LEVERPOSTEI (VIDEO-DIKT)

Det er september, folk flest jobber men Aylar Kuklinski (meg) har for mye fritid og for lite likesinnede venner å henge med.
Hva er da odsen for at man bestiller seg hvit ansiktsminke, sminker hele ansiktet hvitt, forså å legge på sort leppestift og deretter lage en egen film om leverpostei? (SE VIDEOEN JEG HAR LAGET OVER!)

Det startet med at jeg bare skrev et dikt i kveld, fordi jeg kjedet meg, og var lei av å skrive om depresjonen min og mine stygge tanker knyttet til selvtilliten min og ensomheten jeg føler alt for ofte, så og si hele tiden…
For å flytte tankene på noe annet, tok jeg det mest sære og tilfeldige jeg fant i hustanden; leverposteiboksen i kjøleskapet!

Da jeg spilte inn videoen så glemte jeg å lese inn en av strofene, så derfor har jeg lagt ved hele diktet skriftlig i tillegg til videoen øverst i dette innlegget.

Hva synes dere om videoen og diktet mitt? 😛


KJÆRE LEVERPOSTEN-BOKS
Kjære leverpostei-boks, hvem er du?
Kjære leverpostei-boks, hva er det du vil?

I morres fant jeg deg kald og alene.
Alene, i mitt minimale kjøleskap.

Kjære leverpostei-boks, er du ensom?
Kjære leverpostei-boks, er du trist?

Et gledefult smil, du alltid viser.
Men, hva er det du skjuler?

Kjære leverpostei-boks, hva kan jeg gjøre?
Kjære leverpostei-boks, vil du bli min venn?

Stilt ut i en butikk du er blitt.
Sammen med mange andre.

Kanskje gjorde jeg noe feil, da jeg skilte deg fra mengden?
Herregud, har jeg tatt deg fra vennegjengen?

Kjære leverpostei-boks, kan du tilgi meg?
Kjære leverpostei-boks, tror du ikke jeg er lei meg?

Men hva er det jeg ser, du er slettes ikke trist.
For bak dit smil, en glede du gjemmer!

Inni deg, kjære leverpostei-boks, jeg har funnet et pålegg.
Takk for gaven du ga meg.

Nå skal jeg snart sende deg til gjenvinning,
og du vil tilbake til dine venner komme.

(Aylar Von Kuklinski, 1. september 2011)

Ønsker alle sammen en god natt, og en god helg når den tid kommer. Første helgen i september 2011, yeaaajjj… Jaja, jeg er ikke så glad i helligdager, helger og ferier, da, men… Alt for ekstra ensom da, når alle sammen enten drar på pub, fest eller andre ting jeg sliter med, med tanke på blant annet asperger syndrom-diagnosen min….

God natt!
VI BLOGGES! 🙂

15 kommentarer
    1. awww, andreas! igjen har du klart og lage et innlegg som både får meg til å trekke på smilebåndet, men også rører meg langt inni hjerterota. Det er det ikke mange som klarer.
      Stå på! så vet du at jeg er her for deg – og tusen hjertelig for alle tiders kommentar på innlegget mitt. Du betyr så sykt mye for meg!!! Og jeg håper vi alltid kan være venner, det håper jeg virkelig!!! <3

    2. Happypain: Tusen takk for gode ord min venn 🙂 Jeg er også veldig glad i deg, og det kommer jeg ikke til å slutte å fortelle deg, for det er viktig å stadig minne på hverandre at vi faktisk bryr oss om hverandre, er fort å glemme i vanskelige stunder.

      Kommer nok snart tilbake med enda flere videoer, etter forespørselen din har jeg virkelig funnet ut at jeg liker å bruke litt tid på å planlegge forskjellige videoer til bloggen. Tusen takk for at du er min venn, stor klem fra meg <3 🙂

    3. Faen, du er skikkelig kreativ! Kanskje du burde begynne med noe der du kan bruke kreativiteten din. Mange kreative mennesker blir ulykkelige hvis de ikke får drive med noe der de kan få utløp for kreativiteten sin.

    4. sippiline: Takk for det. Vil du se mer av hva jeg finner på, og produserer så kan du legge meg til på facebook hvis du har det, og vil. Mitt navn på facebook er Aylar Von Kuklinski.

      Der har jeg videoer (ikke så mange som her på bloggen), langt flere bilder, dikt, historier og tegninger jeg har lagd 🙂 Dagens reklame. Huff 😛

      Tusen takk for kommentaren! 🙂

    5. reklame er helt greit for meg altså :-)) har ikke facebook akkurat nå,måtte slette profilen min…men skal lage meg en ny en om ca 14 dager,kan jo legge deg til da 😀
      Ønsker deg en fantastisk Lørdag!

    6. åååeeehh!! *rødme* mente selvsagt søndag… er bare veldig glad i lørdager,så har en tedens til å sette seg fast i hodet mitt 😛 hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg