Please stay in touch! <3

Gry, er det virkelig deg? Ja, er det virkelig deg – morgengry? I det jeg skriver dette her har jeg MILDT SAGT allerede brukt en del timer her inne. Dog kan jeg ikke skryte på meg å ha jobbet med noen nye innlegg, for det har jeg ikke. Neida, i stede for å sitte og game, lage en ny video, ta oppslarsken eller skrive nye innlegg, ja så har jeg rett og slett brukt litt for mange timer nå (i følge enkelte, halvveis inkludert meg selv) på å endre diverse ting i en rekke “gamle” innlegg. For etter overføringen fra “gamle blogg.no” til “nye blogg.no” i går, ja så er det som jeg altså nevnte i gårsdagens innlegg slik at alle bildene mine har blitt strukket litt, og desto mindre bildene har vært originalt, desto verre.. Sååå jeg har rett og slett gått gjennom flere innlegg enn jeg orker å tenke på nå, og simpelthen lagt inn en rekke bilder på nytt. Men nå har jeg omsider kommet til et viss punkt hvor jeg har innsett at det er best å la det gamle få ligge. Herregud, jeg har jo tross alt 2339 publiserte innlegg her inne, og jeg vet jo med meg selv at jeg neppe kommer til å gidde å fikse på alle sammen uansett. Så da er det heller bedre at jeg eventuelt prioriterer mine “best off”, de jeg aller helst virkelig vil skal se så bra ut som mulig også nå 2018, ja også bør nok bare “the meh off” få ligge i fred.

Men  dere.. Det var forsåvidt en liten ting jeg kom til å tenke på. For det er sikkert mange av dere som er litt fortvilet for øyeblikket over å ha mistet “vennelisten”/ følgeslisten deres, eller som ihvertfall snart vil komme til å gjøre det så fort blogg.no har fått ført over de aller siste bloggerne som enda “venter spent”, over til WordPress.  Og sånn seriøst, jeg vil IKKE miste noen av dere. Jeg er glad i så og si alle og enhver av dere, både dere som legger igjen kommentarer og likes, men også dere som “bare” titter innom! Så ja, det var altså det jeg skulle si – HVIS dere fortsatt veldig gjerne vil følge med på hva jeg legger ut her inne kan dere ENTEN gå inn på Facebook og like siden jeg har opprettet der. ELLER så kan dere alltids klikke dere inn på Bloglovin å følge meg der (og et HAV med andre fantastiske bloggere) i stede. Eventuelt begge deler! ^^

Bildet er tatt fra: pixabay.com

Håper vi ikke mister kontakten? <3

6 kommentarer
    1. Ja, det er litt frustrerende å miste de man følger. Etter hva jeg har forstått så har dere på den nye løsningen mistet feeden deres, mens vi på den gamle mister dere fra feeden vår så fort dere blir flyttet… Dette er kjempefrustrerende!

      1. Yes indeed. Og særlig derfor vil jeg varmt anbefale å sjjekke opp de du har på listen din mens du enda har den opp mot Bloglovin. Desto flere du følger akkurat nå, desto lurere vil det nok være å få de “overført” til den tjenesten i stede, slik at man slipper å fiske alt for mye i hukommelsen etter at den tradisjonelle følgers-listen er borte for dere også 😮

    2. Snart og sikkert så er det min tur til å bli overført til det nye bloggsystemet T_T Jeg hadde Bloglovin for noen år siden, men jeg har slettet brukeren min der. Åja, jeg kommer til å savne vennelisten på blogg når den tiden kommer. Det er lett å huske bloggnavnet ditt, så mister ikke kontakten så lett haha.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg