En billett til PARADISE!

Dette har jeg gledet meg så sykehus til å vise dere!! Endelig er Oslo-vloggen på plass! 😃😍🥳

Og dette da være den mest innholdsrike vloggen jeg har laget noen sinne, med en rekke høydepunkter fra finalefesten til «Paradise» – bare for å nevne noe!

Jeg lover skumle nerver, god stemning, et mangfold av følelser, hard rock, tørre vitser og en pervers mengde med sjokolade. Igjen, bare for å nevne.. noe.

(PS: er pinlig klar over at det ikke lengre heter Paradise Hotel slik som jeg stadig refererer til i videoen under, men gammel vane er vond å vende..)

Foto: Tørris F. Storli

Stay goregeous!!! 🦄

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg