Dag 19 – Innholdet i vesken din

Jeg har en litt småpinlig tilståelse å komme med. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det, dette er rett og slett nesten litt for kleint, men.. Per dags dato er jeg ikke “en slik en” som går rundt med veske.. Jeg vet, jeg vet. Det er helt horribelt. Direkte latterlig, ja rett og slett bare usaklig pinlig.

Så ja.. Når jeg nå skal gå løs på dagens utfordring er jeg rett og slett NOK EN GANG “nødt til” å “juksa litta granne”. For altså, jeg HAR jo faktisk en slags håndveske, bare for å ha nevnt det. Men den har jeg latt være tom helt siden jeg fikk den for 5-8 år siden, og igjen – jeg vil IKKE lyve for dere heller (R.I.P Sabina).

Og vel.. Jeg kunne sikkert forsåvidt tatt det jeg innimellom pleier å ha i den ene ryggsekken når jeg er ute og går, men det er liksom bare et fotokamera, en flaske med vann, og noen bæreposer i tilfelle jeg skal ut å handle, så.. For at dette innlegget ikke skal bli alt for kjedelig tar jeg heller å viser dere hva jeg har hatt liggende i Emily The Strange-sminkepungen min i GUDENE VET hvor lenge!!

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Hva har DU i din veske/sekk/sminkepung. etc? 😀

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen på Bloglovin!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg