A horror movie you thought you’d love and didn’t

Tenkte i dag at jeg holder meg til et skriftlig blogginnlegg uten video når vi nå går inn i dagens horror movie-challenge.
Dagens utfordring låter som følger:
«A horror movie you thought you’d love and didn’t»

For å være ærlig har det ikke vært lett i dag heller å komme opp med noe, men denne gangen av motsatt årsak av den som var i går. I dag er det rett og slett at jeg ikke kan komme på en skrekkfilm som jeg har hatt særlige forhåpninger til, men som jeg ikke har likt.

Så klart, jeg har jo vært borti det faktum en del ganger at filmer ikke har vært like bra, men ikke slik dagens utfodring vil ha meg til å skrive om.

Men jeg skal gjøre det beste i å fullføre denne 30-dagers utfordringen, og noe må jeg kunne ta og peke på.

Nå var det ikke sånn at jeg trodde jeg ville elske denne filmen jeg skal skrive litt om i kveld, men jeg så likevel en del fram til å se den utifra forestillinger og bilder jeg hadde oppi hodet. Filmen jeg må trekke frem blir i kveld “Puppet Master – Axis Of Evil“, som jeg alt har skrevet en filmanmeldelse på.

Interessen dukket for første gang opp for et år eller to tilbake, da jeg og en venn snakket litt om dukke-filmer. Chucky også videre. Da kom det ut at min venn ikke syntes Chucky var så skummel, men hvis det var en dukkefilm som kunne gjøre han noe paranoid, spesielt om han så de om nettene før leggetid, så var det Puppet Masters. Vel og merke finnes det flere Puppet Masters-filmen, og han nevnte ikke Axis of Evil i hele tatt, som altså var den eneste filmen jeg fant på cdon da jeg gjorde et søk. Jeg syntes filmen var langdryg, kjedelig og den gjorde meg veldig rastløs. Kort fortalt en film jeg hadde sett litt frem til, og trodde jeg ville like, men som jeg egentlig ikke hadde trengt å sett, når alt kommer til alt. Sovepille-film.


© Bildet tatt fra upcominghorrormovies.com

Day 1- your first horror movie
Day 2- the last horror movie you saw in the theater
Day 3- favorite classic horror movie
Day 4- a horror movie you thought you’d love and didn’t
Day 5- favorite horror remake
Day 6- favorite vampire movie
Day 7- a horror movie you think no one has seen
Day 8- favorite foreign horror
Day 9- favorite supernatural horror movie
Day 10- horror movie every one loves but you don’t
Day 11- favorite horror/ comedy
Day 12- your most disturbing horror film
Day 13- favorite zombie movie
Day 14- favorite indie horror movie
Day 15- favorite monster movie
Day 16- horror film with a great soundtrack
Day 17- favorite 80’s horror
Day 18- favorite horror movie filmed in black and white
Day 19- best use of gore
Day 20- favorite horror character
Day 21- best horror franchise
Day 22- best death scene
Day 23- a great quote from a horror movie
Day 24- horror movie character that describes you
Day 25- favorite Christmas/ holiday horror movie
Day 26- horror movie for a chicken
Day 27- your guilty pleasure horror movie
Day 28- horror film you’d like to see remade/ rebooted
Day 29- worst horror movie
Day 30- your favorite all time horror movie (or one of 🙂 )

Har du sett mange skrekkfilmer du har hatt gode forventninger til, men som har skuffet en del?
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg