JEG = 20 ÅR I DAG!


Jauda, i dag er det 20 år siden jeg til manges forskrekkelse kom til verden, den 15. juni 1991.
Siden den gangen har jeg både fullført barneskole, ungdomskole, videregående, begynt med sminke, kommet på topp-listen i Oppdal over alle bloggere, fått en fantastisk bestevenninne (som jeg skal møte straks), fått diagnosen asperger syndrom og generelt gjort mye fra a-å.

Ikke lenge til jeg passerer aldershjemmet med gåstokk, briller, gebiss og fenalår nå, ja.
Men beklager, tror jeg må konsentrere meg om frokosten, skal ut om en times tid å møte bestevenninna mi som jeg skal være en del ilag med i dag :-p Er ikke hver dag mann feirer et rundt tall som 20!

Hehe, alerede fått 50 gratulasjoner på facebook, av totalt 634 fb-venner, grugleder meg til jeg kommer hjem igjen om 5-6 timer, da er det sikkert mer slik som i fjor, hehe. 😛 😀

VI BLOGGES!

26 kommentarer

Siste innlegg