Dag 28 – vits/sketsj du syns er morsom

Jeg antar at det nok er flere enn meg som er litt lei av at jeg innleder disse innleggene med “hmm, denne var vanskelig”, “nå vet jeg ikke helt hva jeg skal svare” eller “jeg vet ikke helt om dette svaret egentlig er godkjent, men i min verden er mine ord lov så da får det bare bli som det nå blir”, men.. Hmm. Denne var vanskelig, nå vet jeg ikke helt hva jeg skal svare.. Hmm, jeg vet ikke helt om dette svaret egentlig er “godkjent”, men i MIN verden er mine ord lov så da får det bare bli som det nå blir!

I FJOR vår var det en liten periode hvor jeg ikke ante hvem Silje Jahren er. Hadde ikke hørt om Silje Jahren, og ehm, ja. I really didnt know her. Men SÅ en dag hadde en viss Silje Jahren tatt og kommentert en av mine videoer, jeg ble så nysgjerrig på hvem denne Silje var, og vel: en kort historie enda litt kortere – i dag vet jeg hvem denne Silje Jahaharien er.

Og strengt talt så er kanskje det jeg idag skal vise frem mer en type reportasje enn en sketsj, men igjen – min blogg, mine regler – så DERFOR kjære nudes and dudes vil jeg herved trekke frem en litt klein sånn folk på gata-video hvor min venn Silje.. Ja, ikke noe grunn til at jeg forklarer resten for dere egentlig, da videoen dere nå skal få se klarer å gjøre det helt fint selv! ^^

Og kjære Silje – jeg er HELT enig i at den humoren om at folk “ikke vet” hvordan etternavnet ditt uttales er utgått på dato nå, så jeg skal PRØVE å la dette innlegget være absolutt siste gangsperre. Jeg lover, men vil ikke love noe <3

PS: For de av dere som måtte lure:
1. Jeg har vært og bæsjet i dag, og da begynte jeg å tørke meg så.. Hmm, åh, jeg blir alltid litt usikker på om jeg pleier å starte å tørke meg ovenfra og ned, eller omvendt. Det å forklare noen hvor man starter og hvor man ender opp ved bæsjetørke er liksom som å forklare noen hvordan man styrer i visse tv-spill når man selv ikke har en håndkontroller i hånda – FORDI disse tingene går så sykt på autopilot når man først gjør de i praksis at man liksom “GLEMMER” det og må tenke seg ekstra om når man da “kun” skal snakke muntlig om det.

2. Enden på toalettpapiret skal ALLTID være mot deg og ikke veggen. Og det HÅPER jeg virkelig at MINST 80% av mine lesere også er enige i, og gjør, for hvis ikke.. Så har dere trolig dreti kraftig på både legg og kameltå hele lifet!

Dag 1 – Ditt siste innkjøp
Dag 2 – 10 fakta ingen vet om deg
Dag 3 – Noe eller noen du savner
Dag 4 – Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5 – En sang som får deg til å gråte
Dag 6 – En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din
Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag.
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din
Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlingsvesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

Flere som følger Siljes Youtube-kanal?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer
    1. Haha, bra video, var morsomt når hun skulle redigere den å så se at hun hadde vært litt “frekk”
      Er rimelig sikker på at jeg tørker ned og så oppover først i hvertfall. Men tørker flere ganger enn folk flest,
      for jeg vil at “alt” skal vekk for å si det sånn. Orker ikke tanken på brems eller hva man kaller det. Etter siste tørk
      skal papiret fortsatt være hvitt, selv om det muligens er litt sløs. Men ikke mye. mye papir kan også hjelpe mot det
      som henger igjen som nekter å gi tapt for spylern. Var vel litt TMI her, men regner med at der er et TMI innlegg.

      1. Hehe, ja. Jeg merker jeg er litt glad for at det ikke var meg som gjorde det der, SAMTIDIG er det en ikke helt uvesentlig del av meg som er noe misunnelig og skulle det ønske det var nettopp det det var også!! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg