Det klør fremdeles – bestilt legetime!

Nå har det gått noen uker siden de røde prikkene toget seg inn i livet mitt, fikk dannet seg en base litt her, men mest der, og siden har klødd litt sånn av og på ettersom det passer dem best selv.

Og jeg vet ikke om det skyldes at det nå er blitt litt kaldere, eller at jeg har blitt mer vandt, eller at de faktisk saaaaakte, men sikkert har begynt å forlate kroppen min igjen – kanskje til og med en beleilig kombinasjon – men dog, de er fortsatt en plagsom realitet. 😏

Så på tirsdag bestemte jeg meg for å bestille en legetime som jeg nå skal til førstkommende mandag. Noe jeg kinda gleder meg litt til for forhåpentligvis får jeg da bekreftet/avkreftet mine mistanker om hva det faktisk er for noe, samtidig som jeg vil få anbefalt en salve eller noe til å dempe denne kløen i størst mulig grad.

Ja, så er det også lov å krysse fingrene for at jeg ikke blir videre henvist til en hud-spesialist i stede, sånn at jeg må gå og vente eeeenda lengre.

For jeg er fremdeles ikke så veldig glad i å gå rundt og vente på ting – enten det er ting jeg gruer meg til, ting jeg gleder meg til, eller ingen av delene. 😑 Har jeg først noe hengende “over meg”, ja så har det en tendens til å ta i overkant mye fokus fra alt annet – helt til jeg har fått det fuckings overstått!!

Stay goregeous!!! 🤪😙🙃🙂😊🧐🤓😎😜🤪

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer
      1. Niks, ikke enda. Burde sikkert gjort det, men samtidig er jeg såpass sikker på at det er den dusjsåpen som jeg skrev litt om i forrige innlegg som var dedikert til denne plagen, at jeg føler jeg trygt kan vente å sjekke til ihvertfall mandagens legetime er unnagjort.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg