Instagram essential – long time INGEN SJØ-edition!

Det begynner å bli en god stund siden jeg sist la ut noe «Insta lately»/«Insta(gram) essential» her nå. 😯 Faktisk har jeg ikke kommet med noen innlegg til denne “serien” siden høsten 2019 – og det er på ingen måte som et resultat av at jeg ikke har vært aktiv på Instagram. For DET har jeg så absolutt! Og jeg har utvilsomt også oppgradert kontoen min siden den gang med blant annet et enda mer sprudlende og kreativt innhold enn noen sinne!!

Per dags dato så er Instagram uten tvil den plattformen jeg liker best å “jobbe på” da det er der jeg får best respons, og det er generelt en ekstremt lettvint og herlig plass å være. Selv om man strengt talt aldri faktisk ikke er der #mindfuck..

Det har kommet så utrolig mye gøy og stilig til kanalen de siste to årene at skulle jeg vist dere alt kunne jeg like gjerne bare gitt dere en direktelink til profilen min med en gang. Men i og med at jeg ikke har så mye annet som frister å gjøre nå så skal jeg likevel plukke ut noe av det jeg er mest stolt av.

Mesteparten av dere har kanskje sett disse innleggene fra før, men likevel – det er alltid NOEN som enten ikke har Instagram, eller som ikke følger meg (shaaaaaame!!!!!), eller som ikke vet at jeg er å finne der inne – så HER kommer altså en beskjeden “siden sist-best off!” 😊

«Det “første” selvportrett!» – 9. juli 2020:

«Darkness!» – 18. juli 2020:

«Rose!» – 30. august 2020:

«Hotel Cæsar!» – 19. september 2020:

«The crow!» – 7. oktober 2020:

«Avholdsforhold!» – 26. oktober 2020:

«Sabrura» – 16. desember 2020:

«Oh!» – 15. februar 2021:

«Pink heaven!» – 16. mars 2021:

«Den reflekterte bloggeren!» – 27. mars 2021:

«Bitches!» – 20. mai 2021:

«Ikke bestandig!» – 23. mai 2021:

Dette var altså noe av det jeg har vært mest fornøyd med fra de siste to årene, men langt i fra alt av det. Dette er ikke en gang alt jeg hadde tenkt å vise dere nå da jeg har en rekke videoer og bildeserier/karuseller også som blogg.no av en eller annen grunn har vanskeligheter med å importere inn… 😫

With other wørds!: DET ER MYYYYE MER DER ALT KOMMER FRA!!! 😃 Og personlig så er det de forskjellige animasjonene/videoene jeg har laget opp gjennom som er det beste av alt. Så hvis dere syns at det jeg viste nå er kult/interessant/gøy, kan dere bare SE FOR DERE hvor awesome alt det andre jeg har liggende er!! 🥰😍😍

Stay goregeous!!!!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg