Van Helsing, Insidious og et par nye sko!

Pakker kan til tider være en belastning. Gaver fra gamle tanter og slekter er gjerne det. Personlig er jeg ikke veldig glad i pakker fra andre, spessielt ikke fra… Slekt. (Utakknemlig faen, ja jeg vet…)
De beste pakkene får jeg helst fra mine bestevenner (som jeg føler kjenner meg best) (familie telles ikke i den kategorien), for ikke å snakke om, meg selv! <3

Når jeg sto opp i dag var jeg utenfor døra og sjekket om det hadde kommet post. Dobbel post kom det faktisk i dag!
To hentelapper. En fra cdon. Og en jeg har gledet meg et par hakk mer til, pakka fra Black Widow!
Må bare få skryte litt igjen av den butikken. Har fra før intervjuet Lisa som står bak siden, og jeg skrev noe da også. Men en god butikk får aldri nok god omtale!

Jeg elsker rett og slett Black Widow, og jeg skulle gjerne elsket med butikken også!
Prisene er riktignok ikke de laveste man kan falle for, men man skal ikke alltid tenke på det. Har man ikke råd, så sparer man til seg råd!
Jeg har ikke midlertidlige planer om å skifte butikk når jeg handler sko, for å si det sånn!

Det var riktignok kun ett av tilsammen to par sko som ankom i dag, neste par er like rundt hjørnet. Satser på neste uke eller noe sånt.
Det parret jeg enda ikke har mottat er et litt mindre parr, ja dere får se når jeg får de! 😉

Her mine kjære horer, ikke-horer, gentlemens, rasshøl og helt nøytrale kjipinger, her er mine nye sko!!!!!!!!!!!!!:

Gjelder bare å ikke kødde med meg for tiden. Hvem vil vel ha disse skoene mellom beina, mener jeg!
Etter jeg fikk pakken, gikk jeg ut igjen for å kaste pappen og søpla. Og jeg må si at jeg er veldig fornøyd med dem selv, og driter loddrett og vannrett i om noen andre er uenige, derfor spørr jeg ikke hva dere synes en gang! 😉 Skoene passer med utmerket (bestilt i guttestørrelse 44), de er gode å gå i, litt varme, men shitt happens.

Så var det pakken fra cdon…
“Van Helsing” er en film som blant annet min strålende flotte venninne Charlotte har anbefalt meg å se, hvis ikke skulle hun gjøre noe som jeg har glemt…
Nei, det var snakk om å hjemsøke meg… Jaja, det er forsåvidt bedre å bli hjemsøkt enn å bli voldtatt med kaktus.
I tillegg til “Van Helsing” syntes jeg også at jeg måtte få med meg “Insidious” som er laget av de samme dudene som sto bak Saw og Paranormal Acticity!

Noen som har sett disse filmene?

Som skrevet før;
Jeg fant det livsviktig å se Van Helsing nå før remaken til Hollywood med Tom Cruise (han retarde scientologiøse duden fra Mission Impossible) kommer..
Snakk om å voldta respekten til folk!

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Kule sko og fin blogg! Mohæhæhæhæ, klarte ikke og dy meg 😛
      Men skoa var kule de, jeg hadde nok gått på trynet i de, har vel nok med og holde meg på beina uten sko innimellom 😛
      Insidious, brrr, har sett trailern bare, whæææ skummel 😉 Du får la Belle se den sammen med deg, slik at hun ikke får mareritt av den! Kos deg med filmer og ny-sko zøten! *smask*

    2. nemi113: Jeg tror nok ikke jeg går på tryne, kan jo hende. Men jeg har i hvertfall platå-trening fra de forrige skoene (som jeg kastet i dag..).

      Belle får ikke mareritt, alerede sett Saw, Hostel og verre. Så det så! ^^

      Takk zøta ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg