400 klistremerker, 1 skap!

I forbindelse med at jeg nylig kjøpte nytt fryseskap slengte jeg også ved en bestilling på 400 klistremerker. Stadig kjedelig at “alt” skal være så hvitt, anonymt og… likt. 🥴 Derfor så jeg på det som min plikt å likvidere denne trettheten av en blek og forglemmelig boks.. som ikke er like forglemmelig lengre!

Prosessen skulle vise seg å ta noen timer. Det var ikke bare-bare å sitte på dynga og stadig overtenke hvilket merke som skulle hvor. Men jeg endte til slutt opp med et resultat jeg er passelig fornøyd med. Noen merker er muligens satt feil vei, men de merkene det måtte gjelde er heldigvis av den sorti at det nok ikke merkes (pun not intended) så lett.

Sitter igjen med en del merker som jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med. Er som dere kan se mot slutten av vloggen fremdeles skapplass, men jeg har simpelthen ikke lyst til å bruke alt da jeg helst skal ha et viss forhold til det som er på de. Og så er det noen politiske budskap på samtlige som jeg ikke nødvendigvis står for. Fritt frem å gjette hvilke merker det gjelder! 💀

Hva syns dere om (slutt)resultatet? 🦄

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg