Posterboy på restefest!

Da jeg i går var ute i skog og kratt på jakt etter det perfekte bildet som skulle gjøre underverkene for min nyeste bloggheader (den dere ser over right now), ja så ble det som det pleier – en del prøving og feiling. 🤨

Først gikk jeg til et terreng hvor naturen delvis var i mot meg. Et sted hvor det er veldig, veldig tett med trær og greiner, og greier OVERALT.. Så det ble fort en helt egen utfordring å finne et sted hvor jeg fikk akkurat nok sol, i tillegg skulle jeg helst ikke ha noen greiner rett fremfor linsa som forvirret fokusen unødig.

Samtidig skulle jeg i utgangspunktet ha en grein rett ved siden av meg, eventuelt rett over, som jeg skulle “plukke” det berømmelige eplet fra 🍎. Men DEN ideen måtte jeg bare skyve vekk til slutt.

Prøvde noen knips hvor jeg lot som, tenkte at jeg kan alltids bare animere inn en falsk grein senere, men da jeg satt foran redigeringsmaskinen fikk jeg en helt annen ide – og den magiske greina fikk aldri livets rett.

Enyways!! Her kan dere se NOEN av de bildene som jeg ser hadde hatt et potensiale, men som jeg likevel valgte å skrote som min neste header:

Dette var altså NOE av det jeg hadde å velge mellom da jeg var ferdig med gårdagens shoot.

Er det noen som har lyst til å prøve å gjette hvilke ideer jeg har hatt mens jeg har utført de forskjellige “posene”? Kan avsløre at de to siste bildene ikke er brygget på samme idekonsept som de tre første.

Og er det igjen noen som skjønner hvordan denne 50 talls-vibben har fått innpass? For uten å avsløre for mye kan jeg likevel røpe at dette er en helt egen greie igjen, som ikke har så mye med alt det andre å gjøre.. bortsett fra.. eple.

Ja, det var i grunn det. For denne gangen. Det vil si! – jeg har visst ett bilde til i arkivet som jeg for så vidt også kan dele! Og denne gang spørs det om jeg i hele tatt var klar over at jeg “knipset meg selv”.. 😬

Stay goregeous!!!!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer

Siste innlegg