Jenter som kommer, og?… (reagerer til gamle blogginnlegg)

Den bloggen du sitter og leser på nå ble ikke akkurat opprettet i går.

11 år har det gått siden mitt aller første innlegg så nattens lys, og siden den gang har det blitt skrevet og gjort en hel del forskjellig, for å si det med en klype forsiktighet!

Mye av det som har vært er jeg veldig, veldig STOLT av. 😇 Men noe av det.. not so much! 🤯 Og det er særlig de litt mer “uheldige” uttalelsene, samt bildene jeg tatt et aldri så lite tilbakeblikk på nå i min siste (men forhåpentligvis ikke siste!) video hvor jeg går gjennom noe av det som ble postet fra perioden 2010-2012.

Noen som husker da jeg hadde for uvane å provosere de “dumme jentene” som den gang lå på topplisten? Eller den gangen jeg ikke klippet neglene mine på et halvt år? Eller… eks antall strengt talt ikke særlige morsomme vitser på bekostning av Hannah Montana?… Oh, its all there ⇓

Stay goregeous!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg