Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre

Denne utfordringen her har jeg helt ærlig tenkt litt på de siste dagene og lurt på hvordan jeg skal løse. For jeg er jo en nokså åpen fyr, sånn egentlig. Jeg har gjort en drøss av ting jeg bare for noen år siden trodde at jeg aldri ville klare, eller ha lyst til å gjøre noen sinne. Og i tillegg er jo et av mine nokså mange livsmotto “aldri si aldri”. Jeg KUNNE forsåvidt løst det hele med å bare ta tak i noe som ihvertfall burde være en stor selvfølgelighet som at jeg aldri kommer til å voldta noen, drepe noen for gøy, eller andre ting som går ut på å skade, true og terrorisere noen. Men DET føler jeg ville vært for lettvint av meg igjen, så..

Jeg ender rett og slett med å trekke frem noe jeg er hakket mer åpen for at jeg faktisk KAN komme til å gjøre en gang, men som jeg per dags dato ikke ser sånn veldig for meg. Og blant disse tingene så er blant annet en tur til Asia noe jeg ikke helt klarer å se for meg at jeg noen gang kommer til å gjøre av tre enkle grunner: 1. Per dags dato syns jeg fremdeles det er akkurat skummelt nok å reise til diverse steder i Norge. 2. Mine språkkunskaper er virkelig ikke mye å skryte av. 3. Asia står nokså langt nede på listen over steder jeg kunne tenkt meg å besøke HVIS jeg først skulle reist utenfor landegrensa.

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Har du noe du tenker at du ALDRI kommer til å gjøre?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

4 kommentarer
    1. Jeg tror jeg må stjele denne listen her, det er mye gøy på den som jeg ikke har sett på andre lister. Og det florerer jo av sånne lister innimellom. Herlige svar du har på flere også. Har tittet innom noen dager 🙂

      1. Bare å stjele!! Det er ikke akkurat sånn at denne listen er mitt mesterverk i utgangspunktet heller, og akkurat disse listene er vel mer eller mindre TIL for at andre skal “ta” de, og spre de videre som en og annen litt mer hyggelig form for en virtuell kjønnssykdom! ^^

        HYGGELIG å høre at du fortsatt ikke har latt deg skremme vekk 😀

    2. Har mange ting jeg aldri kommer til å gjøre, men frykter jeg kommer til å gjøre det likevel… Bli politiker.. da setter man seg i livsfare umiddelbart, delta i Skal vi Danse, klarer bare ikke til å få meg til å danse foran mange andre… dessuten er det bare for kjendiser tydeligvis, og programmet er kjedelig likevel.. synes nå jeg. Men mest av alt… jobbe i barnehage.. eller basseluskhage som mange kaller det. Er omgangssyke-bombe så det holder. Er ikke flink med barn, så passer meg dårlig, til tross for at min første forelskelse var i en barnehagetante når jeg gikk i barnehagen, så hadde i såfall hvert den eneste grunnen så jeg kunne kommet i kontakt med skjønne barnehagetanter. Men likevel… nei.. aldri.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg