Dag 30 – Den rareste tingen du har

Dagens utfordring, den aller siste utfordringen for denne gang, er en utfordring jeg har vært noe i tvil om jeg i hele tatt “KAN” svare på. Og nå som den store og lenge etterlengtede finaledagen omsider har ankommet, ja så er jeg fremdeles ikke helt sikker på om jeg sitter med fasiten selv om jeg nå har bestemt meg for et slags svar. For jeg har jo så mye “rart”, fordi JEG ER JO SÅ VELDIG “RAR”!! Og mye av det jeg har er jo faktisk så forskjellig som man kan få det nærmest også. Så ja.. Selv om jeg nå altså har bestemt meg for hva jeg skal trekke frem, så vet jeg altså ikke om det dog er det aller rareste.

Men når det er sagt så føler jeg meg likevel sånn ganske sikker på at det jeg nå har valgt ut er det særeste å ha “i hus”. For det at folk i forskjellige aldre f.eks har litt forskjellige dukker, bamser, plakater, sjeldne filmer, spill, serier og cder, diverse sære kjøkkenutstyr, og i hele tatt.. Det er ihvertfall ikke så “uvanlig”. Men det å ha sånne velkomstolper innendørs i heimen, DET vet jeg ihvertfall ikke om noen andre som har, enn meg selv. Så DERFOR kjære venner har jeg nå landet på at det “rareste” jeg har (i heimen) er de flotte, episke gullstolpene som jeg kjøpte fra Hotel Cæsar-settet for straks to år siden! ^^

Og ja.. Det var altså det. 30 dager, 30 innlegg. Jeg håper dere som meg har kost dere ihvertfall noe på denne litt snodige ferden. Og hvem vet, kanskje slår jeg til en dag med en ny 30 dagers-challenge. Tror ikke det vil bli med det aller første da jeg personlig er mest glad i å kunne styre mest mulig selv uten at noe(n) skal bestemme at innen den og den dagen så SKAL jeg blogge om det og det og det. Så sånn sett merker jeg at det er litt godt å straks være helt ferdig også.

Men igjen, jeg skal aldri si aldri. Så HVIS noen der ute vet om en kul og annerledes challenge dere gjerne vil se dere bryne meg på – SKRIK SOM DERE ALDRI FØR HAR SKREKET!

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Hva er det rareste DU har?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer
    1. Lenge siden jeg har sett Hotel Cæsar.. men alt ligger vel på Sumo enn så lenge, men Tv2 kan finne på hva som helst der. Var de gullstolpene med fra starten? Synes det var interessant å se hvordan lobbyen forandret seg gjennom årene. Eneste jeg kommer på er noen av dørskiltene fra min gamle skole som holdt på å si “led samme skjebne” som Hotel Cæsar i fjor. De skiltene var enormt fine, frykter de bare har kastet resten.

      1. Begynner å bli en stund siden sist. Ikke SÅ lenge, men en stund. Tror sist jeg så noe nå var like før eller like etter nyttår en gang. Jeg kommer helt sikkert til å se opp igjen noen episoder en gang, men akkurat her og nå er det andre ting som prioriteres. På seriefronten nå går det først og fremst i Paradise Hotel (kun årets sesong), Game of Thrones (kun årets sesong), og Supergirl sesong 1 som er enda en serie/sesong jeg føler er en fest jeg har ankommet litt sent xD

        Vet ikke hvor lenge de stolpene som står på soverommet mitt har vært der. Jeg vet de har hatt lignende helt siden begynnelsen, men ikke 100% sikker på om mine har vært på settet siden dag 1, så der kan jeg dessverre ikke svare deg helt sikkert.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg