PLANLEGGER KIDNAPPING!

Sitter akkurat for øyeblikket og planlegger “organisert” kidnapping. Er en person i Oppdal som jeg tror må bøte litt for andres problemer, eneste løsningen jeg ser akkurat nå. Heldigvis for vedkommende og for meg selv er det bare snakk om en film, og fiction, da jeg ikke i virkeligheten planlegger en ordentlig kidnapping – Enda!

Var til terapauten min i dag forresten, hun tegnet et slags livshjul med blant annet felt som “Venner”, “Helse”, “Hjem og bolig”, “Fritid”, “Økonomi” og “Familie” som et av feltene.
Vi ble som regel klissende fast på temaet venner, og hvordan jeg er fornøyd eller ikke fornøyd der. Ble en del snakk om hva jeg synes om situasjoner der andre venner snakker om kjæreste/gutte/jente-ting når jeg er til stede. Og ble til at jeg repeterte meg selv en del ganger på at jeg syns det er litt kjedelig å være til stede når andre snakker om dette, blant annet fordi jeg syns det er litt kjedelig snakketema, pluss at jeg ikke har veldig mye erfaring å legge til å samtalene selv. Så har jeg liksom hørt på en så god del prat om gutter/jenter/flørting/sex/kjæreste-ting nå, så det er ikke så ofte at det er noe som overasker eller forunder meg lenger heller. Hehe, men terapitimen gikk fint, selv om det ble en god del snakk om akkurat det lille greia der.

En og en halv time gikk i hvertfall. Men da skal jeg vende tilbake til filmplanlegginga mi for dagen jeg! 😉
Vi reblogges!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg