Velkommen til min fullstendige “kaos”-blogg!

Ja, klokka er 03.26 og jeg har prøvd å sove nå i to-tre timer. Problemet er at jeg sov så mange timer dagen før at hjernen min NEKTER å koble seg av…. Dritthjerne!

I stede for å prøve å sove mer har jeg nå bestemt meg for å stå opp, forså å holde meg våken i hele dag, og det er jeg forbredt på vil bli en lang dag i og med at jeg skal på utplassering den lokale avisen i Oppdal alt klokken 09.00 i dag helt til klokken 16.30…

Jeg er nemlig redd for at vist jeg bare ligger i sengen og prøver å sove så skjer ikke det før i syv-åtte tiden, noe som resulterer i at jeg ikke kommer meg på Opp-huset, noe som igjen resulterer i at jeg ikke får være ute i dag, fordi mamma mener at jeg må være inne hele den dagen jeg ikke går på utplasseringsteder eller skole, altså husarest kort sagt!…

Det som er så ille med å bli tvunget til å være inne i dag er at gangsterkomedien “Tomme Tønner” har premiere på kino i dag og det er en premiere jeg nødig vil gå glipp av! Dessuten er det en pakke på posten jeg vil hente fortest mulig med 6 blanke blu-ray-discer med 25 gigabite plass på, jeg driver nemlig med filmprodukson på fritiden, i pakken ligger også 6 tomme blu-ray covere jeg kan ha blu-ray-discene i.

Og bla bla bla….
Blir spennende å se hvor ofte jeg klarer å holde denne bloggen oppdatert, har prøvd å opprette diversje blogger tidligere, har faktisk en blogg her på blogg.no på før, men den finner jeg ikke nå igjen fordi jeg har glemt hva jeg kalte den hva jeg oppretta den. Men, tja. God natt alle sammen! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg