Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy

Hahahaha! Oh the ironi!! For.. Ja.. HVOR mange personer opp gjennom har vel ikke jeg stilt et lignende spørsmål nå? For nesten HVERT eeeeeeeneste intervju jeg har hatt med diverse opp gjennom de siste par åtte(?) årene har jo nettopp vært avsluttet med “hvis du skulle vært strandet på en øde øy i en ubestemt tid, og du bare fikk tatt med deg tre folk eller ting – hva eller hvem ville du hatt med da?”.

Og sånn sett er i grunnen utfordringen JEG nå har fått kanskje litt for snill. For her står det INGEN TING om at jeg foreksempel skal være strandet. JEG tolker det ihvertfall sånn at her er det JEG (ok, jeg skal forsøke å roe litt ned på caps locken en liiiiten stund nå) som bestemmer hvor lenge jeg/vi skal bli, også videre.

Men okei, dere har sikkert ikke hele dagen. Noen av dere har kanskje ikke sett nattens Game of Thrones enda, og tenker å gjøre det sporens straks, eller hva vet egentlig jeg. ENYWAY!! (Ja så lenge varte altså den caps lock-pausen..) Det første jeg tenker veldig umiddelbart er at jeg ville tatt med er mine to beste venninner Sara og Renate. Og så ville jeg selvfølgelig tatt med både videokamera, speilrefleks og mobiltelefon.. I TILLEGG skulle jeg hatt med 3DSEN, samt mitt nye crush Pokémon Sun slik at jeg og Renate kunne tradet litt Pokémons nå og da.

Hmm, da er vi oppe i syv ting. Eller kinda mer hvis vi tar med de forskjellige laderne til disse tekniske duppedittene, men det velger jeg nå å ikke telle med da JEG mener at de henger såpass tett sammen at.. Ja altså at jeg er ved min fulle rett til å ikke telle de!!!! Æhm ja, og helt til slutt – penger, klær og en saaaaaaaaabla god karma! 😀

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Hva ville DU ha hatt med deg til en øde øy?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen på Bloglovin!

9 kommentarer
    1. Dette var vel et mer vanskelig spørsmål, men også interessant! Først en hemmelig monorail jeg kunne bygget for å nå tilbake til resten av verden. Aune Sand hadde vært morsom å hatt med. Er mange politikere jeg ville gjerne kidnappet med meg til en øy. Donald Trump, Krf-lederne Bollestad og Ropstad. Kastet dem i et bur til underholdning for apene der på øya. 3dsen skulle jeg også hatt med, pluss en laptop, og funnet en måte å skaffe strøm til det. Er det noen frukt som har batterisyre? Robinson-legenden Christer Falck hadde også vært god å ha med. Han kan dette med øde øyer. Mitt favorittspill Majoras Mask. En superfin dame jeg har vært forelsket i lenge hadde også vært fint!

      1. Man vet aldri med Aune. Han kan snu ganske raskt og komme med skremmende overraskelser som man så på Torpet Kjendis! Men tenkte ikke at burgreiene skulle ta livet av dem.

      2. Hvilke “skremmende” overraskelser er det egentlig du sikter til?

        Uansett.. Som skrevet tidligere så setter jeg pris på dine kommentarer. Men jeg syns du kan være litt i overkant negativ til tider. Jeg skjønner at du sliter, og jeg har ikke tenkt å be deg om å lyve/ fake noe heller. Men all den negativiteten du kommer med avler til syvende og sist bare enda mer negativitet. Og nå er det også slik at ting smitter fort over på andre, og jeg kjenner helt ærlig at jeg blir litt sliten av noen av de mer “ekstreme” negative holdningene du har. Så jeg hadde pris på om du kunne roe ned alle disse gråe skriveriene littegran, og heller prøv å tving deg selv til å fokusere mer på snille og positive tanker.

        Ikke så lett. Jeg vet. Og har du fulgt meg en stund nå så vet du nok at jeg har slitt en hel del med å fokusere på det lyse jeg også. Og jeg kan si deg en ting til. Denne endringen har ikke kommet av seg selv. Noen ganger kan det gå å “vente” på at det blir bedre, men i ganske mange tilfeller må man faktisk bare ta seg selv litt i nakkeskinnet, for til syvende og sist er man kaptein for sitt eget liv. Så nok en gang, for din egen del, de rundt deg, meg.. I hele tatt. Prøv å gjøre noe med alt det mørke du pøser ut <3 For JEG begynner ihvertfall å bli noe lei av akkurat det nå.

    2. Hvilke mørke er det jeg har pøst ut her egentlig? Jeg prøvde BARE å være morsom med det buret. Alt her var humoristisk ment! Jeg forstår ikke helt hvordan det jeg sier er SÅ mørkt. Det er bare ikke å “tvinge seg til å tenke positivt” selv om alle sier det! Klarer meg fint uten sånne tips. Jeg finner mine egne veier! Jeg har ikke opplevd meg selv som negativ de tre siste kommentarene jeg har skrevet i det hele tatt! Jeg svarer relevant på alt disse spørsmålene handler om! Beklager hvis jeg hisser meg opp, men føler jeg blir såret/skuffet over negative tilbakemeldinger flere ganger når du nettopp før det sendte en veldig hyggelig melding om at du setter pris på alt jeg skriver. Men greit! Jeg skal gi meg! Vet hvordan det er å høre på folk som plutselig forteller veldig mørke intense historier. Men det har vært under helt random omstendigheter. Men etter å ha sett enkelte ekstreme innlegg du har hatt her så trodde jeg du var vant med det!

      Jeg snakker om hvordan Aune plutselig begynte å skjelle ut Kristin for å sole seg bittelitt fordi man hele tiden må arbeide mens solen er oppe. Tvinger henne å gå i kamp som hun taper. Når han selv er i finalen, så bare trekker han seg å går fra en stor konkurranse som folk har brukt masse tid på å gjøre istand. Rareste jeg har sett.

      1. Ante meg at akkurat den burgreie var mest ment som spøk, så selv om det (forståelig nok) sikkert var veldig lett å mistolke det som at det var den jeg reagerte på spesifikt nå, så er det ikke tilfelle. For jeg mener som jeg alltid har gjort at man SKAL kunne spøke med det aller meste. Men så har det også litt med å gjøre hvem som skriver/ sier hva også.

        Og for meg ble dessverre denne kommentaren en dråpe som rant litt over av det jeg vil kalle for en kokende suppe av ikke fult så positive holdninger/ utsagn. Det er bare noen dager siden du blant annet fortalte om hvor viktig det er å lese om artikler og nærmest forberede seg på det verste i livet, som den krefthistorien du hadde lest om om han 30-åringene. Og klart, det er greit å være forberedt. Men på meg virker det som om du nærmest forventer at du skal bli syk, og særlig de holdningene der (og visse andre ting), er ALT annet enn sunne å gå rundt med, og spre i diverse kommentarfelt, og ellers. På meg virker det nesten som du har gitt opp helt og ikke lengre gidder å prøve å gjøre noe for å få det bedre lengre, og det syns jeg er både veldig trist og tragisk. Forståelig til en viss grad, for jeg har virkelig vært jævlig langt nede selv også, og ja.. Det er vel kanskje særlig derfor jeg blir så frustrert over samtlige av de negative holdningene dine. Fordi det minner meg ihvertfall delvis om hvordan jeg selv hadde det, og hvor feil jeg tok en gang i tiden når det kom til tanker som “jeg klarer meg uten at folk bryr seg”, “jeg klarer meg uten sånne tips”, “jeg klarer meg best på egen hånd” også videre. Fordi. Det. Er. Så. Feil.. Og jeg HÅPER virkelig du våkner opp en dag og innser det samme <3

        Og når det kommer til det du nevner om Aune så forstår jeg at du (som meg) også stusset litt på det. Men å kalle det ekstremt, DET syns jeg er å ta ganske greit i. Men folk har forsåvidt forskjellige tolkinger av hva man anser som ekstremt, som med alt annet. Så..

      2. Isåfall synes jeg det var et ganske urimelig tidspunkt å komme med en så negativ tilbakemelding.. bare fordi det rant over av kommentaren her! Feilen du gjør, er å ta alt jeg skriver så forbanna bokstavelig! I tillegg insinuerer du at jeg tror jeg skal dø og bare er redd hele tiden, hopper til unødvendige konklusjoner som jeg ikke kjenner meg igjen i! Jeg venter ikke på å bli syk! Jeg bare frykter det. Er nok ikke så mye mer redd en det du er! Spørsmålet handlet om hva man er redd for, og du sa du var redd for sykdom og kreft. Jeg tenkte på det tidligere idag. Og jeg angrer faktisk på at jeg skrev om han fyren i 30-årene. Jeg dro den litt unødvendig langt ihvertfall. Men resten av kommentarene mine tar jeg dessverre lite selvkritikk over. Jeg føler for å “bitche” noen ganger uten at det jeg sier er 100% seriøst. Men er ikke sånn at jeg spøker med alvorlige ting! Jeg kan ikke se å ha gitt opp jeg! Holder på fortsatt av uforklarlige grunner! Jeg har jobb, med en mentor som hjelper meg mye! Jeg jobber med datating hele tiden. I dag var jeg på et bymuseum! Så har en hektisk nok hverdag. Sier ikke at man ikke trenger hjelp fra andre! Men folk som er ovenpå og skal belære de som har det tøft med å “tenke positivt” begynner å gå ut på dato for min del. Mange synes sånt er provoserende.
        Ehh sa aldri at det Aune gjorde var ekstremt. Selv om jeg synes at å gå fra en finalekonkurranse som er helt klar uten å se på den engang, kan være litt ekstremt! Eneste forklaringen jeg har er at han ville hjem til New York og hadde han kommet inn på Farmen hadde det vært vanskelig for han måtte uansett enten vært finalist eller jury som skal stemme på en finalist i finalen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg