UNDER HUDEN PÅ CHARLOTTE SORTGRIM

Intervjuer kan være så mangt, svært sjelden at man kan si at intervjuer kan være så lite.
Det er helsikes lenge siden “Intervjuer”-kategorien ble oppdatert nå, og nå har jeg selv oppdaget det. Jeg har tatt ett tett-på-nett-intervju med min venninne Charlotte




Bilde tilhører: Charlotte Sortgrim/sortgrim.blogg.no

Hvis man ikke spør deg, men en av dine absolutt nærmeste venner. Hva slags beskrivelse vil man få om deg da?
Hm… At jeg er en tøs, neida. At jeg er hyggelig, er kreativ og har sær humor kanskje.

I hvilken sammenheng/forbinnelse føler du deg mest konfortabel og lykkelig?
Når jeg er ute med venner jeg trives godt med, som trives godt med hverandre, eller når jeg er hjemme alene eller med nære venner og spiser god mat og ser film.

Hva ønsket du helst å bli yrkesmessig for nøyaktig 10 år siden?
Drag Queen (men så fant jeg ut at man måtte være mann for det) og/eller pirat 🙂

Det er ikke noe å legge skjul på at du ikke er en a4-person med tanke på klær, hva er det absolutt du ALDRI vil ta på deg så lenge du lever?
One piece…Not ever..Ever.EVER

Hva er det største problemet med Norge i dag, og hva er de største fordelene og plussidene med landet vårt per dags dato?
Det at NAV suger så heftig som de gjør, at de hjelper utlendinger som ikke prøver(sier ikke at alle ikke gjør det) istedenfor norske folk med barn, som har vansker med å få jobb pga sykdom osv, og det at norge er så sykt dyr på ting som veiavgifter uten å ha bra veier.

Av positive ting; Miljøet, friheten, mye av musikken.

Hva er ditt forhold til religion, har du noen Gud?
Jeg har et ganske avslappet forhold til religion. Jeg tror ikke på noen andre gud enn døden. Jeg liker å snakke om religion både med ateister og religiøse mennesker. Men jeg synes at spesielt kristendom og Islam er ekstrem pesete, når de gjelder syn på en del ting, som å banne,drikke,være homofil, kvinnsyn osv. Spesielt de som skal pakke religionen sin på andre.

Liker du dyr, og hva liker du i såfall, og hvorfor?
Ja jeg elsker dyr(på en lovelig måte hah) foretrekker de enn mennesker. Jeg liker alt men favoritter er hunder,flaggermus,rev,ulv,isbjørn og nebbdyr. Fordi de bare er seg selv og gjør det de skal, de svikter deg ikke, de er ikke falske også er de så utrolig nydelige. Vil ha et slott med flaggermus, gi meg!

Leser du andre sine blogger, og hva interesserer deg mest med andres blogger av de du har hvert innom?
Ja, jeg gjør det, men heneder jeg bare er inne på forsiden og leser diverse innlegg, menneskelige reaksjoner og tanker og meninger intresserer meg, se hvor ulike men alikevel like vi er på forskjellige måter.

Hvorfor blogger akkurat du? Og hva betyr din egen blogg for deg?
Blogger for å ha noe å gjøre, for å få ut tanker ideer, eller bare få respons(bra eller dårlig) Den betyr en del, hadde nok ikke dødd om den ble slettet over natta men er glad jeg startet.


Bilde tilhører: Charlotte Sortgrim/sortgrim.blogg.no

Har du noen tabulagte temaer som du helst ikke snakker om eller tenker på i hele tatt?
Nei, ikke egentlig, jeg er villig til å diskutere alt.

Hva er det absolutt mest kreative du har gjort?
Hehe, si det. Oppgavene vi fikk på søm-linja på Oppegård var ganske krevende, men ellers er jeg veldig fornøyd med en del tegninger jeg har laget, og små-dikt jeg lagde da jeg var mindre.

Har du noen rutiner/vaner/uvaner du helt umulig kan kutte ut?
At jeg sjekker veska mi for mobil, nøkler, sminkepung, lommebok og mp3-spiller hele tiden når jeg er ute, når jeg på på toget, er på toget og når jeg går av igjen. Klarer ikke slutte egentlig er en ocd greie. Eller at jeg kan små klikek hvis jeg ser to ting som ikke ser bra ut ved siden av hverandre/sammen.

Hvilken sang/låt har du hatt lengst klistret til hjernen uten å få den helt ut?
Tja, det var vel den perioden Umbrella av Rihanna var poppis, da gikk den faen meg aldri ut, desverre.

Hvis du skal beskrive deg selv. Hva er dine fire mest negative sider, og 4 mest positive?
Negative: Klengete/masete til tider, overdrevent perfeksjonist, ekstreme humørsvingninger, ofte dårlig selvtillit…
Positive: Tålmodig, open-minded, empatisk og annerledes.

Så, ikke et intervju uten å snakke om sex på slutten.. Har du noen sexuelle fetisher?
Haha, ja det har jeg, bøtter og skap fult.(wait wut) Jeg vil ikke gå for detaljert inn i mine tanker, men er veldig inn i BDSM, er dominant mostly, og er også stor-fetishist av pvc og høye hæler.


Charlottes blogg finner du ved å trykke HER! 😉
Vi reblogges!

8 kommentarer

Siste innlegg