FOTOKONKURRANSE AVSLUTTET! :-)

For noen dager siden opprettet jeg en fotokonkurranse her på bloggen, hvor det var om å gjøre at dere skulle ta bilder av favorittstedet deres, forså å legge det ut på deres egen blogg, også så si ifra til meg om det etterpå.

Nå er konkurransen avsluttet, 6 stykker totalt har meldt seg på, alle sammen har deltatt med mer enn ett bilde hver, og nå har jeg plukket ut det bildet JEG likte best hos hver enkelt:


(Dette bildet likte jeg best av Elin Slåen sine bilder – 🙂
klikk her for å se alle de andre bildene hun har tatt med)


(Dette bildet likte jeg best av Ida Bieber sine bilder 🙂 )
Klikk her for å se alle de andre bildene hun har deltatt med)


(Dette bildet likte jeg best av “liferunner” sine bilder 🙂 )
Klikk her for å se alle de andre bildene hun har deltatt med)


(Dette bildet likte jeg best av Celine Michaela sine bilder 🙂 )
Klikk her for å se alle de andre bildene hun har deltatt med)


(Dette bildet likte jeg best av Sondre Stein sine bilder 🙂 )
Klikk her for å se alle de andre bildene han deltok med)


(Dette bildet likte jeg best av Lisa Marie sine bilder 🙂
Klikk her for å se alle de andre bildene hun deltok med)

To vinnere av de seks påmeldte er enda ikke kåret, men dette er i hvertfall de bildene jeg likte best av de seks sine bilder. To vinnere som jeg skal lage reklamefilm for, blir kåret i morgen! Følg med! 🙂

Hvilket bilde likte dere best av disse seks? Og er dere enige i meg i at disse bildene er det beste av de bildene de har deltatt med? 🙂

Ønsker alle en fin og god torsdag videre! 🙂

VI BLOGGES!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg