere hele tiden, så er litt irriterende, nyere utgaver har noen ganger mye mindre fine cover.

        Har tenkt til å kjøpe Jason Bourne film-serien på DVD og evt Blu-ray. Har allerede film nr. 3 på DVD som jeg fikk i 2007. Så da lurer jeg på om det er best om jeg prøver å få tak i de første utgavene av de andre DVDene. Muligens mindre special features på dem, men blir mer ryddig med tanke på coverene. Hva ville du gjort?

      3. Jeg har så lite peil på Jason Bourne og hvor de filmene er å få tak i som overhode mulig, kun sett en film og det er bare så vidt jeg husker å ha gjort engang. Ehm, og som nevnt allerede; jeg vil helst ikke støtte fysisk film lengre sånn med tanke på at det både tar plass og ikke er like miljøvennlig som streaming, så jeg ville sett om jeg kunne finne de som kjøpefilm på Youtube, Itunes, Amazon eller Play Station Store, eller bare ventet til de dukket opp der i stede.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg