Fikk jeg sex-shoppet i år? – Mine mål for 2020

Det gjenstår sannelig ikke mye igjen nå før vi kan takke 2020 for sitt bidrag, og ønske et helt nytt og spennende år hjertelig velkommen.

Selv er jeg er neeesten helt klar til å skifte kalender igjen, men aller først er det én liten ting som gjenstår. For hvordan har det gått med de ni målene jeg satte meg for dette året?

Uten å spoile hele fasiten for dere, så kan jeg likevel skrive såpass som at.. Jeg har heller ikke i år fått gjort alt. Men 98% av de målene jeg ikke har nådd, har jeg ikke nådd fordi… Korona. Skal likevel til syvende og sist si meg veldig fornøyd likevel. For selv om 2020 ble et år hvor mange planer ikke ble noe av, ja så har jeg likevel fått til, og oppnådd “et og annet” fordi om 😀

1. Nå 300 abonnenter på Youtube
– Det begynner å bli noen år siden nå at jeg opprettet kanalen, og begynte å bruke den (noen (Martine) lunde) jevnlig. 10 år siden er det, veldig snart 11, siden jeg for alvor begynte å lage og laste opp content, og tja.. Det har gått litt opp og ned.

Ganske lenge har det gått mer i kvantitet fremfor kvalitet, jeg har i perioder fokusert veldig negativt – laget mye innhold som ikke en gang jeg selv har vært særlig keen på å følge verken da, og enda mindre nå. Og ja, jeg har i litt for mange år lastet opp litt for mange videoer som på flere vis ikke har vært like bra.. Så har det heller ikke hjulpet at jeg har vært veldig inaktiv i lengre perioder.

Men de senere årene har ting snudd mer og mer til det gledelige. Jeg har brukt lengre tid på hver video, samtidig som jeg i stadig større grad har fokusert på å gjøre noe positivt, enn negativt. Og når jeg først har fokusert på det mer “negative”, ja så har det vært med med et viss glimt i øyet, eller i det minste mer konstruktivt enn tidligere.

Og i høst skjedde det – målet om 300 abonnenter ble endelig nådd!!

2. Nå 300 følgere på min “private” Instagram
– Når det gjelder Instagram har jeg fremdeles litt å gå på. Jeg har i skrivende stund 278 følgere, som jo er noe mer enn jeg hadde i januar (husker dog ikke hva jeg satt med da), men likevel.. Ikke 300.

På en annen side trives jeg med det jeg har nå. Jeg har ikke tatt Instagram like seriøst som jeg “burde” hvis jeg skulle hatt større sjanse til å klare dette. Det er i år som i fjor blitt lagt ut flere bilder på selve siden min, som heller hadde passet bedre på “Instastoryes”, og det faktum at kanalen min er så “generell”, at jeg ikke har fokusert på et mer spesifikt tema/interesse.. Ja, dere skjønner. 

3. Delta i et Paradise Hotel-event
– I disse *host-host, kremt, host*-tider ble det visst fint lite fest og sånn på meg i år også, gitt! 🦋

4. Reise til Trondheim
– Heller ikke skjedd. Jeg vurderte det i sommer, men jeg “turte ikke” etter at jeg hadde gått litt hardt ut mot folk som unnet seg “unødvendige” reiser hit og dit. Hyttevesenet, etc. etc.. Så for å IKKE falle uti dobbeltmoral-gryta har jeg valgt å holde meg i Oppdal hele 2020.

5. Stikke innom ei erotikk-sjappe
– Fremdeles fint lite med erotikk-sjapper i Oppdal er jeg redd (nei, det er jeg ikke), så med tanke på det jeg allerede har penetrert meg innpå på nummer 4 og 3, såå..

Jeg får heller ta med meg dette målet videre inn i 2021. For nå som vaksinen er her, så får vi bare krysse munnbind og tørkeruller på at det blir mer aktuelt med fritidsreiser igjen snart, og daaaa skal dere ikke se borti fra at et eller annet småkleint innlegg fra f.eks Kondomeriet.

6. Bli en bedre tur-planlegger
– Jeg har som nevnt over ikke reist noe i år, og jeg har heller ikke planlagt noe særlig, annet enn at jeg har fortsatt med å overføre litt penger på reisekontoen 😇

7. Lese minst to Stephen King-bøker
– Da året lå og smilte som en nyfødt baby-Yoda begynte jeg veldig beskjedent på 22.11.63. Den desidert tyngste boka (på alle vis) siden jeg tvang meg gjennom alle Ringenes Herre-bøkene for 18 år siden, men jeg kom meg gjennom det også, til slutt.

Og like etter fikk jeg også lest “Firestarter”, etter et heldig funn hos Bookis.com.

Syns for øvrig fortsatt det er litt “gøy” at førstnevnte bok ligger på 880 sider, og sistnevnte 440, sånn i og med at.. 🤓

8. Involvere minst tre venninner i mine videoer
– I fjor var jeg skikkelig dårlig på å involvere det ikke-herrelige kjønn i mine video-produksjoner. Jeg hadde en kvinne bak kamera til å forevig gjøre ca. 5 minutter av en volleyball-kamp jeg veldig plutselig skulle delta i, men ikke noe mer enn det.

I år har jeg derimot involvert fem supervidunderlige damer i mine produksjoner, hvor fire av de har vært foran kamera, og ei har bidratt til litt voice-over.

9. Slutt å sløse penger på strømme-tjenester jeg ikke bruker
– Jeg har helt klart blitt flinkere på dette nå enn før. Men fremdeles har jeg et viss forbedringspotensialet. Så jeg har ikke sluttet med dette sløseriet fult og helt, men jeg er på bedringenes landevei!

Hvilke mål hadde dere satt dere for 2020? 😊
.. noen som har satt seg mål for 2021 alt?
… eller 2022?
… 2023??

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

5 kommentarer
    1. Så godt å se at du fortsatt blogger! Lurt litt på her og der hvor du ble av. Vet ikke om du husker meg lenger men vi hadde kontakt for.. tja 8-9 år siden et sted 😁

      1. Så koselig at du husker meg 😄 husker at bloggen din var ganske mørk på den tiden ( design) hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg