DETROIT ROCK CITY – ROCK FOR ALLE PENGA!

For øyeblikket sitter jeg og funderer på hvor lang tid det skal ta før det settes opp et engangs talkshow kalt “Mothers against Aylar Von Kuklinski”. Noe i den dur.

Jeg har nettopp våknet opp fra min fristerinne av ei seng, har drømt litt rart igjen. Faktisk om katter og større katter. Altså, vanlige små huskatter, og også noe som minte mer om panter. Tjaja.
Enda har jeg ikke fôret mine involler og magesekk med mat, og det har jeg tenkt en stund, men dødssynden latskap har til vane å gjøre det til en uvane for meg at det går litt treigt med enkelte ting.

Først:
Har sjekka utenfor døra mi, der lå det en beskjeden liten pakke, cden “Detroit Rock City”, med band og artister på skiva som faktisk 3 Kiss-låter, 1 David Bowie-låt, 1 The Runaways-låt, en Black Sabbath-låt og også Marilyn Manson sin coverversion av Ac/Dc-sangen “Highway to hell”, bare for å nevne noen.

Tok noen dager fra bestilling til levering og mottakelse, men nå er den i alle fall ankommet. Den er bestilt på platekompaniet.no.

Noen som forresten har sett filmen som denne cden er soundtrack fra?
Vil dere ambefale den? 🙂

Vi reblogges!

1 kommentar
    1. Hahahah! Kan du ikke starte et sånt talkshow da? Tviler på det hadde vært politisk korrekt, men who gives a damn liksom. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg