PLAYSTATION 5 – ja deg vil jeg gi en klem!!

Nå er jeg på cunten av å være litt redd.. 😟 For med SÅ mye flaks som jeg har hatt siste året må jeg vel snart ha brukt den opp, vel?

På tirsdag levde jeg bokstavelig talt ut uttrykket “på rett sted til rett tid”. For mens jeg tilfeldigvis og ikke bokstavelig satt på telefonen så postet noen en status i en Facebook-gruppe om at “ELKJØP HAR PS5 PÅ LAGER!”.

Jeg klikket meg sporens straks inn og gjorde det jeg kunne for å legge inn en bestilling. Jeg skjønte at det mest sannsynlig var et tidsspørsmål før de gikk tom igjen – og det har i etterkant vist seg å være helt rett! 😅

Først støtte jeg på litt tekniske problemer. Jeg kan se for meg at det hele skyldtes en viss trafikk der inne, der og da. At det nok var en del som prøvde å komme til beinet. Men til slutt så gikk det!!! 😃😁😃😁

I går kunne jeg noe spent traske ned (i mine litt for slitte og støvete sko) mot de nye pakkeboksene Domus har fått rett utenfor inngangen, skru på bluetooth, for så å ofre to små trykk inne i Posten-appen – vipps hadde jeg min PS5 i hendene!! 😳🤯 (Og for ordens skyld har jeg gått for disk-versjonen slik at jeg kan fortsette å spille ALLE ps4-spillene mine, samtidig som jeg forhåpentligvis får solgt ps4en så fort jeg føler jeg har testet min ps5 nok til å anse det som trygt.)

Ikke akkurat noe småtterier denne PS5en.. 😀

De siste timene har det unektelig blitt en del gaming. Særlig «Astro′s Playroom» har fått kjørt seg. Og som jeg har kost meg!!! Overgangen føles ikke like stor og wow som da jeg “gikk fra” ps3 til ps4 for ca. 8 år siden, men jeg merker helt klart noen forbedringer nå også. Først og fremst i form av ventetid som er så og si ikke eksisterende. 🥳 Og så har selve kontrollen noen ganske fanzy-panzy funksjoner som jeg ikke har vært borti før. Blant annet kan man bokstavelig talt blåse i den nå i enkelte spill for å få en viss effekt!!!

Det eneste minuset per dags er ladekabelen til nettopp kontrolleren. Den er for kort til at jeg kan spille komfortabelt i sofaen med den mens ledningen er koblet til, knapt en meter. Men det tenker jeg løser seg så fort Power og Elkjøp sine fysiske butikker åpner igjen på mandag. Eventuelt har jeg allerede spottet flere alternativer diverse steder på nett, så DETTE løser seg rimelig kjapt og forhåpentligvis ikke så gæli! 😘

God helg venner og bestevenner!! 💕

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg