DU ER SPESSIEL, MANGE ANDRE BARE USIKKER!

Er veldig mange som opplever veldig mye motgang. Hver dag, hvert år!
Hvert eneste sekund er det noen som får høre noe de ikke ønsker å høre, enten det er en dårlig nyhet, en veldig dårlig nyhet, en uhyggelig kommentar, en veldig uyggelig kommentar, en liten trussel, eller en veldig alvorlig og stor trussel.

Hvert sekund blir noen i verden utsatt for vold, missbruk, løyner, bedrageri, mobbing og/eller nedvergende plager på andre måter.

Mange sliter med selvskading, svekket selvtillitt, veldig mange sliter med økonomi, veldig mange sliter med at de bærer på en hemmelighet som er tung og vond og vanskelig å få ut, og veldig mange sliter hver eneste dag med depresjon, frykt, redsel, stress, usikkerhet, dårlige nerver og generelt en dårlig hverdag/tid.



Jeg liker ikke at folk sliter, uansett hva det er så liker jeg ikke at folk har det vondt og vanskelig.
Har derfor laget en liste over noen faktating og gode ord, i håp om at noen som trenger dem, kan lese de, i håp om at det vil hjelpe litt, uansett hva man sliter med:

– Det er de kuleste folka som blir mest utsatt for plaging, fæle kommentarer, stygge blikk og “hat”. Missunnelse kaller jeg det! (Du er spessiell (på en god måte), mange andre er bare usikker)

– Det finnes bare EN av deg, og nettopp derfor er du så utrolig uerstattelig, spessiel og unik.

– Vist du ikke er deg selv, og prøver å være noen annen, hvem skal da være deg?

Det vil helst gå godt, det er ingenting som er så galt at det ikke er godt for noe.

– Syns du at han/hun/de har sagt noe stygt til deg? Da kan du bare tenke deg ha andre har sagt om han/hun/de, ingen liker folk som sier fæle ting, spessielt ikke de som sier slik selv, innerst inne.

– Alt som ikke tar livet av noen, gjør deg sterkere 🙂

– Du er ikke alene om noe som helst i verden, alt du opplever har flere før deg opplevd.

– Selv om du kanskje tror og mener at du selv ikke er noe pen, så er det alltid noen som mener det motsatte. Og uansett så er det ikke utseende som teller, men hvordan du er innvendig som menneske og person!



Jeg har selv opplevd en del forskjellige vanskeligheter.
Har opplevd å blitt mobbet på skolen, har opplevd å få stygge og sårende kommentarer ute på gata.
Jeg har opplevd å være forelsket i flere som ikke har vært forelsket i meg, samtidlig som jeg har slitt med sjalusi.
Jeg har både vært forelsket i noen som har vært noen år yngre enn meg selv, like ung som meg selv, og flere år eldre enn meg selv.

Jeg har en helt spessiell fobi, som jeg ikke vet om noen andre som har, jeg sliter med ting knyttet til frisørfaget. Noe du kan lese mer nøyaktig om ved å trykke her!

Jeg har mange ganger gått rundt og ønsket å fortelle noen noe, men ikke fått det til før det har tatt lang tid.
Jeg har lenge slitt med dårlig selvbilde, og lysten til å ta livet av meg selv, fordi jeg TRODDE at det ville være den eneste og beste løsningen, og at ingen ville brydd seg uansett.

Jeg har gjort mange tabber i livet, jeg har løyet for venner, og grudd meg til å se dem i øyna flere dager etterpå, i frykt om at de kanskje egentlig visste at jeg hadde snakket usant.


Jeg har opplevd å miste folk jeg er glad i.
Jeg har opplevd frykten for å miste folk jeg er glad i.

Men uansett hva jeg har opplevd i livet, så har alt blitt bedre, etter en stund.
Mange ting har tatt veldig, VELDIG lang tid, før det ble bedre.
Men som de sier, tiden legger alle sår. Og det er alltid et lys i den veldig, veldig, mørke og lange tunnelen, og da tenker jeg IKKE på toget!

Vist noen har noe de går og bærer på, vist noen der ute sliter og ikke tørr å snakke med noen, så vil jeg vite at vist du vil, så er det bare å sende meg en mail eller melding her på bloggen foreksempel, eller legge meg til på msn.
Jeg vil så gjerne hjelpe folk uansett hva de bærer på i livet, ingen fortjener å slite!
Og husk: ingen problemer er for store, og ingen er for små, og det finnes heller ingen teite problemstillinger her i verden!

Andre tips til folk som sliter med noe:
– Det hjelper å snakke ut med andre om ting. Enten med noen i familien, en nær venn, eller foreksempel en lege, lærer, psykolog eller noe annet. Det er ingen ting det er flaut å snakke om lenger i verden, selv om det kan virke sånn! 🙂

– Mange ganger så kan det også hjelpe å prøve nye ting, for å sette det på spissen, flytte til et nytt sted, miljøforandringer er mange ganger godt.

– Syns du noe er skummelt, syns du forandringer er ubehagelige og vanskelig å takle? Er du som regel litt skeptisk til nye ting, generelt? Jeg har det ofte sånn med flere ting, foreksempel tanke på flytting, nye steder, nye folk, også videre. Første steg er å vite hvorfor du syns ting er skummelt og ubehagelig, andre steg er å prøve å trene på å bli sterkere på å takle foreksempel en fobi.

– Har du noen venner som ikke er til å stole på? Venner som har sagt noe stygt til deg, baksnakket deg, eller løyet alt for mye? Vet dette er veldig vanskelig, men det beste er å KVITTE deg ned de, Jeg har selv dumpet falske venner, og tro meg, selv om det føltes vanskelig en periode, så ble ALT MYE BEDRE ETTER HVERT! 🙂

MUSIKK hjelper som regel veldig bra uansett! Det har i hvertfall hjulpet meg, veldig mange ganger å høre på noe musikk jeg liker når jeg har det vanskelig i livet!

Wenche Myhre – Vi lever

Samantha Fox – Nothing gonna stop me now

Marilyn Manson – Lunchbox

Ozzy Osbourne – You`re not different

Lady Gaga – Hair

Jokke og valentinerne – Billig lykke

Ønsker alle sammen en god og fin onsdag.
Sender en varm og vennlig luftklem til alle som ønsker deg. <3
Vi blogges!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

ONDSKAPEN RÅRRRRR!


Mohahaha.
Er du en av de filmsadistene? Er du en av de som fryder deg litt vist de slemme i filmer tar over makta, hærjer og rår?
FLOTT! DA HAR VI NOE TIL FELLES!

Har samlet sammen noen skurkelåter fra filmer og lignende som jeg selv liker, en del barne-filmer, men, men. Faen så dynamitt av en orgasme likevel.

Korn – Kidnap the santa claus (“Nightmare before christmas”)

Sjørøversang (Kaptein Sabeltann)

Greven av Gral (Kaptein Sabeltann)

Be prepared  (The Lion King)

Vikingsverdet tyrfing (Brødrene Dahl)

My friends (Sweeny Tood)

Aspic og Ruslebiffen – (Vazelina Hjulkalender)

Litt uskyldig denne, men tar den med likevel, klassisk i hvertfall:
Kongen og Knertens sang (“Olsenbanden møter Kongen og Knerten”)

Syns noe av det tøffeste og mest adrenalingivende på film er ondskap, liker ikke ondskap og styggheter ivirkeligheten, der avskyr jeg urettferdighet, vold og lignende. Men på film derimot 🙂

Rart at jeg ikke finner så mange voksenfilmer med slikt, men, men ;p

Ønsker alle en fin og god kveld. Klem.

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

SKREVET OG LEST INN EN HISTORIE (PÅ VIDEO)

Har det litt vanskelig for tiden, ting går ikke helt min vei lenger for å si det sånn. Har gått rundt i 7 timer i dag og tenkt mye frem og tilbake, og i frykt for å si eller skrive noe jeg angrer på til andre så har jeg bestemt meg for å holde meg unna facebook en stund, og heller være litt alene.


Men, har nettopp bestemt meg for å prøve å bruke tiden min litt mer positivt, har derfor prøvd  å skrevet en egenoppdiktet historie. En historie om en gutt som kan minne noe om meg og mitt på noen møter, men har selvfølgelig vridd om litt på ting, slik at ikke alt er helt likt mellom meg, og min nyfødte karakter.
Historien er ikke bassert på en sann historie, men enkelte ting er inspirert fra min virkelige hverdag.

Har kopiert historien jeg har skrevet i “word”-programmet inn her på bloggen, for dere som vil lese den selv, og for dere som heller vil høre meg lese den, så har jeg lagt ut en video her (tekstversionen finner dere under videoen):


For dere som vil lese historien selv så finner dere den her, håper dere liker den, beklager enkelte skrivefeil:

“Dette er historien om Kim Wilmar. Kim Wilmar er en gutt som alle andre. En gutt med drømmer, en gutt med lengsel, med håp og med livet i behold.

En dag sto Kim Wilmar opp, noe han har gjort før, som vanlig med blandet følser. Kim Wilmar liker som mange andre å sove lenge, spessielt tidlig på morran.
Men denne dagen var annerledes, i dag hadde han motivasjon, motivasjon til å reise seg, motivasjon til å stå opp. I dag var det tirsdag, noe det gjerne er en gang i uken, men ikke hvilken som helst tirsdag, i dag skulle Kim ut på årets første sykkeltur.
Faren hans hadde nemlig lovet at han skulle ha i stand en helt ny sykkel til han klokken 11 denne dagen. Kim har aldri hatt den beste økonomien i orden, og har ikke fått råd til å skaffe seg en selv, etter at hans gamle sykkel ble frastjålet før nyttår.

Kim hadde kledd på seg og var på vei ned for å vaske seg og spise frokost da han kjente det vibrerte i lommen. Telefonen ringte, det var pappa! Kim tok telefonen med en gang, kanskje kunne han allerede hente den en time før tiden. Da samtalen var over visste ikke helt Kim hva han skulle tro. Pappa hadde ikke fått tak i noen ny sykkel, han var på vei til å gjøre det i går kveld, men på vei til butikken fant han ut at han hadde ikke råd, ikke før om tre dager til. Kim liker sjeldent å vente, og han takler som regel utsettelser og skuffelser i livet litt dårlig, men det var likevel noe denne dagen som gjorde at han taklet det bra; i dag var det fint vær.

Etter å ha vasket seg, spist frokost og pusset tenna så tok han på seg øretelefonene sine, fant frem favorittmusikken sin på Ipoden og gikk ut i håp om å treffe på kjente, og gode venner av han.
Men Kim møtte ikke noen spesielt mange denne dagen, faktisk så så han ingen han kjente spessielt godt.
Det var tross alt tirsdag, og de fleste var på skole eller jobb, ikke så mange var å finne. ?Sånn er det å være arbeidsløs, og ikke ha noe skole?, tenkte Kim, litt angrende for at han ikke hadde søkt seg på et år til på den videregående skolen dette året.

Etter en og halv time hadde været forandret seg, vinden var blitt sur, og himmelen var blitt overskyet, og grå, det begynte å regne. Kim gikk inn på det nærmeste kjøpesenteret, og satte seg på en benk, uværet kunne jo alltids gå over etter en stund. Mens han satt der gikk det en gjeng på 4 forbi, tre gutter og en jente. De smilte alle hånlig da de passerte, de likte ikke Kim, for han var annerledes, han hadde en annen livstil, klessmak og var generelt ikke som de fleste i bygda skulle ønske.

Kim hadde enda ikke opplevd de helt store motgangene denne dagen, han visste selv, innerst inne at alt i dag er ting han kan heve seg over vist han vil, og ikke gå rundt å tenke på. Han ringte sin beste venn Roger for å komme på bedre humør. Roger tok ikke telefonen. ?Kanskje Roger ikke vil snakke med meg? Kanskje han også bare tenker at jeg er teit?, tenkte Kim. Roger har aldri gjort Kim noe galt, han har alltid stilt opp for Kim, og alltid vært en kjempegod venn.

Men når Kim først har en litt dårlig dag har han en uvane av å tenke det verste om det meste. Kim bestemte seg for at han skulle gå hjem igjen, men først skulle han kjøpe seg noe, så hadde ikke dagen vært helt forgjeves. Som du vet, så tjener ikke Kim så mye, han går på trygd og har sjeldent god råd. Men en liten, lys melkesjokolade, og en flaske med Sprite hadde han råd til. Kim gikk og kjøpte seg deg. Da han kom til kassa var køen lang, det var mitt i storefri, og mange ungdommer sto i kø. Litt forran han sto det to jenter og baksnakket han, Kim hørte godt at de

snakket nedvergende om stilen hans, og det at han er så glad i godteri, og hvor lenge det vil ta før han ender opp med diabetes. Kim lot som han ikke hørte noe, han hadde fortsatt øreklokkene på ørene, så han kunne godt late som han ikke hørte noe.

Da det var Kim sin tur å betale satt det en hyggelig mann i kassa. Mannen smilte til han, og ønsket han en god dag. Resten av denne dagen var Kim i godt humør. Han hadde ikke opplevd de helt store tingene, men etter at den hyggelige mannen i kassa hadde vært hyggelig mot han, på en hyggelig måte så hadde Kims litt smådystre og kjedelige dag gått fra å bli fremdeles litt kjedelig, men likevel en del lysere.

Denne dagen bestemte Kim seg for å bli flinkere til å smile og prøve å gi komplemanger. Det var da ikke så mye til som skulle til for å gjøre mye mørke om til lys.”


Hva syns dere, håper dere liker den, for dere som har sett videoen; igjen, beklager for dialektrot, og litt andre småfeil under lesingen.


Mitt budskap er at det er ikke så mye til som skal til å glede andre nødvendigvis, et lite vennlig smil kan i mange tilfeller være nok, nå er alle sammen forskjellige, men det er som regel i hvertfall ikke så mye som man tror som skal til for å gjøre andre glad. Og dessverre er det heller ikke så mye som skal til for å gjøre andre triste eller lei seg også, så ber alle sammen ta godt vare på hverandre.
Er det noen dere ikke liker, eller ikke har så mye til overs med, så hver så snill; la vedkommende være i fred.
Og vist noen har gjort deg eller noen du kjenner noe først, så er hevn uansett ikke noe lurt, da du selv synker ned på et lavnivå.

Ønsker alle en god og fin natt.

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

EN SLAGEN MANNS ORD!

*PANG*
*PANG*
*PANG*
Vi mennesker har alle opplevd det, og det kommer tilbake; det store slaget der der svir mest!

Har siden 10-tiden i dag-tidlig gått rundt i Oppdal sentrum og diversje andresteder å tenkt. Gått rundt og surret stort sett i 7 timer nå…


Kan si så mye som at jeg nettopp har gått på enda en smell, og latt meg falle i asfalten, metaforisk sett.
Er meningen i livet så ussel og sadistisk som å bare klare å reise seg mest mulig ganger, etter flest mulig harde slag? Og helst smile og holde seg mest mulig kald, i frykt for å ikke bli stemplet som en negatv taper?

Hvor mange tårer vil Gud (om han fins) at vi skal felle, hvor mange sorger skal vi oppleve, hvorfor er livet så alt for urettferdig, så alt for ofte?

Finnes det rettferdighet i verden?
Greit, jeg vet det… Mange som har det mye verre enn meg, og dette innlegget er ikke ment for å være negativ, bare stiller spørsmål som jeg har i hode nå, fint å lufte noen tanker…

Hadde alt vært bedre om jeg ble superskeptisk, og heretter holder folk mer på avstand for å ikke bankes ihjel til sist?

Det eneste jeg vet helt sikkert er at alle jeg kjenner har blitt født, og at vi alle skal dø. Utrolig enkelt, sagt, og alt som skjer mellom fødselen til døden bestemmer vi selv. Hvor mange blindgater hvor vi skal motta juling, metaforisk sett, bestemmer vi selv, det vil si, vist du ikke er like naiv som meg så har du et håp?

Næsj, nå blir alt bare krøl. Ser ikke mening med noe, så sikkert derfor jeg splærer ut av meg dette innlegget også, som jeg beklageligvis VET ikke er det mest oppmuntrende og glupeste jeg har skrevet.

Vi blogges.


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

5 er min skjebne!

På sol.no sine sider kan man skrive inn fødselsdatoen sin og få lese noe som vistnok skal stemme om seg selv.
Har testet det ut og føler at cirka 80-85 prosent av det stemmer veldig bra:

“Tallet avslører…….
– Den livlige lykkejeger
– Den sosiale kontaktskaper
– Den slagferdige selger
– Den vitebegjærlige
– Den urolige
– Den rastløse
– Den impulsive

Styres av Planet: Merkur
Tallet 5 er det mest dynamiske av alle tall. Tallet 5 assosieres med planeten Merkur som står for skriftlig og muntlig kommunikasjon.
Tallet symboliseres med den 5-takkede stjerne og våre 5 sanser. Du skal lære om frihet denne gangen.
Det er da viktig at du har tillit til deg selv og ikke gir opp for fort når du møter på utfordringer.
Du er en allsidig person, og kan gjerne begi deg ut på usedvanlige og dristige eventyr.
I din omgang med andre mennesker er du livlig, og slagferdig, men vennlig.
Din oppfattelsesevne er beundringsverdig, og du er en fremragende menneskekjenner.

Uro, rastløshet og nervøsitet kan til tider ta deg og resultere i at du blir oppfarende, og da er lunten kort.
Avslapning er et fremmedord for deg, du liker svært godt at det skjer noe hele tiden.

Du er et mer følsomt menneske enn du gir uttrykk for, og din nattesøvn er viktig fordi du bruker mye energi i våken tilstand.
Du liker å smake på livet, men på at du ikke overdriver og stimulerer ditt sanseapparat for mye.”


Er som regel ikke å søker og leker meg med slik, men i dag ble det slik. Hehe.
Trykk her for å teste deg selv.

Jeg er født 15.06.91 om noen absolutt vil vite det 😉

Hehe, sittet å lekt meg litt med bilderedigering nå, er litt rastløs, noe(n) jeg sitter og venter på og håper at jeg før snakket med igjen i kveld:)



Bildet ble tatt i går, tenkte egentlig ikke å legge ut, men nå har jeg gjort det likevel, etter at jeg har køddet litt med kontrasten på det. 😛

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

KIND OF SUICIDAL TONIGHT!

Oioioioioioioioisann!
For noen dager siden trodde jeg at jeg hadde brukt opp det jeg kunne bruke av penger inntil jeg får lønn igjen, men neida. Fant ut i dag at jeg hadde igjen 606 kroner jeg ikke visste om.
Fråtsende som jeg er så ble det en tur på Rema 1000, sjekk video jeg har laget om hva jeg har kjøpt.:

I tilfelle jeg skulle dø av sukkersjokk og koffeinoverdose i natt, så er jeg utrolig glad i dere.
Hehehehe 🙂

Har alerede tømt 3 av de, nummer 4 skal åpnes snart… Fy, og jeg som skal i konfirmasjon i morgen, stakkars konfirmant. Hehe.

Har fortsatt igjen noen penger som jeg skal spare til mandag nå, da jeg blant annet skal sende i vei en tegning til en kjempegod venninne av meg som jeg gleder meg masse til hun får tegningen, selv om hun alerede har sett den, over nettet. 🙂

Har forresten hørt kort igjennom noen av Lady Gaga-låtene nå, og hva skal jeg si? Jeg liker det jeg hører, ikke helt rock og metall og slik jeg liker, men faen heller, syns dama er kul jeg! Både Ladyen, landstrykeren og musikken!

Håper at alle sammen har det bra, hva gjør dere i helgen?
Hva er planene for uken som kommer? 🙂 HVA SKJER? 🙂 FORTELL!

Klem og slengkyss til alle som vil ha, og mest sannsynlig helst IKKE!

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

T-DOP I SORT OG RØDT! :-D

Som dere kunne lese litt tidligere i dag så mottok jeg i dag en pakke fra dragenshule med tre t-skjorter, og et par sko.
Skoene passet selvfølgelig ikke enda jeg bestilte i størrelse 44…

Men t-skjortene passer meg veldig, veldig godt, xl, tross alt 🙂
Tenkte jeg må skryte litt nå mens jeg gidder!:



Litt vanskelig å ta gode bilder av seg selv, men… Hihih.


Hva synes dere forresten om disse, som jeg fikk fra darklands.no her om dagen?: 😉
Selv elsker jeg den, matcher meg veldig godt etter min mening. Noen uenige? :-p

Da tror jeg at jeg skal ut å gå igjen. Veldig rastløs for tiden, lite å gjøre, også er det en spessiel person i livet mitt jeg savner veldig akkurat nå, som jeg gleder meg å få møte igjen å tilbringe tid med igjen, noe jeg håper blir mulighet for snart <3 <3 🙂 En veldig god venninne som jeg er blitt ufattelig glad i.

God kveld alle sammen!

VI BLOGGES!



REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

KaloriBOMBE MOT I BRØSTET!

Det er lørdag, himmelen har fortsatt ikke falt, fuglene kvitrer, og det er vår.
Lille troskyldige, uskyldige, naive lille meg har nettopp klippet høret (jo tusen takk :-)), vært på posten og hentet tre nye t-skjorter, (som er kjempestilige) og et par nye sko (som jeg ikke får på meg 🙁 ), også har jeg nettoppsprettopp laget meg frokost:

En talerken (som jeg ikke skal spise), med corn flakes, to spiseskje sukker, tre spiseskje med jordbærsyltetøy, og noe h-melk. Kaloribombe HERE I COME!!!!

Ellers sitter jeg nå og hører gjennom en cd som jeg fikk med i tillegg til de klærne jeg har bestilt i dag fra dragenshule.no, cden heter “Norsk urskog – Metal sampler. Vol 3. 2011) og var altså med helt gratis i tillegg til det jeg har bestilt, 14 rocka låter som jeg skal legge rett inn på Ipoden. GRATIS! MOHAHAHA! Life is fucking perfect!


(Sexy Red Bull i bakgrunnen <3 )

Vil bare ønske dere alle en kjempeknall helg videre, jeg elsker dere!

VI BLOGGES!


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

HERRE MIN SKAPER X2

Hva i all verden er det som skjer for tiden? 🙂
For noen få timer siden fikk jeg den kjempefine og oppmuntrende overaskelsen da jeg så min egen blogg på en blog-awards. Som jeg igjen må takke tusen ganger for 🙂 Awarden finner dere igjen her! 🙂

En liten stund etter at jeg fikk den utrolig flotte overaskelsen som jeg er utrolig glad for så gikk jeg meg en tur i Oppdal i kveld fra 22-tiden frem til cirka 23.30 da jeg kom hjem igjen. Så slo jeg på pcen og fikk enda en kjempekoselig overaskelse. Min kjære bloggvenn Mihra har også laget en liste i dag, som jeg også har havnet veldig høyt på 🙂
For å se listen, klikk her! 🙂

Må bare igjen takke og bukke for begge to. Tusen takk Elin, tusen takk Mira! 🙂 Dere er begge to fantastisk reale og gode bloggvenner av meg som jeg skulle ønske at jeg fikk treffe i virkeligheten en gang 🙂 Leser begge deres blogger veldig ofte, og det er ikke noe jeg bare skriver! 🙂

TUSEN TAKK!
Og tusen takk til alle andre som i hele tatt orker å være innom denne bloggen! 🙂

Vi blogges!



REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!

LIVET SMILER TIL MEG! :-) TING SKJER!

Fikk nettopp en kanonoveraskelse!
Skal nevne hva, bitte litt senere i dette innlegget.

Først vil jeg starte med å fortelle dere noe annet, jeg har i dag sluttet i min gamlejobb på posten som jeg har hatt et lite halvår, hver onsdag og torsdag fra klokken 8-14 (de gangene jeg har møtt opp), til fordel for en mye mer motiverende jobb som jeg faktisk fikk I DAG!. Begynner førstkommende fredag klokken 10. Hvor? Det skal jeg fortelle deg etter at jeg har fått fortalt min bestevenninne det i kveld eller i morgen 🙂 Hun skal være den første jeg forteller det til!

(Teksten fortsetter etter bildet :-): Dagens outfit)

Og nå, den overaskelsen jeg nettopp fikk i dag som også er utrolig positiv, og som har gitt meg glede.
Den fantastiske medpersonen, jenta og bloggvennen min Elin Slåen har nettopp skrevet en blog-award, hvor jeg ble med. Noe jeg er utrolig glad og takknemlig, og rørt over. Dere kan lese blog-awarden hennes her!
Dette hadde jeg ikke regnet med, men det har nok noe med en viss selvtillitt å gjøre. Kjempehyggelig og morsomt, dette er ikke noe jeg opplever å lese så alt for ofte!

Kan også røpe at det er flere ting som virkelig går min vei for tiden, men skal ikke si noe særlig om det her og nå.
🙂

VI BLOGGES! <3


REKLAME: TA EN TITT INNOM monicey.blogg.no – I am who I am no matter what!