Rykende ny bloggheader!

Det begynner å bli noen år siden jeg sist laget min helt egne bloggheader nå. Helt siden 2012(?) har jeg nemlig fått andre til å gjøre den jobben for meg. Men i de siste ukene har jeg tenkt en del på det faktum at det kanskje er på tide å skape noe helt, helt selv igjen.

Og resultatet, vel det kan dere nu se over her. Er litt usikker rundt hva jeg selv syns for øyeblikket. Er for det meste fornøyd, men det er noe med lyset og fargene som jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om jeg er helt fornøyd med eller ikke.

Men mulig dette bare kommer av at jeg har sittet og jobbet med dette i så og si hele dag, at jeg nå bare er litt lei og noe “farget” av det, og at jeg som med så mange andre ting også vil like dette bildet enda bedre – bare jeg får rukket å “fått det litt på avstand” 😊

Ny header!:

Redigert 110% av meg selv

“Gammel” header:

Redigert av Albertine Løseth Vestvik

Skulle noen forresten klare å ta begge referansene i den aller nyeste headeren.. ja så er du rykende god!!

Hva syns dere? 😀

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg