Barbie Bueno!

Som de fleste av dere nok er i stand til å bevitne – shitmassen er gjennoppstandet!

Kosepratet litt med Renate over Discord tidligere denne uken som synkronpyntet sitt lille hvite mens jeg drev og “slåss” med mitt trashy rosa. Kan vel si at foreløpig har jeg ikke fått ordentlig sneisen på det med lyselenker og girlander. Ser lowkey ut som jeg har forsøkt å gjemme begge deler inn i treet. 🧐 Og så er det fult lov å kritisere fordelingen ikke minst! Deler av treet ser nakent ut, mens en annen del ikke har like mye å klage på. Sånn sett burde jeg vurdere å kalle det “verdenstreet”. Nå er ikke bildet over det aller beste for de av dere som har sykelig lyst til å se det ordentlig – til de av dere det måtte gjelde, her er en throwback-link til bildene jeg la ut i fjor. Jeg lover, det er ikke snakk om de alt for enorme forskjellene!

Og mens vi er inne på bildet ovenfor.. 1. jeg har skiftet sokker siden det forrige innlegget som ble lagt ut for en ukes tid siden – æresord med opp-ned kors på halsen! 2. sorry at jeg nå har to innlegg rett etter hverandre hvor jeg poserer oppå kjøkkenøya mi!

Ja.. jeg er så godt i gang med å minne dere, kanskje mest meg selv, på hvor dårlig blogger jeg er så hvorfor ikke fortsette. For noen uker siden fikk jeg en ganske snasen ting i posten. Gadd ikke å lage noe innlegg på det da, så.. jeg kliner heller til med et bilde nå.

Barbie på KASSETT!! Jeg mener, hvor kult er ikke det? Har ikke hørt på den enda da den eneste spilleren jeg har for øreblikket spiller i slowmo. Men jeg har hørt albumet på Spotify. Har ikke gått sånn veldig på repeat der heller, men. Jeg hørte gjennom det før jeg bestilte den, men helt ærlig så er dette et av de kjøpene som først og fremst går under den litt for store “gøy å ha”-paraplyen. Sier ikke at sangene er dårlige, og det er godt mulig albumet vil vokse på meg i fremtiden, men per nå har jeg bare prioritert å farge ørekanalene med andre lyder.

Har forresten “fått” pakke i dag også. Og den skal jeg dele med dere asap! Det vil si. Dere skal få vite hva det er. Og SE attpå til! Men jeg kommer ikke til å dele-dele. Bare så det er sagt.

Disse godstakene bestilte jeg fra Coopers Candy “her forleden” (til nyåret bør jeg virkelig vurdere å forunge ordforrådet mitt. Jeg mener, alvorlig talt! 👵) På dette tidspunktet hadde jeg alt nettshoppet langt over det budsjettet sier at jeg har råd til (blir noen tusen å føre tilbake til bruksen til uken..). Det har blitt mange bestillinger i det siste som jeg har tenkt skulle være.. den “siste”. Men så har det sneket seg til en til. Og enda en. Gjerne så tidlig som dagen etter allerede.

Men krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg unna flere kjøp ut minst dette året nå. Det vil si.. med unntak av “en ting”. Er stadig veldig aktiv i facebook-gruppen Norske Filmklassikere hvor det for tiden kjøres en slags julekalender hvor det legges ut en ny ting på bidra.no hver dag som man kan velge å støtte med 250 kroner i løpet av en 30 dagers crowdfunding. Og her er det enten snakk om en norsk filmklassiker på blu ray, en bok om en film, eller et eller annet merch. Kommer noen filmer i posten ganske snart som jeg var med på å finansiere tidligere i høst, og “planen” er at jeg skal rulle ut et innlegg igjen til dere da. 😎

God Helge-advent! 💗

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg