Oppdal? Ja, så klart!

Bæ og velkommen til en presentasjon om fjellbygda som for noen år siden ble kåret for å ha Norges beste drikkevann.
Oppdal er for dere som lurer på en bygd i Sør-Trøndelag som i følge for sexye ordfører på grensen av å få bystatus, latterlig nok.

Her er det rom for alt, så lenge du tåler at folk snakker bak ryggen din, ved skuldrene dine og foran brystkassa di når du ikke er til stede selv. Det er ikke bare på jordene og gårdene og slakteriet i bygda det farer sauer i flokk her, neida, også på kaffe-områder, skoler, arbeidsplasser og hus å hjem er det flokksauer. Sauer som bæer og kreker om andre dyr enn dem selv.

Utenom meg selv har ikke Oppdal veldig mange kjendiser som er verdt å titte på, men vi har noen. Eneste jeg gidder å nevne av verdige kjentfolk er Pumba, Gygrid, kakemonsteret og Bernt fra Sesam Stasjon, Nasse Nøff og Petter Sprett. Kort fortalt Harald Mæle! Harald Mæle er for dere som lurer en av de mest kjente stemmene i Norge i dag innen dubbing av filmer og han har dubbet flere Disney-filmer og barnefilmer enn barna i nabogården din kan ramse opp til sammen!
Utenom det er det bare “kjentfolk” som jeg syns er alt for kjedelig, dere får sjekke ut wikipedia selv dere som gidder. Tørrhuer resten av gjengen! Ikke alle kan være like kul og fantastisk slik som meg og Harald Mæle!

Skulle du noen gang stoppe innom i bygda så har vi i alle fall tre hoteller som jeg kommer på, men vet ikke om det siste er i bruk som hotell lenger.. Enyway, her finner du både et hjem for oss, et hjem for deg og nok rom for alt!
Vi har to lokalaviser “Opp” og “Opdalingen”, førstnevnte er på en måte arbeidsplassen min di gangene jeg er på jobb.
Det er veldig beskjedne aviser riktignok, ikke spessielt mye action, sladder, pornografi og vold, men skal du velge en avis som er noen lunde “kjendis”-relatert, tynn og enkel og billig akkurat som en hore ved Carl Johan, velg “Opdalingen”!

Som alt annet i verden har også Oppdal en historie, men den historien kjeder meg.. Det finnes bøker og litteratur om Oppdal, så for dere som absolutt må ha historie kan dere søke på “Lars Gisnås – 100 år i Oppdal” eller noe slik ett sted!
Opdalinger gjør aldri noe galt, hver vår så er det foreksempel alltid kun russ fra andre steder i Norge som står for miljøsvinn og forsøppelse i bygda. De gangene noen blir dopet ned, voldtatt, slått ned, overfalt eller noe er det alltid fra løshuer andrestedsfra, Trondheim og Dombås og sånt faenskap!

Det verste du finner her i Oppdal er noen enkeltmennesker som kanskje har stjelt ett par biler for masse, noen har kanskje røyket for mye hasj og kan være litt dårlig selskap for enkelte yngre, og så har vi selvsagt noen butikknaskere og doplangere, og ja… Det er noen som liker å prøve å fakke traktorer, og leke med sprengstoff, sikkert også, men ikke som jeg kjenner til. Hehe..

Kort fortalt, Oppdal er ei drithyggelig bygd med livmora i behold og kuken litt beskjedent på skrå!
Vil du feriere ett sted i sommer, kom til Oppdal. Her blir du snakket om, husket og sjelden glemt! Så det er så koselig så! 🙂

Vi reblogges!

THE POKERFACE OF SARA HELENE?

Intervju-konseptet ble visst noe som flere var sugne på å stille opp på. Har fått noen forespørsler fra flere det siste døgnet. Men, før jeg tar meg av de har jeg nå tenkt å intervjue min absolutte beste venninne, Sara Helene Germanotta. Altså, hun heter ikke det egentlig, men hun er såpass Lady Gaga-fan at hun kaller seg Germanotta enkelte steder på nett!

Følgende intervju er blitt gjort over Skype! 🙂


Bilde tilhører Sara Helene/sarahelenem.blogg.no

Hva i livet bygger deg mest oppover?
Lady Gaga og vennene mine!

La oss si at du ble Gud for en hel dag, hva hadde du gjort om du kunne gjøre hva du ville et helt døgn?
Først og fremst ville jeg stoppet all krig, og gitt alle tilgang på mat og drikke. Og så ville jeg fikset sånn at ingen i familien min skylder penger lenger, samt pusset opp huset til mamma. deretter ville jeg transportert Lady Gaga til meg, så hun kunne synge Edge of Glory til meg, og drikke te etterpå. Hun måtte hatt med” whore” koppen sin! Og så ville bestilt haugevis med smykker, klær og andre awesome ting og sørget for at jeg slapp å betale når jeg fikk det. Det kunne sikkert Gud ha fikset lett.

Og til slutt ville jeg samlet alle vennene mine, både nettvenner og de som bor her, på et sted og hatt en fin kosekveld med maaaasse sjokolade!

Hva betyr din egen blogg for deg, hvorfor blogger du i utgangspunktet?
Jeg laget min første blogg fordi alle andre hadde blogger. Det virket gøy å dele bilder og musikk med andre. Det var ikke egentlig for å skrive om mitt eget liv. Etter den første har jeg hatt hvertfall 5. To av dem var anonyme. Den jeg har nå har jeg fordi jeg innimellom får lyst til å dele ting med andre, og da er det greit å ha et sted å gjøre det. Nå har jeg jo nettopp bestemt meg for å trappe opp blogging litt, og prøve å blogge hver dag. Men vi får nå se hvordan det går .. ;3

Du planlegger å styrte på en øde øy. Selvfølgelig har du med deg to ting. Hva har du med deg?
En god venn og maaaasse vann!

Hva drømte du om å bli yrkesmessig for 5 år siden?
Jeg er ikke sikker på om jeg hadde noen drømmer om hva jeg ville bli for 5 år siden..
Sannsynligvis noe innenfor filmindustrien da også.

Hvordan er du i forhold til religion? Har du noen Gud?
Jeg er humanetiker, og tror ikke på noen guder. Religion skaper så mange problemer og konflikter, selv om det ikke burde bety noe hva andre tror på. Akseptere andre for dem de er kanskje? Selv om jeg må inrømme at jeg har litt imot noe av det de tror på i forskjellige religioner.. Kvinnesyn og slikt irriterer meg. Det eneste “guddommelige” JEG tror på er naturen. Og så tror jeg litt på karma.

Jehovas Vitner banker på døren. Hva gjør du?
Diskuterer med dem. Med mindre jeg ikke har tid, da ber jeg dem om å gå til noen andre for å prakke på dem religionen sin .. Huff.

Hva er de tre beste bøkene du har lest, filmene du har sett og cdene du har hørt?
Oiiida, det var et vanskelig spørsmål! Bøkene: Nattsvermeren, Verten og Vinterjenter. Filmene: Sweeney Todd (<3), Thirteen og V for Vendetta. Cd’ene: Lady Gaga: Born This Way. Alice Cooper: Trash. Evanescense: The Open Door.

Er du god på kalorier? Hvordan ser kostholdet ditt ut en vanlig uke?
Njeeii, jeg tenker ikke så mye over hva jeg spiser egentlig. Jeg legger ikke på meg av noe, så kalorier tenker jeg ikke på. Det eneste er at jeg passer på å drikke mye vann, og så tar jeg Calsium + vitamin D hver dag.

Hva skal du gjøre etter dette intervjuet?
Jeg tror jeg skaaaal .. Hmm, jeg fikk egentlig litt lyst til å se en film, av å tenke så mye på hvilke filmer jeg liker best. Så jeg tror jeg skal se en film. The Libertine muligens.

Hva er det lengste du kunne gått for å eventuelt gjort noe utseendemessig?
Oioi, det er så mye jeg ville forandret .. Men jeg tror aldri jeg hadde turt å for eksempel bli lagt i narkose og fikset på. Jeg er altfor redd for at det skal bli mislykket eller at noe skal gå galt. Så jeg ville nok ikke gått så langt som det er nå. Men vist noen kunne vifte med en tryllestav og så foff; så jeg ut akkurat som jeg ville, så er det ikke mye jeg ikke ville gjort altså. Jeg ville ikke skadet noen andre.

Hva er ditt syn på alkohol, snus og tobakk?
Snus er ekkelt. Dødsekkelt! Røyk synes jeg ikke er ekkelt, men den lukta som setter seg iklær, i bilene til de som røyker og husene deres liker jeg ikke. GAMMEL røyklukt er fælt. Men jeg synes de som røyker er litt dust da, når de vet at det ødelegger dem innvendig. men men .. Alle tar sine egne valg ^^ Alkohol synes jeg er helt greit så lenge du ikke ødelegger for andre. Sånne som drikker seg fullstendig dritings og blir skikkelig irritable liker jeg ikke. Men å drikke innimellom og ikke for mye går helt fint; kan vere veldig gøy.

Bilde tilhører Sara Helene/sarahelenem.blogg.no

Hva frykter du mest? Fortell om dine fobier, mareritter og frykter!
Det jeg frykter mest akkurat nå er framtiden, siden den er veldig usikker før øyeblikket.
En annen ting jeg er fryktelig redd for er å miste de jeg er glad i. Vist for eksempel mamma, eller noen av de nærmeste vennene mine hadde dødd vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Hadde sikkert blitt helt nervevrak og grått i flere måneder .. 

Når det gjelder typisk skumle ting så er jeg redd for mørket, fordi i mørket kan hva som helst gjemme seg.
Og så er jeg redd for klovner som du vet. Jeg så faktisk tilfeldigvis en på en reklame på tv2 tidligere i dag, og kvapp så sykt og skrek som en tulling. Det er de falske smilene deres.. *grøss*  Jeg er også redd for insekter. Stort sett hveps og edderkopper. Sett for mye skrekkfilmer og lest for mye som edderkopper som legger egg i hodet på folk, og så bare myldrer det edderkopper ut av dem. åååhhehææsj! Og til slutt så er jeg redd for å bade i havet der det er sjøgress og tang. Jeg er redd for at noen skal ta tak i meg og dra meg ned og drukne meg.

Hvor mye skulle jeg betalt deg i fremtiden for at du skulle gi en stor pakke med skikkelige grove sexleketøy og klær til din datter på da 15 år?
Omg, umm .. Mye x) Det er jo under den seksuelle lavalder jo!

Og til sist! Hva synes du om fullstendigkaos.blogg.no?
Elsker den 😉


Dette var altså en beskjeden introdusering av det fantastiske famemonsteret mitt som er min bestevenn. Vil dere bli bedre kjent med Sara Helene, klikk innom bloggen hennes her, som jeg skal sørge for aldri blir slettet!

Vi reblogges!

DØDSKLOKKA TIKKER!

Hvis du ikke fikk leve til i morgen? Ok, det er litt lite timer igjen av dagen i dag…
Du har nøyaktig 24 timer igjen å leve. *Tikk takk*.
Snart skal du dø, og råtne som et beinrangel, med mindre du ikke har gitt tegn for ønsket kremasjon. *Tikk takk*
Klokka går, først, hvis jeg hadde vært deg ville jeg sluttet å lese dette blogginnlegget, men slapp av, mest sannsynlig håper jeg at du lever litt mer enn 24 timer fra og med nå.

Hva hadde du gjort om de 24 timene hadde kommet akkurat NÅ? Fra og med NÅ har du 24 timer igjen før du dør! Dermed basta, thats it! Nå har du muligheten til å gjøre masse faenskap og faktisk i tillegg kan du slippe å betale for deg særlig lenge mens du er i livet! Du kan gjøre hva du vil, du kan gi faen i lovverket og være så dønn hakka kriminell du vil, om du vil det. Du kan voldta, plyndre og fråtse som et rovdyr!
Eller du kan fortelle noen noe du aldri har sagt før, eller noe som du har vært regelmessig sløv på. Du kan fortelle dine nærmeste hvor glad du er i dem, du kan fortelle alle lærerne du hadde for mye du hatet dem, og hvor mye du driter i de som ga faen i deg!


Over at the Frankenstein place – again!

Eller noe heeeeelt annet!
Live and die, lets the game begun!
Vi reblogges!

ÅRSTIDSSKIFTE-SPØRSMÅL – Våren kommer, vinteren går

Våren kommer, vinteren går. I hvert fall er det lov å håpe for de som heller er vår og sommerfanatikere fremfor de som er med i fanklubben til kong vinter.
Ærlig talt, jeg liker vinteren jeg. Jeg liker mørket generelt og syns også det er forfriskende å sitte inne å kanskje snakke med noen på Skype eller se en film mens jeg hører vinden hyle som en katt som har satt poten i en bjørnesaks.

Men jeg gleder meg også til vår og sommer. Av forskjellige grunner, blant annet de med at det er lettere å få øye på kløft og lettkledde damer da, blir litt kjedelig med pornonettet i lengden.
Også gleder jeg meg selvfølgelig til noen andre ting også, blant annet varme. Det verste jeg vet med vinteren er når jeg må ute et æren og det kan være sånn 30 minusgrader i Oppdal, noe det heldigvis ikke har vært mye av denne vinteren, men..

La oss si, søppelkassa mi er full, det er kanskje 5 dager til søppelbilen kommer, og jeg må kaste søpla mi nå fordi eller stinker den ned hele hybelen. Sweet! Det eneste valget jeg har for å ikke brekke meg helt de nærmeste 5 dagene er, enten å kaste den i hagen til naboen, eller andre steder i naturen, noe jeg er veldig i mot.. Så da er det bare en ting å gjøre, kast søpla i fellescontainerne i Oppdal sentrum! Poenget er at da må jeg gå en tur som tar kanskje 10-15 minutter totalt, fram og tilbake… Og det er småkjipt enkelte ganger på den kaldeste vinteren med den sureste vinden som kanskje pisker en stakkars autist rett i trynet!

SÅ TIL SPØRSMÅLENE MINE:
HVA ER DET SOM GJØR AT DERE GLEDER DERE MEST TIL VÅREN?
OG HVA KOMMER DERE TIL Å SAVNE MEST NÅR VINTEREN TAR ADJØSS?

Og, hva liker dere best; vår eller vinter? Hvorfor?

TADDA!
Vi reblogges!

I ASK YOU: HAR DU FORHÅNDSDØMT NOEN, HVORFOR?

Noen mener at det finnes fordommer i oss alle. Det kan så være, om det stemmer vet jeg ikke.
Jeg har et kort spørsmål til dere alle, og da mener jeg faktisk absolutt enhver og alle!

Hvor mange ganger i livet deres føler dere selv at dere har forhåndsdømt noe, og nå sikter jeg ikke til merkevare, en ny film eller noe, nå tenker jeg rett og slett på mennesker.
Hvor mange ganger har dere på forhånd dømt noen negativt sånn uten at dere egentlig har kjent vedkommende?

Også til det egentlige spørsmålet som fikk meg til å lage dette innlegget?
Hva har dine forhåndsdømmelser gått som regel mest ut på?
Dårlige erfaringer fra fortiden?
Ting du har hørt fra andre?
Eller noe helt annet? 🙂

Har du/dere noen ganger brent dere skikkelig på å snakke om noe dere har tatt veldig eller litt feil over, fortell!

Jeg er nysjerrig!! 🙂
Vi reblogges!

TETTERE PÅ xxxLINN-THERESExxx

I går, la jeg ut intervjuet med Charlotte Sortgrim, noen timer etter det intervjuet fikk jeg en privat melding her inne på blogg.no fra ei som lurte på om jeg kunne fikse et intervju med henne også. Vel, jeg så ikke noen grunn til å si nei, så her har dere et ferskt møte med Linn Therese, jenta bak xxlinntheresexx.blogg.no.



Bilde tilhører Linn-Therese/xxlinntheresexx.blogg.no

Hvem er Linn-Therese i følge vennene hennes?
Den høye, snille, omtenksomme, hyggelige og gavmilde

Hvis det skulle begynne å brenne der du bor, og alt skulle brenne bort, men du kunne redde en ting, hva som helst? Hva er den ene tingen som ikke er et dyr eller menneske, som du da skulle redda?
Dataen.

Hva er ditt forhold til religion? Har du noen Gud?
E døpt i kirka og konfirmert i kirka, så vil jo sei at æ e kristen, men trur mæst på satan.
Trur ikje på gud, men trur det e meir mellom himmel og jord enndet vi ser

Du er trett, du er sliten. Hva er det mest upassende som kan skje, for at du skal tenne på de verste pluggene?
Å bli bedt om å gjør husarbeid..

Hvis du skulle stukket av fra Norge, og aldri kommet tilbake, og du skulle tatt med deg to personer, du får ikke velge bare en, du må velge to og bare to. Hvor hadde du reist, og hvem hadde du tatt med?
London, kjæresten min og bestevenninna mi.

Hva drømte du om yrkesmessig for 10 år siden?
Barnehagetante..  Hehe va 10år.
Men drøm faktisk om det einnu.

Hva skjer med sjela di og hva skjer med kroppen din etter døden?
Kroppen blir nu værtfaill lagt i jorda, sjela veit æ ikje.

Hva er det som er mest dritt med Norge i dag? Og hva er du mest fornøyd med?
Bynne me det som e dritt.
Røykeloven: Det at staten skal prøve å nekte oss røykera og røyke på offentlige plassa, uteplassa osv.. Og at røyken e blitt såpass dyr..
Nav: Di hjelpe utlendinga med en gang de spør ætte pænga og jobb, og når vi som e norsk spør om di kan hjælp oss med jobb og pænga, så nøle di.. Man må sende søknada og e lang behandlingstid.

E mæst fornøyd med prisen på klær, friheten vi har og kollektiv trafikken.

Hvordan er musikksmaken din? Hva hører du mest på?
Musikksmaken variere, alt ifra techno, hip hop, rock og nymoderne.
Favorittbande e “Dead by april”.

Hvor mye eller lite betyr utseendet ditt, og andres utseende for deg? Hvor kresen er du på hva du kler deg i, og ser ut generelt?
Utsende har ingen betydning egentlig, klær e æ litt kresen på, men ikke mye..
Sminke e heller ikke et must.

Du har kjæreste nå. Men hvis du ikke hadde hatt det, hvor åpen hadde du vært om ting som foreksempel blinddate? Hva er ditt syn på sånt?
Blinddate har æ aldri skjønt mæ på, ka e egentli vitsn me å date en du aldri har sedd før? Du veit jo aldri kem den person e.. Kan være ka som helst.

Og så egospørsmålet: Hva er dine meninger på godt og vondt om fullstendigkaos.blogg.no?
Mine meininge e at det e en blogg som e interessant å læs.
Mye moro og mye ekkelt.. Hehe.
E like spennende kvær gang å gå inn på den bloggen, bestandig noe nytt å lese.


Bilde tilhører Linn-Therese/xxlinntheresexx.blogg.no

Hva betyr din egen blogg for deg? Hvordan opprettet du din første blogg i utgangspunktet, og hvorfor blogger du i dag?
Bloggen min e nesten som en dagbok for meg, og grunnen til at æ oppretta den va førr å kunne dele tanka og erfaringe..

Hva er din største flause i livet? Hva angrer du eventuelt mest på som har skjedd deg, eller som du har gjort?
Kommer ikke på noen flause akkurat nu..
Angre mæst på at æ begynte med selvskading.

Og helt til sist, har du noen spessielle seksuelle fetisher som du tørr å dele?
Lika vanli og simpel sex.


Nå vet dere kanskje minst 15 ting om Linn-Therese dere ikke visste fra før, men dette er ikke nok. Jeg råder til å klikke inn på bloggen hennes, og ta en videre titt på hva som angår henne, og hva hun tenker, gjør og legger ut! Klikk her for å besøke bloggen hennes!

Vi reblogges!

(That) Special ONE WHO give YOU the best feeling! ENERGY DRINKS!!!

No laugh baby, take one, that only ONE!
That only ONE, that will give you a absolutly pleasure of the power of energy!
I dont like the drugs, but the drugs like me!

Good for me that ONE isn`t one of the most dangerious drugs in the world.
And please… To all the motherfucker in the world who read my blog; I know that my english sucks pretty mutch!
But, I wanna tell you something; I dont mind! I really dont care!

It is just one and only thing that mather just now, and that is a very simple question:
TELL ME (On norwegian or english, that shit is the same); What is YOUR energy drink!
Pick the only one! Nothing more, just ONE!

OR I KILL YOU!!!
Neida… 😛


Ok, på norsk, for dere som enten ikke gidder å se videoen over, eller som ikke forstår “engelsken min”:
Har du en konkret energidrikk som du har som favoritt?

Til sportsfanataikere, lærere, gymlærere, helsearbeiderefreaks, NAV-arbeidere, treningsnarkomaner og andre freakye folk:
VANN TELLES IKKE!

HVIS jeg endelig kan få si hva jeg mener her, og får komme litt til for en gangs skyld vil jeg få påpeke at jeg synes “One” smakte akkurat som de fleste andre, og kan ikke påstå at den skilte seg ut i hele tatt! TADDA!

Vi reblogges!

UNDER HUDEN PÅ CHARLOTTE SORTGRIM

Intervjuer kan være så mangt, svært sjelden at man kan si at intervjuer kan være så lite.
Det er helsikes lenge siden “Intervjuer”-kategorien ble oppdatert nå, og nå har jeg selv oppdaget det. Jeg har tatt ett tett-på-nett-intervju med min venninne Charlotte




Bilde tilhører: Charlotte Sortgrim/sortgrim.blogg.no

Hvis man ikke spør deg, men en av dine absolutt nærmeste venner. Hva slags beskrivelse vil man få om deg da?
Hm… At jeg er en tøs, neida. At jeg er hyggelig, er kreativ og har sær humor kanskje.

I hvilken sammenheng/forbinnelse føler du deg mest konfortabel og lykkelig?
Når jeg er ute med venner jeg trives godt med, som trives godt med hverandre, eller når jeg er hjemme alene eller med nære venner og spiser god mat og ser film.

Hva ønsket du helst å bli yrkesmessig for nøyaktig 10 år siden?
Drag Queen (men så fant jeg ut at man måtte være mann for det) og/eller pirat 🙂

Det er ikke noe å legge skjul på at du ikke er en a4-person med tanke på klær, hva er det absolutt du ALDRI vil ta på deg så lenge du lever?
One piece…Not ever..Ever.EVER

Hva er det største problemet med Norge i dag, og hva er de største fordelene og plussidene med landet vårt per dags dato?
Det at NAV suger så heftig som de gjør, at de hjelper utlendinger som ikke prøver(sier ikke at alle ikke gjør det) istedenfor norske folk med barn, som har vansker med å få jobb pga sykdom osv, og det at norge er så sykt dyr på ting som veiavgifter uten å ha bra veier.

Av positive ting; Miljøet, friheten, mye av musikken.

Hva er ditt forhold til religion, har du noen Gud?
Jeg har et ganske avslappet forhold til religion. Jeg tror ikke på noen andre gud enn døden. Jeg liker å snakke om religion både med ateister og religiøse mennesker. Men jeg synes at spesielt kristendom og Islam er ekstrem pesete, når de gjelder syn på en del ting, som å banne,drikke,være homofil, kvinnsyn osv. Spesielt de som skal pakke religionen sin på andre.

Liker du dyr, og hva liker du i såfall, og hvorfor?
Ja jeg elsker dyr(på en lovelig måte hah) foretrekker de enn mennesker. Jeg liker alt men favoritter er hunder,flaggermus,rev,ulv,isbjørn og nebbdyr. Fordi de bare er seg selv og gjør det de skal, de svikter deg ikke, de er ikke falske også er de så utrolig nydelige. Vil ha et slott med flaggermus, gi meg!

Leser du andre sine blogger, og hva interesserer deg mest med andres blogger av de du har hvert innom?
Ja, jeg gjør det, men heneder jeg bare er inne på forsiden og leser diverse innlegg, menneskelige reaksjoner og tanker og meninger intresserer meg, se hvor ulike men alikevel like vi er på forskjellige måter.

Hvorfor blogger akkurat du? Og hva betyr din egen blogg for deg?
Blogger for å ha noe å gjøre, for å få ut tanker ideer, eller bare få respons(bra eller dårlig) Den betyr en del, hadde nok ikke dødd om den ble slettet over natta men er glad jeg startet.


Bilde tilhører: Charlotte Sortgrim/sortgrim.blogg.no

Har du noen tabulagte temaer som du helst ikke snakker om eller tenker på i hele tatt?
Nei, ikke egentlig, jeg er villig til å diskutere alt.

Hva er det absolutt mest kreative du har gjort?
Hehe, si det. Oppgavene vi fikk på søm-linja på Oppegård var ganske krevende, men ellers er jeg veldig fornøyd med en del tegninger jeg har laget, og små-dikt jeg lagde da jeg var mindre.

Har du noen rutiner/vaner/uvaner du helt umulig kan kutte ut?
At jeg sjekker veska mi for mobil, nøkler, sminkepung, lommebok og mp3-spiller hele tiden når jeg er ute, når jeg på på toget, er på toget og når jeg går av igjen. Klarer ikke slutte egentlig er en ocd greie. Eller at jeg kan små klikek hvis jeg ser to ting som ikke ser bra ut ved siden av hverandre/sammen.

Hvilken sang/låt har du hatt lengst klistret til hjernen uten å få den helt ut?
Tja, det var vel den perioden Umbrella av Rihanna var poppis, da gikk den faen meg aldri ut, desverre.

Hvis du skal beskrive deg selv. Hva er dine fire mest negative sider, og 4 mest positive?
Negative: Klengete/masete til tider, overdrevent perfeksjonist, ekstreme humørsvingninger, ofte dårlig selvtillit…
Positive: Tålmodig, open-minded, empatisk og annerledes.

Så, ikke et intervju uten å snakke om sex på slutten.. Har du noen sexuelle fetisher?
Haha, ja det har jeg, bøtter og skap fult.(wait wut) Jeg vil ikke gå for detaljert inn i mine tanker, men er veldig inn i BDSM, er dominant mostly, og er også stor-fetishist av pvc og høye hæler.


Charlottes blogg finner du ved å trykke HER! 😉
Vi reblogges!

Beskyttet: MY PORNOGRAPHICAL MOVIE

Dette innholdet er passordbeskyttet. For å vise det, vennligst skriv inn passordet nedenfor:

Kjære overfallsmann – Hvis og om`atte.

Kjære overfallsmann
Kjære overfallsmann, hvis du skal slå, slå hardt.

Jeg har lenge ønsket å glemme enkelte styggheter,
enkelte mennesker fra fortiden, slike tilbakestående
fanatikere av dumhet, idioti, bedrevitenhet og staskap.

Kjære overfallsmann, jeg har ikke noe på meg.
Men inni meg har jeg masse kunnskap og sladder,
jeg vet en god del om en del, som ikke burde komme ut.
Penger har jeg ikke på meg nå, men masse mental rikdom.

Kjære overfallsmann, hvis du skal skyte meg,
skyt meg i skrittet!

Da skipper jeg fremtidens plagånder og etterkommere.
Disse uvitende, plagsomme fjollsa kalt barn.

Kjære overfallsmann, gjør det sjapt.
Hva du enn skal gjøre, enten det er voldtekt,
torpedoert vold eller ran.
Sjapp deg!

Min tid er dårlig, og jeg skal snart rekke himmelen.
Eller hva er det jeg sier, jeg har mangt å rekke,
før jeg reiser til helvete.
Ikke drep meg nå!
Please?
(Aylar Von Kuklinski, 4. mars 2012)