DEMONENE DEMONSTRERER NÅR ALLE ULVER ER GRÅ

Da var kveldsteppe lagt over de små grå igjen, og ulvene og demonene kan igjen fly rundt i nattens drakt for å demonstrere og ulvisere.

Jeg skal nå prøve å demonstrere at jeg fungerer fortsatt ved å skrive et renest mulig innlegg om den nye pakka fra Dragens Hule jeg har hentet på Spar i kveld. Jeg har for dere som lurer på igjen ikke sovet på cirka ett døgn. Fordi jeg er døgnvill! 😀

Først og fremst, mamma har også nevnt det, jeg trenger nye sokker. Så det har jeg nå fått tak i!

Og noe som ikke er like nødvendig, men jeg gjorde det likevel: Nytt slips:

Men en tinnboks med mintdrops derimot;

Så har jeg denne gang klart å spare det beste helt nederst.
Se på denne kule bordlampa da!:

Nå skal jeg definitivt lage middag og se på Hotel Cæsar, før jeg deretter tester ut zombiehjerne-gelèen som jeg laget i natt. For dere som enda ikke har sett videoen fra da jeg lagde gelè i natt, kan dere TRYKKE her! 🙂

Hva synes dere om produktene? Handler DU mye hos Dragens Hule?
Vi reblogges!

10 kommentarer

Siste innlegg