2+0+2+2 = knapt til å tro!

Jeg er heldig, jeg!!! 😊

Jeg har brukt mye tid på å klage og være misfornøyd, men satan i julegatan så heldig jeg er!! Og det er vel grunn nok i seg selv til at jeg virkelig bør fortsette å dokumentere livet såpass som jeg har gjort de siste 12 årene. For når jeg skråller gjennom det jeg har publisert det siste året, her eller der, så slår det meg hvilken eventyrisk reise 2022 har vært!

Og akkurat som i de beste eventyrene har dette også bydd på visse elementer av skrekk og gru. Men som den helten jeg jo er i min egen historie så har jeg kommet meg gjennom hva enn det har vært som har forsøkt å hindre alle sauene i å komme seg trygt over gjerdet, i det jeg har ligget på (s)engen og søkt “skogens ro”..

Skal vi snakke om hva som har vært årets downer er ikke det spesielt vanskelig. Men jeg vil ikke fokusere på det mørke og jævlige nå, så la oss kaste solbrillene litt til side og stirr så inn mot sola til det ikke er mer igjen å lese på. For hva har egentlig vært det absolutte høydepunktet?

Ikke lett like lett å svare på. For det er MYE som kommer til minne! Blant annet ble det to Oslo-turer hvor jeg endelig fikk møtt flere jeg har ventet SÅ, SÅ lenge på å få treffe, enten for første gang, eller for første gang på ja.. Lenge. Paradise-tiden har helt klart betydd mye for meg, herresatan – jeg var jo faktisk på FINALEFESTEN!! Samtidig er det en rekke mer hverdagslige, og materialistiske gleder å plukke og vrake i.

Jeg kan faktisk ikke velge bare én ting. 🤪 For det er så mye av det som har betydd noe positivt for meg dette året som har vært så fantastisk på vidt forskjellige vis. Det blir liksom som å sammenligne det beste tv-spillet opp mot det beste musikk-albumet, jeg mener – HALLO PÅ KUKEN! Jeg vet hva jeg har pratet mest om gjennom året til venner og lovers, men det er ikke nødvendigvis det samme som at det må være fasiten.

Nå skjønner jeg at jeg irriterer enkelte av dere. Ikke at det plager meg sånn nevneverdig, og ikke at det skal så mye til heller. MEN siden jeg (stort sett) lever veldig for å skape det type contentet jeg selv ville lest/sett/hørt, og jeg, tro det eller la være, ikke er en person som liker å være irritert selv, så skal jeg sette opp en liste over de fem “tingene” som har gitt meg mest glede. Rekkefølgen på listen er etter når ting skjedde, og IKKE etter hva som har vært “det beste”.

  • Da jeg bikket 1000 følgere på Tik Tok og fikk muligheten til å gå live med folk fra og med slutten av mars! *to minutts stillhet for de to øyenbrynene som måtte vike som bivirkning av det*
  • Da jeg endelig fikk meg playstation 5 i april!
  • Alle timene jeg og Renate har tilbragt sammen i Animal Crossing! (vi begynte i mai)
  • De to fantastiske timene jeg fikk med min “søster” Kristin i Frognerparken (og rundt om der omkring) i mai!
  • Paradise-festen i august!

Har skrevet og sikkert også sagt dette tidligere år, men jeg skjønner liksom ikke helt hva jeg skal ha i vente neste år som skal toppe disse hendelsene. Jeg kommer på en hel del som hadde vært innmari gøy, men som jeg ikke helt tør å tro vil skje i realiteten.

Og dette igjen er nok en av årsakene til at jeg fortsatt mestrer det å “overraske” meg selv over at jeg gang på gang på gang på gang ender opp med å gjøre, oppnå og oppleve det ene og det andre som, ja.. jeg for “litt siden” bare trodde jeg kunne drømme om.

Nå skal jeg være forsiktig så jeg ikke jingzzzzer noen verdens ting, men høyst sannsynlig sitter jeg høy på livet om cirkus 365 dager med mer eller mindre de samme tankene som jeg sitter med nå.

Fy sødersnute som jeg grugleder meg!!!!!!! 😃

Hva har vært dine høydepunkter? 💗

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
    1. Du tar jo tak og presser deg lit til ting og opplevelser som jeg skjønner at i utgangspunktet er litt vanskelig også. Så du er jo tøff 😊 Da blir det fine opplevelser. Må visst pushe seg litt. God jul 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg