BARNDOMSBILDER FRA LIVET MITT :-)

Sitter og tenker litt tilbake i tid. Hvor anderledes ting er i dag, sammenliknet med foreksempel da jeg gikk i barnehagen eller barneskolen. Gikk rundt helt alene i friminuttene på Vollan skole (barneskolen jeg gikk på fra 1997-2004 ca., og bare var alene, hadde ingen gjevnaldrende venner, i hvertfall ingen nære bestevenner for å si det sånn.

Har tatt et dykk i arkivet, og vil gjerne dele noen av bildene jeg har. Har sånn cirka 800 bilder på pcen fra jeg var født i 1991, helt til det siste bildet som jeg mener ble tatt i 2008, som også ligger i den mappen. Vet ikke hvor gamle alle bildene er, årstall og dato kan jeg bare gjette på. Men det eldste og første bildet er fra 1991 og det siste vet jeg er fra 1. mars 2008, altså tre og halvt år siden.


Mamma skal til å skifte på meg eller noe, et av få babybilder som jeg har av meg selv. Tatt på badet, der pappa bor en dag i dag, en gang i 1991.


Dåpskaken min 🙂


Pappa og jeg bygger Duplo i stua, hos pappa.


Her mener jeg at jeg har funnet noe sjokolade i traktoren til onkel Håvard.


Spørs om badevannet har begynt å blitt litt småkaldt…


Jeg og pappa bygger lego hos min mormor og morfar.


Tråtraktoren jeg fikk av farfar 🙂 I bakgrunnen er også kaninburene hvor to sorte kaniner jeg hadde for veldig lenge siden, “bodde” i, før de ble gitt bort til morfar og morfar, på grunn av allergi…


Og her har jeg nettopp fått en Sesam Stasjon-tskjortene, en av de første t-skjortene mine, jeg virkelig elsket. Morsomt å tenke på nå som jeg har forandret meg noe så groteskt mye, heldigvis! Hehe! 🙂


Jeg og min oldemor, som ikke lenger er blant oss. I fanget har jeg en gul leketelefon av plastikk som jeg lekte en del med som barn…


Her sitter jeg utenfor lekestua som pappa og farfar holdt på å bygge for meg, for mange, mange, mange år siden. Den står der den står en dag i dag, og er blitt malet rød, mens jeg mener å huske at værandaen er grønn, og døra blå? Hm…


Jeg, min bror og pappa bygger lego… Eller, ser mer ut som om pappa bygger hus, mens jeg og brodern ser på, hehe…


Her sørger jeg, så snill som jeg alltid har vært, for at brodern får i seg nok næring; bakte hveteboller <3


Her går jeg Lucia, faktisk… Jeg er han bakerst i hvitt :P… Tatt i gymsalen på Vollan skole..


Brodern, og jeg ser i noen bilder i en bok. Kunne enda ikke lese der da, men hva hadde vel det å si. Bilder sier mer enn tusen ord 🙂 <3


Aner ikke hvorfor jeg viser dere dette… Dette bildet er tatt i juletiden, et eller annet år, hos min mormor og farfar… Nei, kleskoden har jeg ikke valgt selv! Dette var på den tiden jeg enda likte jula, før livet generelt ble mørkere og mørkere, hehe..


Det er fortsatt juletider, og jeg og pappa bygger lego, her litt mer i western-stil.


Fremdeles ung og beskjeden, her mens jeg prøver å ha i meg saft og grøt, uten å bli forstyrret av mamma som knipser bilder av meg. Det med at jeg elsker bilder av meg selv, har mer med å gjøre når jeg selv har kontroll, og ikke er ufrivillig kledd som en bonde, hehe…


Lillebror og jeg, vet ikke helt hvor bildet er tatt… Ja, har alltid likt rødt (og sort), :p


Meg som Zorro på karneval, mens jeg enda klarte noenlunde å være på steder med mange folk rundt meg, noe jeg ikke takler i dag lenger…


Et av svært få bilder av farfar og meg (farfar døde julen 2002), andre på bildet er min far, min søster og min bror.


Prøver å få i meg grillpølse i snøen 😛 Haha, snø og pølse, neida, tenkte ikke koffert jeg nå… :-p


Legg merke til skoene mine; sort og rødt <3. Dette bildet er tatt på 17.mai et år, tror jeg gikk i 5.klasse på dette bildet, altså er det rimelig sannsynlig at dette bildet er tatt 2002/2003 cirka…


Dette bildet av meg er tatt i en dyrehage i Plymouth (England), dette bildet vet jeg med 100 prosent sikkerhet er tatt i 2001 eller 2002 siden det var enten samme året, eller året før at farfar døde.


Lillebror og jeg igjen.


Nettopp fått meg svømmebriller og tester hvor lenge jeg kan holde pusten i bassenget.


Forberedelser til enda en karnevalkveld på Vollan skole.


Dette bildet er tatt på 14-årsdagen min i 2005. Bildet tatt i Sunndalsøra da hele ungdomskolen dro til Sunndalsøra for å se teaterstykket om “Lady Arbuthnot”. Her med Marit Synnøve Berg som spilte Ladyen dette året, hun har også vært en av de faste rollefigurene i Hotel Cæsar i 2 år, som karakteren Marianne Halvorsen, Jeg har han med sort og gråjakke, nummer 4 fra venstre.


Dette bildet er veldig beklagelig, veldig utydelig og dårlig. Tatt med mobiltelefonen min, den kvelden jeg møtte Kristopher Schau (vokalist i “The Cumshots”, var også med fra tv-sukseer som “Team Antonsen” og en rekke andre radio og tv-konsepter hvor han var kjent for å sjokkere. Var mitt største idol, frem til jeg “bytta han ut” med Marilyn Manson, hehe… Dette bildet er tatt 1. mars 2008.

Sånn, da var det nok bilder for i kveld. Har dessverre ikke hatt noen ide eller energi til å lage ny videoblogg for i kveld. Men vil igjen minne om videobloggen jeg lagde i går, som dere kan se ved å trykke her!

Og for dere som enda ikke har sett den, vil jeg også igjen minne om Leverpostei-videoen min, og ikke minst Pølse-Jesus-filmen min som dere finner lengre ned på bloggen! 🙂

Vil dere se enda mer bilder, video og tullball fra meg og mitt, så er det bare å legge meg til på facebook, dere finner meg som Aylar Von Kuklinski på facebook! 🙂

Ønsker alle sammen en god og fin mandagskveld. Ta godt vare på dere selv, dere er alle spesielle og helt fantastiske mennesker! Glem aldri det!

Vi blogges!

19 kommentarer

Siste innlegg