Alice Cooper VS. Marilyn Manson

Kjeder meg, sovet lite, men ikke trett akkurat nå. Vurderer å gå meg en tur ut eller noe, er fortsatt mørkt ute og det elsker jeg 🙂 Men liker ikke at det er for kaldt, jaja, bare å kle på seg det, i hvertfall ikke kle av hvis jeg skal ut nå!

Vel, har nettopp laget en ny kategori til bloggen: “??? Vs. ???”, hvor mye brukt denne blir får vi vente å se på.
Første jeg vil vite er, hvem liker folket best av disse to alternativene:


A: ALICE COOPER


B: MARILYN MANSON

Hvem, og hvorfor? Eller bare hvem, uten grunn? 🙂
Tell me please!

Personlig digger jeg Manson best 🙂
Vi blogges

7 kommentarer
    1. Alice Cooper, fordi han er fantastisk. Og han ser ikke så ille ut akkurat. Også er han awesome flink live, og han har noen av de beste sangene i verden. Også virker han smart, koselig og morsom. Men jeg liker Marilyn Manson veldig godt også, forresten så likte jeg det bildet av ham veldig godt 🙂

    2. Jeg digger dem begge to! Men er nødt til å si Alice Cooper! Ikke at så mange 22 åringer i dag vet hvem Alice Cooper er, og iallefall ikke når dem er JENTE! c: WoopWoop! C: Jeg digger Alice mest for når jeg var kanskje 6-7 år gammel gikk jeg gjennom alle kassettene til mamma, den gangen det var kassetter(!) og det var det mye dænsebænd og gammel 80 talls pop… Ganske kjedelig egentlig og var vel mest spennende med coveret! Helt til det dukka opp en kassett jeg aldri kommer til å glemme og som fortsatt står på hylla mi! ALICE COOPER med TRASH albumet! PÅ KASSETT!!!! C: Awesome shit! Jeg syntes han var så spesiell for hadde da gått igjennom alle de andre kassettene,og det var MANGE av dem, me de kjedelige Lasse Stefanz cover`ne sine til Alice Cooper med jakke med masse nagler på og sminke i ansiktet! Og satte kassetten på den lille bærbare kassett spilleren min og spilte Alice Cooper til krampa tok meg! Etter det! Vært hekta! Har alt av musikk av han og Trash og I`m your gun fra den kassetten er best! <3 Derfor digger jeg ALICE COOPER mest! Manson er helt oppi ræva på Alice men ingen slår gammer`n sjøl! <3 Lenge leve Rock`n`Roll! <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg