DEAD FRIEND OF MY, NO LONGER ALONE

Haha, så utrolig random og psykt kult! Var nettopp på Domus, blant annet for å poste Alice Cooper-tegningen til min gode venninne Sara. Posthuset i Oppdal holder til i Domus-bygget.

Etter at jeg postet tegningen, så skulle jeg kjøpe blant annet mer vaskemiddel, og en pakke smørr. Da jeg noe forfallende spaserte Notabene så jeg noe jeg bare måtte ha med meg hjem, og som nå ligger og slapper av i sofaen min. Har fått meg kjeledyr! Et skjellet til 79,00 kroner! Det er jo Halloween snart, og derfor selger de en del Halloween ting, selv i lille Oppdal på denne tiden!

Her er skjellettet mitt:

Er hun ikke søt? 🙂
Jooo, men det hviler et problem på min nakke! Det har ikke noe navn, enda. Noen som kan være miljøelig, kjempestilig, ulovlig kul og fantastisk fantasifull og hjelpe meg med å gi stakkaren min et navn? Kom med tips!

Vi blogges!

2 AGAINST THE WORLD

En kjølig og råtten verden er det vi er plassert i. Ikke så mye som et valg fikk vi.
På hvert vårt sted vi er plassert, så alt for langt unne hverandre, dessverre.
Vi lever begge i den samme verden, den som folk flest liker å beruse seg i når ting blir litt for tøft.
Helt uforståelig at så mange på død og liv må ødelegge helsen sin på noe så tragisk som alkohol, snus eller røyk.

Hadde nesten helt gitt opp å finne en venn som forsto meg på dette, helt inntill uken som nettopp gikk.
Nå vet jeg at det i hvertfall er ett menneske til, i tillegg til meg selv som virkelig avskyr alkohol, og rus generelt, du er så god du vennen.

Til tross for at du lever der, og jeg lever her, så håper jeg vi en gang møtes om ikke veldig lenge. Er blitt så ubeskrivelig glad i deg, du er så mye for meg. Takk for at du turte å legge igjen den ene kommentaren den gangen, takk for at du turte å gidde 🙂

Når livet heretter blir for tøft, når de dumme virkelig er dumme, og jeg føler meeg helt alene der jeg sitter og råtner i Oppdal, så vet jeg likevel her og nå. Det er to i mot verden, er ikke lenger helt alene 🙂 Og jeg håper du alltid vet at du kan slå mitt nummer og ta kontakt om det er noe som helst, vil alltid være her for deg, inn i all evighet <3

FORSKJELLEN PÅ KRISTNE OG NARKOMANE?!

Hva er forskjellen på kristne og narkomane?

Mens begge lever i en fantasiverden, og veldig ofte prøver å dra andre ned i dritten, og ruser seg begge på søppel så fins det i det minste ikke-dømmende narkomane! 🙂

Blæh, hehe, ja vet.. Denne var litt dårlig, men jeg kjeder meg. Vil egentlig prøve å sove, men vet det ikke er vits i, ønsker alle en fin mandag! 🙂

VI BLOGGES! 🙂

ALICE COOPER IN DRAW :-D

Søndag, Gud for en kjedelig dag, som alltid. Men for all del, man lever ikke evig, så gjelder å gjøre mest mulig mens man enda har en puls som slår og hjerte som stiger. Ehm, omvendt…
I dag har jeg tegnet en tegning til min gode venninne Sara Helene (sjekk ut bloggen hennes), hun er veldig stor Alice Cooper-fan, tror hun er litt større Cooper-fan enn jeg er Marilyn Manson-fan faktisk :-O

Jeg har kort sagt prøvd meg på å tegne Alice Cooper, litt risikabelt, i og med at det er til en så god venninne som setter så stor pris på den artisten, og derfor er jeg nå litt spent på reaksjonen, så og si.

Her er resultatet:

Ikke helt fornøyd selv verken med tegneinnsatsen, eller da jeg tok bilde av tegningen, litt vanskelig å få vise tegningen best mulig nok med tanke på lys og sånn.

Ønsker alle en superstrålende søndagskveld!
VI BLOGGES!

Ps: Apropo, bare måååå legge ut denne, så jævla bra låt!

30 GODE GRUNNER FOR/MOT Å SE SEG FOR I VEIEN.

Hver dag dør folk i trafikken. Hver dag blir noen påkjørt, med døden som følge. Hver dag koliderer biler, trailere, motorsykler også videre, igjen gjerne med liv på samvittigheten.

For en stund siden hadde tegneserien Nemi 50 gode grunner til å se seg for når man krysser veien, og også en gang 50 grunner til å ikke se seg for når man skal krysse veien.

Altså kort sagt en liste over 50 ting som gjør livet verdt å leve, og senere 50 ting som vi helst skulle vært uten i livet, som enten er irriterende, vanskelig, slitsomt eller noe annet ikke-positivt.

Starter med det negative, slik at dere positive gladmennesker der ute kan avslutte dette innlegget med et smil, selv om jeg ikke er en av dere for tiden.

Vel, jeg gidder ikke å lage en liste over 50 ting for og mot, så lager 30 stk for, og 30 stk mot. Blir altså 60 ting til sammen.


30 GRUNNER TIL Å IKKE SE SEG FOR NÅR MAN KRYSSER EN TRAFIKERT VEI:
÷  Vekkerklokken
÷ Gamle kjærringer som på tid og liv skal betale med småkroner til tross for kø i butikken
÷ Melodi Grand Prix
÷ Ensomhet
÷ Folk som kritiserer deg
÷ Kjærlighetssorg
÷ Justin Bieber og Peter Pilgaar
÷ Alkohol, snus, narkotika og røyk
÷ Urimelig værforhold
÷ Oppdal
÷ Venting
÷ Gammeldans og dansemusikk
÷ Skole
÷ Tom lommebok/bankkonto
÷ Innpåslitne, masete barn/tenåringer
÷ Andres dårlige hygene, svettlukt
÷ Elvis-kopier (folk som kler seg ut som, og prøver å være nye Elvis)
÷ Facebook-applikasjoner (Farmtown gifts, Tell The True, Give A Heart osv)
÷ Politikk, kristne folk, og religion generelt
÷ Uønskede kroppshår
÷ Helligdager, ferier og helger
÷ “Fin blogg, kommenter tilbake?”!
÷ Tran
÷ Lange reklamepauser på tv
÷ A4-mennesker
÷ Fordommer, mobbere, baksnakkere, og kaffe/resturang gjengangere
÷ Dagens Kaptein Sabeltann
÷  Fotball
÷ Mugg og mygg
÷ NRK(-LISENSEN)

Skulle jeg altså en gang dø, så ikke syns synd på meg, hver heller glad på mine vegne som da er frelst fra disse tingene 🙂


30 GRUNNER TIL Å SE SEG FOR NÅR MAN KRYSSER EN TRAFIKERT VEI:
Marilyn Manson og Lady Gaga
↑ Venner (som bryr seg om deg, og har tid til deg samme hva)
↑ Visa-kortet ditt
↑ Play Station 3
↑ Blu Ray
↑ Nemi (tegneserien)
↑ Folk generelt som skjønner deg uansett hvor mye du “syter” om deg selv på facebook, bloggen, nettet generelt.
↑ Onani
↑ dragenshule.no og andre kule nettsider for klær, sminke og diversje
↑ Youtube
↑ Når folk som har drukket alkohol har en skikkelig blå dag etterpå! 😀
↑ Saw-filmene
↑ Godterier, sjokolade, brus og iskrem <3
↑ Hotel Cæsar
True Blood
↑ Det faktumet at du ikke bor i Irak f.eks…
↑ Blogging
↑ Når dine mobbere eventuelt begynner å slite noe veldig, og kanskje til og med begynne å ruse seg!
↑ Toalett-papir
↑ Togreiser
↑ Ipod med 160 gb
↑ Regn og litt vind 🙂
↑ Natten
↑ Goth, rock`n roll og emoer! <3 🙂
↑ Avholdsfolk
En god klem
↑ Hyggelige kommentarer, sms, mailer og e-poster
↑ Varme dusjer/bad
↑ Kule klær
↑ Halloween <3 (ENESTE helligdagen jeg har noe godt å si om)

De 30 siste tingene er altså de få tingene som holder meg i livet enda. Ønsker alle en god søndag!
Klem fra meg, til de som eventuelt vil ha.
VI BLOGGES!

RANDOM TIDSFORDRIV (MOT HØSTFERIEENSOMHETEN…) (VIDEO)

Det er høstferie, jeg hater det… Intenst og veldig mye. Enten så skal folk drikke med andre venner, være på fårikålfestival, eller så er det fortsatt folk som jobber. Må ha noe å gjøre, for å ikke klikke helt, prøve å unngå å skade meg selv, fordi jeg virkelig hater den ensomheten hele tiden… Hater alkohol!

Vel, enyway. Dette er en tullevideo jeg har spilt inn i dag, for å distrahere meg bort fra virkeligheten.

ADVARSEL: Ikke drikk Zalo, det er giftig og du kan dø av det… Bare sånn at ingen hermer etter, for det er farlig, og du kan dø. For meg er ikke det siste så farlig angående meg selv lenger…

Vi blogges!

EN HYLLEST TIL ALLE MINE LESERE (VIDEO)

Kjære video dagbok.
Det er i dag den 7. oktober 2011.

For cirka en time siden slettet jeg min facebook-konto? Orket ikke mer.
Er alene hver dag, hvert minutt, hvert sekund. Orker ikke mer?

Nesten ingen har på tre måneder hatt tid til å møte meg, jeg er ensom.
Enten er folk på skole, eller så er det på jobb. Enten det, eller så er de med andre venner. Bare ikke meg.

Ingen likesinnede venner har jeg i distriktet, ikke en flue.
For to dager siden fikk jeg kontakt med en venn her på bloggen, en venn jeg har ønsket meg hele livet, bare så synd med kjempelang avstand.

For første gangen i mitt liv har jeg funnet en venn som er avholdsperson, slik som meg, og det hjelper mye. I tillegg til utrolig mye andre ting vi har funnet til felles de siste dagene over msn. Hun gjør meg så glad.

Høstferien er i gang, ensomhetsfølelsen stiger.
I tillegg er det fårikålfestival på Oppdal, jeg skal ikke dit?

Var forresten ute å gikk tidligere i dag, deilig å gå i mørket, mens vinden blåser mot den sårbare kroppen min. Jeg liker vind, jeg liker regnet, det får meg til å føle meg mer levende.

Tusen takk til alle mine trofaste og nye blogglesere. Uten dere vet jeg ikke hvor jeg hadde vært i dag. Uten all den støtten jeg har fått når jeg har slitt som mest, så vet jeg virkelig ikke hvor jeg skulle vært i dag. Mest sannsynlig hadde jeg vært død nå, uten dere. Så takk for det.

Takk til mine fire nærmeste og beste venner Mira, Sandra, Ingeborg og Randi. Tusen takk til dere alle. Ønsker alle en god helg. Glad i dere alle. <3

FUCKING HATE THIS!


(bilde tatt fra: achievementjunkie.com)

Da har jeg nettopp stått opp, la meg i 08-tiden i dagtidlig etter en natt uten søvn, overhode. Jeg hater nemlig at det er høstferietid og også fårikålfestival i Oppdal. Samtidlig som jeg har gått noe ned i kjelleren av at en venn som betyr utrolig mye for meg, som jeg savner veldig mye, men ikke har fått sett på grunn av mye jobbing fra min venn sin side. En venn som i morgen vurderer å dra på Bryggeriet, for å drikke liksom… Verden kan bare dra til helvete…

Var nettopp på bloggen igjen til ei annen venninne, som betyr sykelig mye for meg. Hun har skrevet en liste over ting hun hater, og siden jeg føler meg så “original” i dag, så har jeg lyst til å gjøre det samme, enda jeg mener

jeg hater når
→ det er ferietid, helg eller helligdager!
→ folk kritiserer meg, og/eller ikke forstår meg!
→ folk generelt prøver å overtale meg til et sunnere kosthold!
→ noen utaler seg om noe man ikke vet noe om!
→ jeg ikke får sove, enda jeg vil! (skjer nesten hver jævla natt)
→ folk spørr om, eller antyder på noen som helst måte at jeg er sur…
→ alkohol, røyking, snus… Rusmidler generelt!
→ noen beklager seg for følsene sine!
→ jeg en sjelden gang sitter på kino og jeg hører knasing, slafsing, folk som lager lyder med poser og snakker… KILL THEM ALL! 😛
→ Festivaler, fester og andre større sosialle ting (spessielt der det drikkes)!
→ venner av meg forelsker seg, og i hverste fall blir sammen med noen. Da det som regel ikke blir som det var før igjen, og jeg blir enda mer nedprioritert… Kjærester kan dra til helvete 😛
→ jeg har skrevet noe som for meg er alvorlig på foreksempel facebook, og enkelte prøver å være morsom, eventuelt for at det skal hjelpe meg…
→ nettbanken min er treig til å oppdatere den virkelige saldoen jeg har, er da lettere å tro at man har mer penger enn man egentlig har, så bruker man litt mer, også når det oppdateres er man i verste fall i minus.
→ forandringer og overaskelser og uforutsigbarheter! Jeg faen meg hater det, og spessielt når avtaler med venner kanseleres eller flyttes på lengre inn i fremtiden… Og jeg er heller ikke så flink til å motta gaver.
→ julaften! (apropo gaver, ferietid, høytid, og at alle er så opptatt…)
→ noen syns at jeg skulle holdt mer for meg selv, jeg har alltid vært dønn ærlig og ikke noe problem med å skrive om foreksempel selvmordstankene mine på facebook. Skjønner at det ikke er det lureste, men det er mitt jævla “liv”.
→ noen vil være som andre. Faen meg snakk om dårlig dømmekraft, og originalitet…
→ folk stadig skriver om hvor bra de har det, at de skal på festing, eller noe annet som er så forbanna hyggelig og morsomt. Jeg blir provosert av gladere og positive mennesker!
→ falske folk som sier ting de ikke mener, eller er noe de ikke er. Faen er det nødvendig å forklare hva ordet falsk betyr å nå…
→ fjortissfakter! (“fin blogg, kommenter tilbake” GÅ Å HENG DEG!)
→ når jeg ikke har penger!
→ religion! Frels meg fra de troende!
→ at folk snakker nedvergende om seg selv, og spørr om jeg er enig eller uenig…
→ mobbing og erting, og også småerting! La folk være! Er det så forpult vanskelig???
→ ADAM LAMBERT OG JUSTIN BIEBER!

Da skal jeg spise “frokost”, macaroni… Ha en forjævlig bra helg. Drikk for all del til du stuper i helgen, eller jobb deg syk. Gjør hva faen du vil, bare at jeg syns det er flott om jeg slipper å lese om det på facebooken din eller høre om det ellers 😛

Haha, deilig å skrive det jeg skal skrive nå når jeg ønsker 98 prosent av verdens befolkning til helvete! 😛
VI BLOGGES!

VIDEOALARM – ÅRETS LOL”FILM”?

Like før jeg vurderer å slenge meg mellom knivene og bare takke for meg, har virkelig ikke noe liv som kan gå tapt lenger, tydeligvis.

God fredag, og god jævla høstferie for dere som har det…
VI BLOGGES!


Unnskyld helt alvorlig for at jeg er født! Beklager virkelig…

99x svar og spørsmål!

Er latterlig hvor mye fritid jeg har, her har dere 99 betroelser fra meg! Herm etter å gjør det samme da vel ditt mummitroll! 🙂

SIST:
1. Siste du drakk: Blåbær-te
2. Siste telefonsamtale: Mamma
3. Siste mottatte sms: Lillesøster Sigrid
4. Siste sangen du hørte på: Rosemary Squires – It`s the Most Wonderful Time of the year (dont fucking ask)
5. Sist du gråt: Noen uker siden..

JA ELLER NEI:
6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Hm, selv om jeg er bi, foretrekker jeg kvinner litt mer, hm.. Tja?
7. Har du noen gang vært utro: Niks.
8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Litt smågodt, kremt…
9. Har du spist noe som er giftig: Ikke med mindre jeg er et spøkelse uten å vite det selv? Er jeg virkelig så død innvendig at det trengs å spørre om? :-O

ENTEN ELLER:
10. Dansing eller synging:
Singing in the dusj!
11. Cola eller Pepsi Max: KOKA KOLA!
12. Jordbær eller bringebær: Jordbær! Haha! Kommer til å ta over verden en gang!
13. Facebook eller nettby: Facerape-boka!
14. Svart eller hvit: kullet!

DETTE ÅRET:
15. Har du fått nye venner i år: Ja, ikke bare venn, men også bestevenn og “storesøster” <3
16. Sluttet å være forelsket: Er ikke deprimert uten å være ulykkelig forelsket, så nei!
17. Ledd til du har begynt å gråte: Ja, faen ta teletubbiene…
18. Møtt noen som har forandret deg: Ikke møtt Jan Thomas enda, nei. Men har møtt noen jeg har forandret meg for, i håp om å komme vedkommende nærmere, og bli mer akseptert…
19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Vet i hvertfall om 4 personer som jeg er veldig glad i. 3 av dem har jeg “møtt” her på blogg.no, og aldri møtt enda…
20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Jepp.
21. Kysset noen fra din top friends liste: Top friends-liste er for folk som forskjellsbehandler. Så, nei.

SANNHET:
23. Hvor mange barn vil du ha: Vil ikke spre meg selv videre, vil dø uten at det skal leve avkom av meg etterpå. Verden vil virkelig ikke ha flere som meg.
24. Har du kjæledyr: To kaniner, og en kattunge.
25. Vil du forandre navnet ditt: Ja, heter egentlig Andreas Flatås Storli, og vurderer å søke om å skifte til Andreas Von Norwegen. Seriøst ja.
26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Ei venninne som betyr svært mye for meg, hang med meg i 5 timer i Oppdal sentrum for min skyld. Også min lykkeligste dag i livet, min siste bursdag.
27. Når våknet du i dag: 11-tiden tror jeg… (blir egentlig i går, da men…)
28. Hva gjorde du midnatt i går: Stiftet bekjentskap med en veldig hyggelig jente, jeg fikk kontakt med takket være blogg.no, en person jeg virkelig vil møte 🙂
29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Venter bare på ting for tiden, ting som at noen vil besøke meg, eller at jeg kan møte noen. Skjer aldri… Det er det jeg vil, bli mindre ensom.
30. Sist gang du så pappan din: En liten uke siden.
31. Hva ville du forandret i livet ditt: Flyttet sørover, og funnet flere venner, som har tid, og som jeg trives med.
32. Hva hører du på akkurat nå: Eartha Kitt – Santa Baby (jaaaaaaa, jeg har et innfall av julespilling på Ipoden, okey?)
33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria: Mm, gått i klasse med ei. Og kjenner en eks av en kompis som heter det 🙂
34. Hva går deg på nervene akkurat nå: At jeg er alene, og føler meg så misslykket i livet på alle måter. Er ingen.
36. Hva er ditt virkelige navn: Andreas!
37. Sivilstatus: Singel
38. Stjernetegn: Tvillingene
39. Gutt eller jente: Gutt
40. Alder: 20
41. Ungdomskole: Oppdal ungdomskole
42. Videregående: Oppdal; Design og håndverk, media og kommunikasjon (ingen av delene finnes lenger her)
43. Hårfarge: Mørk
43. Langt eller kort hår: Kort, SELVKLIPPET MED NEGLESAKS! 😀

45. Høyde: Vill gjetting: 180 kanskje? litt lavere?

46. Er du betatt av noen: Ja, noen jeg aldri får se mer. Overarbeidet, og har familie.
48. Piercinger: Ingen…
49. Tatovering: Ikke noe, har nål fobi, og blir svimmel bare nå av å måtte svare på det….
50. Høyre- eller venstrehendt: Høyre

VILLE DU:
51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: Hun har ikke, så da trenger jeg ikke svare? Hehe! 😀
52. Sovet alene under åpen himmel: Nei, men det er faen meg noe jeg tror jeg skal prøve.
53. Dumpet en venn framfor kjæresten: Slik gjør man ikke!
54. Ha sprunget naken ut på en fotballbane bare for å komme på tv: Ja, hver dag. Nei har ikke det!
55. Brukt en hel dag på shopping: En hel dag uten å spise, sove eller noe annet? Er du teit eller?
57. Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Ja, har faktisk det. I forbinnelse med en film jeg har laget.
58. Blottet deg for en du er glad i på web: Nei, heller omvendt! Hehe.. Say no more!
59. Ha oppkalt barnet ditt etter deg: Stakkars jævel….
60. Springet 1 mil bare for å se noen du er glad i: Ja, det hadde jeg gjort, hvis det skulle være aktuelt!

AKKURAT NÅ:
61. Spiser: Ferdig med mat for i dag.
62. Drikker: Ikke noe, men har bismak etter te enda, positivt sett.

63. Nå skal jeg: Kanskje legge meg etter denne.
64. Venter på: Igjen at noen vil møte meg. Vil snart dø, fremfor å ikke ha noen å møte…
65. Hører på: Julemusikk… Faen da!

FRAMTIDEN DIN:
66. Lyst på barn: Nei. (er det bare jeg, eller er dette gjentagende og masete spørsmål?)
67. Lyst til å gifte deg: ingen liker meg, så nei…

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?
69. Lepper eller øyne: Leppeøyer? 🙂 Ok, øyne!
70. Kyss eller klem: Kommer ann på hvem, men er veldig glad i LANGE klemmer.
71. Høyere eller lavere: Gjør ikke noe 🙂
72. Eldre eller yngre: I AM A PEDOBEAR! Neida, helst noen som er like gammel, eller litt eldre 🙂
73. Romantisk eller spontan: Spontan like me!
74. Fin mage eller fine armer: Ja… Si det. Takk begge deler?
75. Tatovering eller piercing: Går bra med begge delene, selv om jeg selv ikke vil ha noe sånt.
76. Voldsom eller forsiktig: Kommer ann på situasjonen.
77. Forhold eller bare lek: Forhold. Blir veldig fort knyttet til andre. Skal det være så skal det være.
78. Bråkmaker eller tilbakeholden: Midt på treet.

HAR DU NOENSINNE:
79. Kysset en fremmed: Kysset ingen jeg.
81. Mista brillene/linsene: Har ikke annet enn solbriller. Men knust noen av de dessverre uten å mene det.
83. Knust noens hjerte: Da måtte noen likt meg først, og det har jeg altså ikke.
84. Fått ditt eget hjerte knust: Ukentlig…
85. Blitt arrestert: Ikke jeg, men en karakter jeg spilte på film, og da fikk jeg en ekte politimann i Oppdal til å kaste meg inn i en glattcelle. Synd klippet ikke ligger på nett lenger…
86. Takket nei til en invitasjon til date: Ikke fra noen jeg liker nei.
87. Grått når noen har dødd: Mm, og også vurdert å ta livet mitt etterpå…
88. Likt en venn som er gutt: Mann, ja. Er bi, rent bortsett fra at det var ikke en venn, men en kjendis jeg forelsket meg i, og han heter Rune til fornavn og Rudberg til etternavn. Eneste mannen jeg faktisk har hatt følser for, utenom å bare være fan av musikken…

TROR DU PÅ:
89. Deg selv:
Tror ikke på noe som ikke fins.
90. Mirakler: Ja 🙂 Litt.
91. Engler: Mine 4 beste venner (Mira, Ingeborg, Sandra, og Randi)
92. Himmelen: Ser himmelen hver dag når jeg er ute, faen så dumt spørsmål. Tror dere jeg er huleboer 24/7 uten vinduer eller?
93. Nissen: Den hårete nissen i boksa mi med så mange gaver ingen vil ha? Æeh, tulla… Nei, tror ikke på nissen.
94. Kyssing på første date: Ja, for andre enn meg.
95. Kjærlighet ved første blikk: Nei, men tror på bunnløs ulykkelig kjærlighet ved første stikk.

SVAR HELT ÆRLIG:
96. Er det en person du har lyst til å være sammen med akkurat nå: Ja!
97. Hatt mer enn en kjæreste av gangen: Aldri hatt kjæreste i hele tatt.
98. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: Ja. Litt godtro har jeg enda.
99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: 4!!!! Og det er de vennene jeg har av de nærmeste.

Noe mer dere vil vite? God helg alle sammen. Hilsen en som garangtert vil prøve å inbille segselv om at jeg er en bjørn som skal ligge i hi for å glemme mest mulig at jeg er alene også denne helgen, helvetes høstferie og fårikålfestival…

VI BLOGGES!