Har du lyst på nye sokker, gjerne i rødt og sort? ;-D Da kan dette være din lykkedag, du kan nå delta i en nokså lett og enkel konkurranse hvor EN vinner, får tilsendt et par sokker, som ser slik ut:
Som dere kan se har jeg to parr sokker, det ene parret får vinneren av konkurransen, det andre parret blir gitt bort til en eller annen venn av meg.
Sokkene skulle egentlig brukes til meg selv, men da jeg pakket de ut av plastikken så jeg med en gang at parrene er for små, så har ikke prøvd de på en gang.
Alt dere trenger å gjøre er å finne en link til en god NORSK, side som selger sokker, jeg trenget minst sokker i størrelse 45, herrestørrelse.
Den personen som gir meg den kuleste linken med de kuleste sokkene på, til en størrelse som passer meg, og i tillegg ikke er alt for dyr.. Ja den personen vinner.
Vist flere av dere ambefaler meg samme link, så trekker jeg en tilfeldig person av de som måtte gjøre det.
For å delta må dere altså ha en blogg, slik at jeg kan sende vinneren en privat melding etterpå når kunkurransen er avsluttet, slik at jeg kan få en adresse å sende sokkene til.
Dessverre vet jeg ikke hvilken størrelse sokkene er i, siden det ikke står på verken kvitteringen eller på siden jeg bestilte de, men de er i hvertfall litt for små for mine herreføtter, hehe.
Ønsker alle sammen en god kveld! Satser på at konkurransen blir avsluttet innen 2 uker 🙂 Kommer ann på hvor mange som sender inn forslag eller ikke 🙂
FOR MER INFORMASJON OM SOKKEPARRET DERE KAN VINNE, MED TANKE PÅ VASK OG SLIK, TRYKK HER!
Kjære alle troende og ikke troende. Jeg er en 19 år gammel gutt, som er på god vei rett til helvete, vist det finnes noe helvete slik vi mennesker ser det. Ikke bare er jeg litt glad i oppmerksomhet til tider, samtidlig som jeg er veldig nysjerrig, forfengelig og alt det der.
Men jeg er også en satans god fråtser. Å fråtse er det å bruke mye penger på seg selv, noe jeg har gjort for denne helgen. Skal nå kose meg med søtt og fett, for å si det sånn: 6 klassiske kokosboller, 2 muffins (lemon og blåbær),
3 store Red Bull-bokser, en God Morgen-drikke-yoghurt med jordbærsmak og
2 poser popcorn…
Jeg kjenner fort og godt nå at dette innlegget krasjer veldig med innlegget jeg skrev for en stund siden om De Utakknemlige, hehe. Og har ingen unnskyldninger å komme med på noen måte, er heller ikke en spessiel anledning annen enn at jeg har fått tak i de 3 første sesongene av “True Blood” på Blu Ray i dag, sammen med andre stæsj jeg fikk fra cdon.no i dag, som dere kan lese mer om her!
Utenom min nærmeste og bestevenninne som jeg er kjempeglad i, så er Marilyn Manson min andre Gud her i verden, og han har lært meg å være meg selv, ha mine egne meninger, og leve livet som den jeg er, mens jeg enda kan!
Jeg er den jeg er, mener det jeg mener, og tror på det jeg tror, og ingen, ikke en gang en gjeng med 1000 klone-like fjortissjenter skal få ta det fra meg, eller klare å gjøre meg mer som andre, eller få meg til å “skli mer inn i samfunnet”, som noen sier, hehe 🙂
Men når det er sagt, alt jeg har kjøpt av snop i kveld, blir ikke tømt i kveld, SPESSIELT IKKE Red Bullen, vet faren med å overdrive, har gått på en smell før, og det vil jeg ikke, spessielt ikke at jeg ble kjent med min beste venninne som har gjort at jeg vil leve for alltid! 🙂 Noe jeg vet ikke er mulig, men dere skjønner hva jeg mener.
Har nettopp plassert rævva mi i godstolen på rommet mitt, og siden det ikke er mye annet å gjøre, spessielt nå etter at jeg har levert Ipod classicen min til reperasjon så har jeg nå skrevet begynnelsen på en ny historie, som jeg har skrevet og altså diktet opp selv. Håper dere vil lese den og at dere liker den:)
OLE ELSKER KARI BEATE, DEL 1 (bilde tatt fra neyheyhey.blogg.no)
“Jeg vet jeg har oppført meg svært uakseptabelt i det siste. Det har bare ikke vært så lett for meg heller. Det er dessverre noe jeg ikke har fortalt, noe jeg skulle fortalt deg for lenge siden. Jeg mente aldri at du er tykk, stygg ekkel eller rar…”…
Ole Andrè, en livlig bølle med mye fart og energi står og ser seg selv i speilet mens han øver seg på ting han skal si. Ole Andrè er en veldig høy mann, såvidt fylt 20 år gammel. Han er normal tynn, går ofte i jeans og slitne olabukser, som regel en enkel billig t-skjorte kjøpt på salg og et par slitne joggesko fra forrige årtusen.
Ole er en veldig typisk uheldig kar. Han havner gjerne opp i konflikter, han er som oftest der de største skandalene skjer og likevel, alltid uten vilje. Ole Andre liker egentlig ikke slåssing, skandaler, konflikter, missforståelser, sorger og lignende, han bare havner i veldig mye uheldige situasjoner likevel.
Det er torsdags ettermiddag og han står å ser seg selv i et speil på et offentlig, skittent toalett. I hånden har han et lite bilde av en jente han har såret flere ganger, dessverre har han også tøffet seg på hennes vegne for å inponere de kuleste gutta i gjengen.
I går kveld kalte han henne for “en jævla paranoid fittekjærring av en biblioteknerd”, hennes navn er Kari Beate, en litt kortere kvinne på 19 år, veldig flott egentlig, og Ole har egentlig ikke brydd seg stort selv om at hun har briller og litt snodige, kjedelige klær.
Han flytter øynene ned på bildet en stund, greit nok, hva kan skje? Han skal bare beklage seg for henne for hundre gangen… Nei, han skulle noe mer… Han skulle fortelle at han innerst inn er dødelig forelsket i henne…
“Hm…” tenker han for seg selv. “Kanskje det er flott om jeg tar et oppgjør med gutta først, og forteller de ting først… Ikke faen, jeg kan ikke risikere at de finner på å gå til henne før jeg får snakket med henne selv. Jeg vet aldri hva de kan finne på å si…”
Han snur seg brått og går ut av toalettet, setter seg på sykkelen og sykler mot borettslaget hvor Kari Beate, hans store forelskelse bor.
Etter fem minutter var han kommet godt inn i byen, nå var det ikke mange minuttene igjen før han skulle vært fremme, hadde det ikke vært for den gigantiske trafikken.
Mens han står å venter på at han kan krysse veien mot nabogaten til sin store hemmelige kjærlighet fingrer han opp mobilen sin fra lommen. Han blir stående og tenke seg om, skal han ringe henne å sjekke om hun er hjemme? Eller vil det resultere i at hun ikke vil åpne om hun vet at han kommer?
Mobilen blir lagt tilbake i lommen, og han ser “grønn mann” på andre siden av veien, han går over veien sammen med 20 andre mennesker som også har ventet på å krysse veien.
Plutselig durrer det i lommen, han skjønner at det er noen som vil ha tak i han, og tar opp telefonen og ser at det er Kenneth som ringer når han ser på displayet. Kenneth er den verste i vennegjengen, den mest fryktbare og den med størst kjeft og størst ego.
Han bestemmer seg for å slå telefonen på lydløs og bare ignorere anropet. Til hans store frustrasjon møter han på Kenneth like etter. Kenneth innrømmer med en gang at han har fulgt etter i et minutt og latt merke til at han har ignorert anropet.
“Er du ikke helt målretta eller? Faen er det med deg for tiden? Driter i å ta telefonen når jeg ringer å greier?!” kjefter Kenneth mens han legger merke til at Ole er litt bedre kledd enn på, ja, faktisk, bedre enn noen gang.
“Faen, er du blitt homo eller hva faen skjer?” spørr han mens han peker på klærne til Ole.
Ole kjenner stresset og en usikkerhet på hva han skal si og gjøre nå. “Neida er ikke homo. Men det må da vel være lov å kle seg litt mer skikkelig. Prøve å vokse litt opp” ender han med å svare.
“Sier du at jeg ikke er voksen nok? For det håper jeg ikke for din skyld at du mener!” kommer det raskt fra Kenneth.
Ole blir stående å se Kenneth i øya noen sekunder uten å si noe som helst. Han tenker tilbake på ting som andre har sagt om Kenneth den siste tiden, ting som ikke er positivt, på alle de folka som har ambefalt han å kutte kontakten, og kjempe for sin egen identiten og den han egentlig er igjen, slik som han gjorde før han begynte på videregående og møtte Kenneth.
“Du, jeg skal være rett på sak. I begynnelsen var du en grei venn, du ga meg komplemanger og råd. Men nå har jeg endelig forstått hvordan du tenker. Alt det der var bare en liten del av en større plan om å få fanget min tillitt forså å etterhvert klare å hjernevaske meg forså å gjøre med meg som du har gjort med alle de andre. Kopiert deg selv, din stil og dine meninger over til andre!” kommer det plutselig ut fra en noe skjelven Ole.
Kenneth er tydeligprovosert, han ser veldig overasket ut og samtidlig noe sint. Plutselig smeller det så det høres noen meter, Ole mottar tidenes ørefik fra Kenneth!
“Er du blitt gal eller? Faen er det du sier til meg? Tørr du gjenta det? Er litt usikker på om jeg hørte rett?” kommer det ut fra en veldig provosert Kenneth.
“Ok, greit. Det er synd på deg fordi at foreldra dine nærmest ga faen i deg, og du hadde det vanskelig på barneskolen og fremdeles er usikker på deg selv…” sier Ole i det han blir brått avbrutt av Kenneth: “Du vet faen ikke noe om min fortid, vi har bare kjent hverandre i 5-6 år. Jeg vet jævlig godt hvem jeg er og jeg har aldri blitt misshandlet av foreldra mine”.
“Det har jeg heller ikke sagt, det jeg sa var at foreldra dine ga faen i deg… Og at du innerst inne er en usikker, svak og redd fyr som er desperat etter å få respekt i samfunnet.” legger Ole til, og er litt redd for å bli slått nå.
“Dette har jeg ikke tid til. Jeg har ikke noe dårlig selvtillitt, men det burde du ha. Så stygg som du er, ser ut som den homoen nå!” raser det fra Kenneth før han stormer bort.
Plutselig føler Ole seg mye sterkere enn noen gang, riktignok har han mottatt en ørefik han skjelver for enda, men han har endelig turt å si hva han mener, og ikke skiftet mening undervis igjen!
Lettet og fornøyd over at det gikk så bra som det gikk begynner han å sykle videre. FORTSETTELSE FØLGER!
Del 2 kommer når den kommer, enten i helgen eller i begynnelsen av uken 🙂 Kommer ann på når jeg har mest og best motivasjon til å skrive og dikte opp det 🙂 Ønsker alle sammen en veldig fin og god kveld videre, dere fortjener alle sammen å ha det bra, og jeg syns dere alle er noen fortreffelige brae folk, samma hva! 🙂
Kom forresten over en gammel, god klassikker på facebook, som jeg vil dele med nye og gamle Ozzy Osbourne fans, og andre som bare generelt liker fine balader, og god musikk:
Fikk pakke fra cdon.com i dag. To t-skjorter, tre Blu Rayer, to cder og et posterflagg i silke. Begge t-skjortene er med Marilyn Manson på, min gud, mitt forbilde og min personlige antichrist, hehe ;-): Her ser dere den første, i xl 🙂
Og her den andre t-skjorta, beklager litt lysproblemer :p
Har fra før av to Marilyn Manson-tskjorter til, men nok om det. Blu Ray-filmene jeg mottok i dag er sesong 1, 2 og 3 av serien “True Blood” som jeg gleder meg masse til å sette meg ned i sofaen og se på, på 42 tommer-tven min i FULL HD! 😀
Cdene jeg fikk i dag var blant annet en Hits For Kids-cd med 3 cder i (70 sanger). Det er snakk om en sånn best of-samling fra de siste åra 🙂 Den andre er en ABSOLUTE MUSIC-plate med tilsammen 39 moderne rockelåter fra de siste åra, en 2-cders-cd 🙂
Og det siste var altså det posterflagget i ren og skjer, vakker, deilig silke: MARILYN MANSON IGJEN FAKTISK! 🙂
Hm, jepp, det var det jeg fikk fra cdon i dag. Men i går så fikk jeg en pakke fra superkul, gidder ikke vise alt derifra, men noe jeg bare må vise, selv om jeg vet at veldig mange gir faen (jeg personlig syns som vanlig at det er kjedelig å lese om slike hverdagslige innlegg, hihi, se lengre ned på bloggen…), så går jeg i en felle nå jeg selv har satt opp så vidt, ved å vise det også, dette skjerfet fikk jeg altså fra superkul.no i går 😛
Blir deilig å bruke på vinter og kalde høsttider det ja! Forresten legger du merke til t-skjorta jeg har på, ikke helt? Den fikk jeg fra platekompaniet denne uken, nei er ikke rik, men får det som kaller feriepenger og også igjen på skatten som alle andre, og har betalt litt for mye i skatt i fjor for å si det sånn 😀 Vel, her er en Lady Gaga t-skjorte jeg også har fått denne uken:
Xl-denne også, men i LADY-størrelse så den er likevel litt trang. Ladyer er som regel litt trange å komme inn i, hehe! 😀
Ok, men da skal jeg prøve å gjøre noe jeg gruer meg til, nemlig å ringe Apple i siste desperat forsøk for å fikse Ipoden min (Ipod classic, 160 GB), som har vært problematisk siden mandag… Har telefonskrekk så om det blir noe er spennende…
Vet godt at ordet blogg mest sannsynlig ikke er en fortkortelse, så i stede har jeg kort og enkelt laget en beskrivelse om hva blogging er:
Bred, (med tanke hva man kan blogge om, skrive o.s.v) lang, (blogger man en stund uten å gi seg blir bloggen etterhvert lang) og ganske grenseløs (finnes ikke grenser for hva folk kan skrive, spessielt blant veldig mange unge er det mange som tråkker over grense med hensyn til å rakke ned på andre)
Forresten, til alle som har fulgt med på bloggen min de siste dagene, og mener at jeg har stått for mobbing, ved å skrive min mening om toppbloggere. Igjen; dere vet ikke hva mobbing er!
Syns at det faktum at så mange folk her inne (unge jenter fra alderen 12-18), anklager meg for å være mobber kun fordi jeg skriver kritisk og ironisk om toppbloggere vitner om mange unge menneskers mangel på modenhet og kunnskap på hva som faktisk er mobbing, og hva som kalles for satire og sterke meninger! 😉
Jeg kommer ikke til å gi meg med å skrive hva jeg mener, jeg vet det finnes grenser for hva man kan skrive og ikke skrive, jeg vet selv at jeg ikke har mobbet noen, men når det er sagt så er det nok en del andre som burde tenke seg over, med tanke på hva man skriver, både i kommentarer og innlegg!
Etter min mening burde blogg.no hatt en aldersgrense, og om den er det, så er den definitivt for lav! Ser det har blitt litt oppstyr rundt dette, blant annet så har en venninne av meg blogget om “Mobbing av toppbloggere”, velger å ta sjansen på å linke til den her, 😉 Håper ikke mange nå igjen mener at jeg henger ut noen, bare fordi jeg linker til noen andres innlegg som tross alt er offentlig. Vil bare at dere skal skjønne sånn noen lunde hva jeg sikter til. Mer kan dere se på de siste kommentarer jeg har fått av diversje unge på de siste innleggene.
Er jeg virkelig en mobber, har jeg mobbet fordi jeg skriver min skeptiske kommentar om toppbloggere? Går det ikke ann i Norge i dag å skrive sine skeptiske meninger om bloggere, og toppbloggere som Tcmn uten at det skal bli sett på som mobbing? Understreker en siste gang at det er ikke noen jeg er ute etter å ta. Og hele poenget jeg hadde i starten var først og fremst å få frem en debatt rundt de fleste unges evner til å tenke selv, noe jeg har gjort nå.
Vil forresten også linke til en god venninne av meg som er en av de som faktisk har skjønt dette, min gode bloggvenninne Mybabygirl, har et innlegg som dere kan lese her! 🙂 Og generelt vil jeg også anbefale Mybabygirl sin blogg på det STERKESTE! 🙂
For ikke å også nevne min venninne Elin Slåen som har skrevet ett innlegg om toppbloggerne som hun ikke vil være en del av akkurat som meg, hehe. Les hennes innlegg her, og les gjerne mer av bloggen hennes også! 🙂
Og sist men ikke minst skal jeg igjen minne om det fantastisk gode blogginnlegget til min gode venn Mira, som nå har inspirert blant annet meg og flere til å skrive ting som er skrevet de siste tingene! Kunne ikke hvert mer enig i det som både Mira, Elin og Mybabygirl blant annet har skrevet 🙂
Så lenge det er blod som bruser og puls i meg som slår som kommer jeg alltid å være her å si min mening, skape debatter, og om flere her blir sinte og frustrerte og ikke tåler det så er det de menneskenes problem, for jeg står på mitt, og vet jeg ikke har gjort noe galt. Så det så! 😉
Og igjen; tusen takk for alle besøk og kommentarer uansett negativ eller positiv, dere har alle bidratt til å gi meg høyere besøkstall, hehe! 🙂
MITT SISTE ORD I DENNE SAKEN FOR I DAG ER SOM FØLGER: JEG VET DET KRYR AV BLOGGERE HER, MEST JENTER SOM SLITER MED DÅRLIG SELVTILLITT OG AT MANGE AV DERE FØLGER FLOKKEN, VED Å VÆRE MEST MULIG SOM FLERTALLET, MEN TRO MEG, DET HJELPER KANSKJE EN STUND, MEN TIL SLUTT VIL DET KNEKKE DERE MER ENN OM DERE FAKTISK HADDE VALGT Å STÅ FREM SOM DEN DERE ER OG HA DERES EGNE MENINGER! 😉 FUCK FLOKKDYR OG HJERNEVASKING OG KOPIERING AV ANDRES MENINGER OG HVEREMÅTE SIER JEG BARE! 😉
Forresten, er det noen her som har tips til hvordan jeg kan fjerne programvare 2.0.4 på Ipoden (Ipod classic, 160 GB) min og gå tilbake til 2.0.3? Setter STOR PRIS PÅ SVAR!
Hilsen han sjalue, dobbeltmoralske, stygge punkeren med for lite llv (som noen av dere har skrevet, hehe, så søte dere er 😀 )
Neida, skal ikke provosere mer enn nødvendig nå, hehehe 🙂 Men uansett, ønsker alle en god kveld videre 😉
Jeg hører mye på musikk, så og si alltid når jeg ikke jobber eller gjør andre ting som krever at jeg ikke kan ha headsettet på hode.
(bilde tatt fra: boysntoys.blogg.no) Spessielt nå som Ipoden min har fått problemer etter at jeg lastet ned oppdateringen for Itunes 10.3 så har jeg også tenkt en del på musikk generelt.
Er noe jeg vil finne ut, har dere en knullelåt dere liker? Altså en perfekt låt til å ha seg med, når man hører på den? Hva er i såfall deres favoritt, og hvorfor? 🙂
Vist dere ikke er helt sikre, og har en partner, enten det er en kjæreste, elsker, venn eller naboen for den saks skyld, syns dere skal knulle skikkelig og finne ut hva slags låt eller type musikk dere foretrekker å knulle godt, hardt og lenge etter!
(bilde hentet fra: dagbladet.no)
Og… Har dere også en egen favoritt-onanerings låt? Noen spessielle sanger dere foretrekker å høre på mens dere runker/fingrer/onanerer? Og der de sangene de samme som knullelåtene deres? Jeg klarer ikke helt konsentrere meg ordentlig med musikk på øra når jeg onanerer, men bruker likevel å høre veldig mye på muskk ved onanering likevel.
Her har dere en låt jeg kan finne på å runke etter mens jeg tenker på noe/noen eller ser på noen bilder eller filmer for å holde meg mest mulig hard, hehe:
Har noen forresten smakt “Kåtpiller”, med lakrissmak før? Man før en liten pakke til 30 kroner på superkul.no, blant annet, alt for dyrt, men…. Skal sies at disse “pillene” ikke har noen effekt på deg i hele tatt, er bare helt vanlige lakrisdrops 😛 Boooorrinnnggg…
Ønsker alle sammen en riktig, tilfredstillende og fin torsdag 🙂
Hehe, har nettopp kommet hjem, setter meg ned, og skal til å kose meg, og det får jeg jammen å! 🙂 Har fått mange kommentarer i dag, fra en del sinte ungjenter, eller “sinna sauflokk i rosa ull” som jeg kaller det metaforisk 🙂
Er det virkelig så fyfy og stille spørsmålstegn, skrive kritisk og være åpen om mine meninger om toppbloggere som feks Tcmn?
Til alle sammen vil jeg bare smile, og si tusen takk for at dere åpner dere, og viser at dere har så mye å gjøre på fritiden.
Jeg kommer til å fortsette å skrive hva jeg mener, jeg vet selv at jeg ikke går til personlig angrep mot noen. De jeg har gått til “angrep” på er folk som har gått til angrep på min gode bloggvenninne Mira fordi hun skrev sin mening om toppblogging først, noe folk ikke tålte tydeligvis. Og da jeg fikk lese de kommentare hun fikk så ble jeg litt irritert og skrev et innleg mot de som har skrevet stygt til henne på en personlig og usakelig måte.
Men at dere går og slenger dritt til meg er helt greit, har riktignok snakket litt med politet om enkelte av kommenarene som jeg har fått i dag, så selv om dere er anonyme så har jeg fortsatt IP-adressen deres som politiet kan gå etter, men det er heldigvis veldig få av de fleste sure kommentarene som kan bli anmeldt 😉
Ønsker alle sammen en god kveld, og igjen: Til alle dere ildsinte som ikke tåler å lese at andre kritiserer folk dere ser opp til, og ser på meg som mobber bare på grunn av det 🙂 Glad dere også jeg, er jo rimelig søtt med sinte og temparamangsfylte meldinger 🙂
Hehe, stor klem og hilsen fra han “umodne, useriøse, umoralske, stygge punkeren med stygg, kjedelig og dårlig blogg som “mobber”” 😉 <3 Vi blogges! 🙂
I går skrev jeg et blogginnlegg om de utrolige kjedelige toppbloggerne i Norge, som den tragiske bloggen til Tcmn foreksempel, og har fått kjempegode tilbakemeldinger, her har dere innlegget jeg skrev fra i går!
Litt før meg så skrev min gode bloggvenn Mira om det samme temaet, men av en eller annen grunn har hun fått utrolig mange stygge og slemme kommentarer, enda jeg var enda mer negativt i mitt innlegg enn hva hun var i sitt om de tragiske, kjedelige toppbloggerne. Ta en titt på Mira sitt innlegg her, og LES de stygge meldingene hun har fått fra flere sure, tragiske tenåringer.. KLIKK HER FOR Å SE!
(bilde fra bloggen til min vakre, snille og veldig unike, gode bloggvenn Mira)
VIST NOEN ØNSKER Å GÅ TIL PERSONLIG ANGREP PÅ NOEN SÅ SYNS JEG HELLER FOLK SKAL TA MEG, SELV OM MIRA ER NOEN FÅ ÅR ELDRE ENN MEG!
VIST DERE IKKE TÅLER AT BLANT ANNET MIRA SOM KVINNE SKRIVER SIN ÆRLIGE MENING OM TOPPBLOGGERE, TROSS AT AT HUN ER EN VOKSEN KVINNE, SÅ HAR DERE ET PROBLEM FOLKENS, IKKE HUN!
JEG SKREV TROSS ALT ENDA MER NEDSETTENDE OM TOPPBLOGGERNE, OG HAR KUN FÅTT POSITIVE TILBAKEMELDINGER, SÅ HVORFOR SKAL SÅ MANGE TENÅRINGER RAKKE NED PÅ MIRA. Tror ærlig talt dette har med missunnelse å gjøre siden Mira er jente, og etter min mening MYE penere enn de fleste kvinner og jenter i Norge!
(bruker dette bildet, fordi jeg føler og syns at flere av kommentarene som har kommet inn til Mira i det siste rett og slett er mobbing, og også rasistisk, noe jeg synes er utrolig tragisk)
Syns også dette minner om at enda i 2011 så er det ikke rettferdig nok i verden enda med tanke på kjønn og alder. Er tydeligvis lettere for en mann/gutt å skrive og si sin mening, enn om en vakker kvinne i sin beste alder gjør det.
Vil understreke at jeg er en god bloggvenn av Mira som er utrolig stolt av henne både før og etter det blogginnlegget! 🙂 Og at jeg støtter henne, som alle andre vennene mine, fult ut! Kødder noen med Mira eller andre, så kødder dere også med meg!
Okey, kanskje det holder nå… Jeg går rett på sak: Tcmn, andreabadendyck, Linni Meister, Karoline Berget……….. STOPP, DET HOLDER! Kort sagt, jeg forstår ikke hvorfor mange av de som ligger på toppen på blogglisten, ligger der.
(la oss innse og innrømme det en gang for alle. De fleste toppbloggerne er endt opp som modeller for butikker som vil vise frem produktene sine, reklame kort sagt. Bilde tatt fra: milano.webby.no)
Jeg har en stund lest en del av mine venners blogger, som har skrevet hvor mange unødvendige innlegg de fleste toppbloggerne har, eller kjedelige om du vil. Sist ute var min veldig gode venninne Mira, bloggen hennes kan dere forresten se her! 🙂
Har flere ganger tenkt; “det er da vel ikke sååå ille”. Men så bruker jeg noen timer på å sjekke de fleste som ligger på toppen, leser flere innlegg hos flere på topplisten, leser, ser på bildene, leser, ser på bildene…. Og jeg skjønner fort hvorfor de er på topp! Min fasit er: Mange i Norge sliter med søvnproblemer og døgnrytme akkurat som meg, TOPPBLOGGERNE ER JO DEN PERFEKTE SOVEMEDISIN! GENIALT!
For hva er det de aller fleste på topp 100-listen som regel blogger om?: Klær, klær, sminke, klær, klær, hår, hår, shopping, “beklager for at det har vært lite blogging”, klær, frokost, spørsmålsrunder, spørsmålsrunder, konkurranser, mat, middag, mat klær, klær, sminke, hudpleie, frokost, frokost, sminke, klær, sminke, hår… Noe så genialt og, ehm, originalt! For det er det jo “ingen andre som gjør”! For ikke å snakke om spennende stoff! Ehm, håper dere føler ironien? 🙂
(minst 80 prosent av bloggerne på topplisten, blogger gjerne en del om mat, og hva de nettopp har laget, spist, eller skal spise, samt at de tilføyer en oppskrift, og nyttig med mat og nye ideer, innrømmer det. Men likevel… Foto tatt fra: ungdomsperioden.blogg.no) Jeg ser på enkelte av spørrevideoene til flere av toppbloggerne, og må si jeg er innponert over spørsmåla dere sender inn: “Hva heter dine beste venner” – akkurat som om vi fleste vet hvem de er uansett……. “Hvem er ditt største forbilde”, “hm, vanskelig å si, men tror det er mamma” – JODA, ORIGINALT!….. “Hvor mange katter har du?” – Noe verden trenger å vite, så er det det. “Hva er ditt favorittplagg?” – GENIALT SPØRSMÅL! “Hva synes du om bloggen min?”, “Fin blogg”…. GRATULERER MED FIN OG UTFYLDIG OMTALE” “Hva spiser du helst på brødskiven?” – Enda et samfunnsproblem er løst om man får svar der!
Jeg må virkelig si, at jeg DØR etter å vite hva andre spiser til middag, frokost, og jeg bare MÅ vite hvordan andre klær meg, mest fordi jeg ikke er i stand til å vite hva jeg skal kle på meg selv, så da er det jo flott å få tips fra folk som ligger litt høyt oppe om hva jeg kan kle meg i. Hehe, som dere sikkert ser at jeg alerede har gjort! IRONIALARM.
Ok, skal nå snart stoppe dette innlegget, for dette innlegget er heller ikke så veldig spennende. Litt interesangt er det jo hvorfor de som ligger på topp gjør det, fordi jeg syns ikke de fortjener det, og med det så sier ikke at JEG er bedre enn de, på ingen måte, det er det opp til andre å bestemme, fordi dere skal vite at jeg først og fremst ikke henger ut toppbloggerne, for som Andrea Badendyck har skrevet på sin blogg: “Haha, noe jeg har tenkt over som er utrolig teit, er folk som kommenterer på topplisteblogger “Du fortjener ikke plassen din/hvis du ikke blogger mer fortjener du ikke å ligge på * plass. Det handler ikke om å fortjene, altså ingen topplistebloggere har valgt å ligge der de ligger, det er de som klikker som gjør at vi ligger der vi gjør. Agree? Ingen bestemmer jo lesertallet sitt.”
KORREKT! Jeg bare skjønner ikke hvorfor så mange av de som ligger der, ligger der. Hva som er så vanvittig spennende med de bloggene? De fleste der blogger jo nesten bare om klær, sminke, hva de spiser og litt om vennene, kjæledyra eller familien? KORT SAGT; JÆVLIG HVERDAGSLIGE TING, KJEMPESPENNENDE!Ironi, igjen for dere som ikke skjønte den.
(hehe, et bilde sier mer enn tusen ord… bilde tatt fra bergmegheim.blogspot.com)
Og for dere som føler dere provosert, at jeg mobber eller noe. Jeg er IMOT mobbing som dere kan se på headeren, jeg er STERKT i mot mobbing, og at folk bruker tiden på å være negativ, krenke andre også videre… Men det er en stor forskjell på det å være negativ og/eller skeptisk for å krenke andre, og det å være negativ og/eller krenkende for å stille noen samfunnspørsmål på en måte jegselv i hvertfall føler jeg har gjort nå på en nokså snill, saklig og grei måte, i motsetning til hva jeg vet at enkelte av dere vil gjøre som nå føler dere støtt eller noe og kommer til å kommentere tilbake, noe krast 😉
Da ønsker jeg dere alle en god og fin tirsdag! 🙂 VI BLOGGES!
Kjære alle lesere. For hver eneste dag, og natt som går, så fylles vi med minner, på godt og vondt. Hver eneste dag blir vi litt eldre, sterkere og klokere.
Jeg vet det er veldig mange lykkelige mennesker der ute, og det er jeg veldig glad for. Men jeg vet også at det er også altfor mange av dere som sliter alt for mye hver dag, og det gjør meg trist.
Hver og en av dere er alle sammen utrolig flotte, på deres helt spessielle og unike måte.
Ingen av dere er perfekte, og det er jeg glad for, for det er ikke jeg heller. Noen av dere er nok litt for unge fortsatt til å blogge, og noen er det noen mener litt for gamle. Jeg bryr meg ikke, jeg er glad for at alle som er innom min blogg i hvertfall jeg 🙂
Kanskje har du sagt noe du angrer veldig på til noen du er glad i nå nylig? Eller kanskje har du sagt noe veldig hyggelig som nettopp har gjort en eller flere mennesker veldig glad en stund fremover? 🙂
Hva vet jeg, jeg er bare et simpelt menneske med en fremtid og fortid som alle dere, og jeg vet ikke hva alle dere har gjort eller ikke. Men det gjør ikke noe.
Dere skjønner, vi er alle ett!
Jeg bryr meg forresten ikke, helt sånn random sagt, om du er den peneste i klassen, den peneste på jobben, i byen, i bygda, på fjellet, på havet eller hva det skulle være. Jeg bryr meg heller ikke om du ikke har utseende med deg.
Vi er alle samme ulla! Vi er alle mennesker, med eller uten utseende med oss 🙂
For alt jeg vet kan du være en skikkelig motbydelig og falsk person på innsiden, og har gjort mye vondt mot andre, men kanskje ikke helt ment det, så ille som det har blitt. Eller kanskje er du verdens snilleste? 🙂
Du føler kanskje at du ikke kan så mye, og at du ikke duger til noe? Det tviler jeg på, jeg VET at du duger til masse jeg, enda jeg ikke kjenner deg. Vi alle mennesker kan faktisk veldig mye. Bare det at vi puster helt ubevist er utrolig i seg selv 🙂
Det jeg ville si var egentlig bare dette: Jeg er veldig glad jeg, for at du er du, og ikke noe annet. Det er det som gjør deg helt unik, uansett! 🙂
God natt alle sammen! <3 Sov godt, når den tid kommer. Så “sees” vi! VI BLOGGES!