Magiske animasjoner! – Instagram

Ikke vet jeg hvem det er som har skjerpet seg og blitt bedre, men da jeg sist laget et Instaskryte-innlegg her inne fikk jeg ikke til å plugge inn noen av mine videoinnlegg.

Kanskje er det blogg.no, eller kanskje er det Instagram som har unnet seg en make over – kanskje begge! 🥳 Ikke så viktig.. Det som derimot er mer relevant er at noe har endret seg, og det skal utnyttes.

De første årene var Instagramen min kort og godt et alternativ for blogg. Bare at jeg ikke gadd å skrive noe, stort sett. Bildene jeg la ut var som regel nokså rævva, og motivene stort sett veldig tilfeldige og.. kjedelige.

Men nå har jeg ikke tenkt å skrive en «INSTA-nt kaos: hele historien» – ikke i dag.

For noen år siden begynte dog innholdet å forandre seg. Ikke bare hadde jeg blitt strengere med tanke på hva jeg tillot meg å publisere rent kvalitetsmessig, jeg hadde også begynt å eksperimentere med stadig mer surrealistisk content i form av stillbilder, men også “levende” animasjon.

Per dags har jeg litt blandede følelser rundt dette. 🤓😅 For tanken om at folk ikke lengre helt kan vite hva som er “ekte” eller ikke har slått meg.

Med det jeg skal vise nå er det rimelig åpenbart at jeg har lekt meg i effektkassa, men det skal sies at jeg en sjelden gang har tilført et bilde en falsk, men beskjeden solstråle som nok ikke alle har avslørt som digitalt pålegg.

Enywho – her er noen Insta-animasjoner fra min profil de siste par årene!

 

«Magic shower» – 4. mars 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Pur-ple-sky» – 9. mars 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«I fritt svev» – 14. mars 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Skjønnhetens udyr» – 22. mars 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Medblås» – 15. april 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Lucky strike» – 17. april 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Nyhetsbildet» – 6. mai 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«På rett sted» – 11. juli 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Sausen fyr» – 13. august 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Pew-pew!» – 22. september 2021:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Oss to mot verden» – 1. januar 2022:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Hotellet» – 9. februar 2022:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Hallo Spaceboy» – 22. februar 2022:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Å gå videre» – 28. mai 2022:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

«Sommer-flaks» – 19. juni 2022:

 

Se dette innlegget på Instagram

 

Et innlegg delt av Aylar Kuklinski (@aylarkuklinski)

 

Hvilke av disse animasjonene/ videoene liker dere best? Selv har jeg ironisk nok fått en hotspot for «I fritt svev». Og jeg skriver “ironisk nok” nå fordi da dette video-bildet var ferdig så “H.A.T.E.T” jeg det! 😢 Jeg hang meg opp i en visjon jeg ikke helt klarte å perfeksjonere, noen detaljer jeg ikke klarte å få helt til.

Husker jeg ikke helt feil så lot jeg dette bildet ligge i søppeldunken noen dager, før jeg så så på det igjen og innså at det langt i fra var så mislykket likevel, bare jeg hadde fått det hele mer på avstand. Så la jeg det ut og fikk til min store lettelse en ganske bra respons.

.. jeg lurer på hvor mange ganger jeg har sittet og intenst hatet på et prosjekt, for så å ta det opp igjen litt senere og innse at jeg faktisk har skapt GULL!! 😊

Og du. Jeg hadde satt veldig stor pris på om du ville tatt en titt på det andre jeg har der også, og til og med fulgt meg? 💕

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
    1. Pur-ple-sky uten tvil for min sin del. Liker feelingen det gir av å sitte skjult langt unna, men like vel være tett nok på til å se hva som foregår. En slags «jeg ser dere men dere ser ikke meg» vibe, om det gir mening?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg