GUNMAN WILL LISTEN TO ADVICES!

Shot me if I am wrong!
Men det finnes alltid rom og hus for forbedring? Jeg gidder ikke spørre noen her om hva dere er missfornøyd med, og hva dere syns jeg burde kutte ned på eller ikke legge ut mer. For jeg legger alltid ut det jeg vil. Vil jeg ta flere nakenbilder å legge ut, så gjør jeg det, and all that way.


Nei folkens, jeg lurer rett og slett på om det er noe dere vil se, høre eller lese mer av jeg? Er det noe jeg bør legge ut oftere? Anything! Just shot, and tell me!

I wanna know if you want someting from me, because Im your dirty whore!
Eller helvete heller, skriv akkurat det du er missfornøyd med uansett, klag og be som en løsunge før julaften!

I dag har jeg delvis susa i mitt eget velvære, en noe redusert hjerne som har fått oppløst litt energi, grunnet minimalt med søvn de siste 3 døgnene, i dag har jeg vært busybusy med filminnspilling ute med noen venner, så det er second reason why I dont give 2 mutch from myself today.

But tomorrow I wanna fuck your ass, and be back harder than hardest!

Og ja, engelsken min suger spanjoler i gul one-piece..
Vi reblogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg