Mine mål for 2019 – part I

Bli flinkere til å starte dagen RIKTIG!
Og med det mener jeg å prioritere frokosten FØR alt det som heter blogging, shopping, vasking, støvsuging, maratonrunking også videre! 😮

Komme meg til Trondheim!
Ikke første gangen jeg har satt meg et sånt mål for et rykende ferskt år, og jeg håper virkelig at dette nå blir det siste og at jeg faktisk tør å bare HOPPE I DET en eller annen gang dette året.. Hashtag: Angstenforaltsomkangågaltkangåoghengesegigarasjentilnaboen.

Slutt å google sykdommer og sånt!
… og gå heller til (tann)legen. Google gjør bare helse og sjel verre. Ah, og btw: Gi også fullstendig beng i å klikke meg inn og lese alle de helseangst-forfremmede artiklene til msn.no, dagbladet.no og.. Ja, dere aner antakeligvis hvor jeg vil! xD

Bli flinkere til å ta med meg kamera!
Hvor enn jeg drar, når enn jeg drar, hele tiden – alltid!

Bowling med Sara!
Det begynner å bli noen år siden vi så vidt pratet om dette først nå, og 2019 har jeg virkelig troa på vil bli det gjeldende året hvor jeg og verdens beste redhead kan få slengt og dengt litt mindre knusarballar!

Bli flinkere til å si “hei” til folk!
Da særlig de jeg er venn med på Facebook. De som av en eller annen grunn har fjernet meg, eller som JEG har fjernet selv.. IKKE så viktig. Men ehm tja. Jeg kan definitivt bli flinkere til å hilse på de som faktisk er “venn” med meg der inne! xD

Intervjue en Paradise Hotel-deltager!
Det BURDE ikke være så vanskelig å få til i verken teori eller praksis. Jeg var igrunnen ikke så langt unna å få til ihvertfall ET intervju i fjor, så i år er jeg nærmest 110% sikker på at jeg ikke kommer til å skyte min egen grav ved å skyte i stykker gullfuglen som et resultat av mangel på gidd til å faktisk få alle endene i parken til å møtes!

Lage flere “skjetsjer” til Youtube!
I fjor gikk det stort sett i liste- og vlog-videoer, noe jeg IKKE har noen planer om å slutte med, ihvertfall ikke med det første. Men er det en ting jeg derimot savner litt fra mitt eget Youtube-år i fjor, ja så er det flere rene humor-videoer, og DET håper jeg altså å få klint inn DETTE året! ^^

For “Mine mål for 2019 – part II” – klikk her!

Har DERE noen mål for 2019?

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg