Dag 7 – favorittmaten din

Foto: pixabay.com

YESS!! Omsider et innlegg i denne utfordrings-ruletten jeg tror kan “sjokkere” ihvertfall SAMTLIGE av dere som har vært her inne og snoket en stund. For.. Jeg har jo både skrevet og sagt et par ganger at jeg ikke er så hakkende glad i taco lengre, noe som i bunn og grunn har skyldtes at jeg alt for lenge har vært “litt” for lat når det kommer til å eksperimentere med noe nytt som ikke innebærer Gilde kjøttdeig, opphakket ost, TORO hurtigris AND THATS IT, gang på gang på gang.

I det hele ganske teit for livet blir FORT noe grått og deprimerende når man til slutt har størknet fast i gamle vaner og ikke tørr å utfordre seg med nye, skumle impulser – LIVET SKJER VIRKELIG IKKE INNENFOR DEN JÆVLA KOMFORTSONEN!! Så særlig det siste halve året har jeg nå prøvd litt av hvert når det kommer til taco, og for å si det sånn – den gamle tacooppskriften jeg har kjørt i så og si hele livet frem til rundt nyttår en gang tviler jeg nå sterkt på at jeg kommer til å ta tilbake igjen noen sinne. Og da særlig når det kommer til ris-delen, hehe..

Foto: pixabay.com

Æhm ja. Nå er det sikkert noen som lurer på “men hva pleier du å ha i tacoen NÅ da?” og svaret på det er: det er ikke noe jeg spesifikt jeg PLEIER å ha i tacoen min mer! For nesten hver gang de siste seks månedene har jeg stappet inn en ny impuls, og tatt vekk igjen noe annet fra tidligere. For igjen.. Livet er faktisk gøyest man ikke aner hva man har i vente. Trygghet og forutsigbarhet har selvfølgelig fortsatt sine verdier, men.. Ja. Nei, jeg har altså ikke noen særlig faste ingredienser i tacoen min atm. 😀

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Hva er DIN favorittmat?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg