Stick with Euro-Line!

I romjula fikk jeg ei ny venninne. Line heter hun. Euro-Line blir hun visst kalt på folkemunne. Vi har ikke rukket å blitt fryktelig godt kjent enda, men ved første øyekast syns jeg hun virket som en grå og kjedelig mus. Hun gikk simpelt i ett med veggene da hun først kom inn døra. Det var kort sagt vanskelig å i hele tatt legge merke til henne. 👩‍🦳

Fra rette vinkel snakker vi rett ut usynlig! Jeg er dypt fristet til å si død. 💀 Så i dag tidlig bestemte jeg meg for å ta grep. Hun trengte en overhaling, og ikke snakk om at det skulle skje på soverommet! – der er det bare de aller fresheste som kommer ut og inn.

Nei, i dag løftet jeg henne hardt og (ikke alt for) brutalt opp på den lille stusselige kjøkkenøya. Og opp fra en skuff tok jeg med det samme opp min lunchbox, fremdeles stappfull av klistremerker fra høstens kjølige klistre-prosjekt.

Nå ser Line i det minste noe fresh og frekk ut fra siden. Ikke dårlig bare det. 😘

Til de av dere som måtte synes at jeg har vært litt urimelig. At jeg igjen har opptrådt noe umusikalsk. Line ville dette selv. Hun ba ikke om det. Hun er ikke spesielt troende, og jeg er heller ikke så truende. Det er viktig at dere skjønner at det ikke var noe tvang i bildet.

Og bare så det er nevnt så har vi enn så lenge ikke gjort noe med toppen. 🤎 Det er fortsatt et og annet som minner om den Line var da hun kom inn døra. Og den Line eksisterer og vil for alltid være der. Men det er viktig å ikke størkne fast i gamle farger og mønstre! Der er jeg og Line helt stereoelle.

Men spøk til side: fikk denne spilleren etter mormor/ morfar/ tante. Kjøpte meg en liten bærbar kassettspiller (aka. en walkman) i høst som dessverre spiller i sløv mosjon. Nå er det ikke sånn at jeg spiller fryktelig mye kassett, men jeg har noen få som jeg har tenkt kunne være artig å ha på av og til.

.. så da mamma tipset meg om denne spilleren og spurte om jeg ville ha den sa jeg etter noen forhøringer angående dens størrelse og egenskaper at jeg godt kunne ta over den. 😈 Dessverre har de (to) kassettene jeg har prøvd å mate Line med enten spilt litt for sløvt eller hakket for fort. Barbie-kassetten hørte plutselig ut som Smurfehits.. sååå med mindre det er noe galt med kassettene – eventuelt at pappa kan fikse spilleren – så ønsker jeg meg kinda fortsatt en funkbar kassettspiller.

Btw: ikke ment som noe hinting om at noen skal kjøpe/ gi meg en da jeg vanligvis foretrekker å skaffe meg stuffs på egen hånd.

Stay goregeous! 🕷

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg