Stein(ingens) sin historie!

En gang må bli den første, og akkurat dagen i dag ble det.
Dagen hvor jeg for første gang skulle lage en videoblogg ved hjelp av fotokameraet i stede for filmkameraet mitt…

Da jeg var ute og gikk min luftige tur i dag kom hjernen min med en halvferdig vits, om Stein og stein. Det ble en slags snål sammensatt vits.. Og hvis dere gidder å bare se videoen så er det vel egentlig lite meningsfullt at jeg sitter og skriver om den nå.

Kommer med en alle-barna-vits i tillegg jeg, fortsatt er Stein den store stjerna:
Alle barna hadde dårlig smak og lo seg glade, unntatt Stein, han sørget og grein..
Alle barna satt oppfrisket og så på MTV Justin Bieber-spessial, unntatt Stein, han følte seg klein <3

Alle barna var hekser og hadde en katt, unntatt Stein, han var same og hadde 10 000 rein..
Alle barna var i den forbudte skog og plukket sopp, unntatt Stein for han var flein(sopp)..

Sitter nå og er passelig glad for at jeg redigerte vits nummer tre, for i utgangspunktet var det ikke hekser som hadde katter i starten, det var noen andre type folk som hadde et annet dyr.. For å si det sånn, jeg hadde i utgangspunktet litt sort humor, før jeg finpussa den 😛 Ok… Her kommer den, men bare så det er sagt, jeg har IKKE FORDOMMER mot negre, og dette er IKKE en rasistisk vits mot verken negre eller samer…

Alle barna var negre og hadde hver sin hund, unntatt Stein som var same og hadde 10 000 rein.
Hm, den var egentlig best når jeg tenker meg om. Skal herved slutte helt å sensurere meg! Les og lik det du leser, eller gi faen!
Folk som ikke forstår bloggen min, og blåser seg opp etter såpass lang tid er ikke annet en bedrevitende, kjipe rasshøl uansett 😛

Vi reblogges!, med mindre noen av oss blir steinet til neste gang! Ha en steiningfri kveld, uansett om du går i burka, samekofte, vanlige klær eller om du er nudist! 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg