Hell og vellykket?

Et nytt eventyr av et år sniker seg frem med drastiske skritt. 🥰 Men før jeg penetrerer det nye med brask og bram er det på tide å se hvorvidt jeg har lykkes i å nå alle de forskjellige målene jeg i januar satte meg for 2022.

Kan allerede nå avsløre at ikke alt har gått som jeg håpet på, og at det er mulig jeg overfører et par av årets mål og menigheter inn i 2023.

“Runde 400 subs på Youtube!”
– Dette målet begynner det å bli en stund siden jeg nådde. Dog har ting gått nokså tregt siden da jeg per nå ligger på 406 abonnenter. Men jeg har nådd målet – og det er i grunnen det “viktigste” av det vittigste!

“Involvere flere folk i mine videoer igjen!”
– Jeg har på sett og vis lyktes med dette også, men ikke på den måten jeg tenkte da jeg skrev ned dette i januar. Men i den grad jeg har klart det så har jeg ene og alene Paradise-vloggen fra i august å takke! (altså, jeg har laget noen videoer til hvor jeg ikke har vært “alene”, men ikke nok til at de alene har overgått innsatsen fra i fjor)

Mulig jeg kommer til ta vare på dette målet videre inn i 2023. Så får vi krysse fingrene for at det blir flere videointervjuer, challenges og lignende med kjente og fjerne da i stede.

“Få en nærmere relasjon til folk!”
– Her vil jeg absolutt si at jeg har fått til ting! Mens jeg hadde noen få jeg snakket av og på med i fjor er 2022 blitt et år hvor jeg faktisk har snakket en hel del med flere. Da spesielt live på Tik Tok.

“Adoptere en tarantell!”
– Er redd vi får ha dette til gode.

“Besøke Hunderfossen!”
– Er “redd” jeg må gjenta det jeg just skrev i målet ovenfor. MEN jeg har sett Hunderfossen på film da jeg så “Troll” ganske nylig! En film jeg for øvrig sterkt vil anbefale ALLE om er gamle nok til å se. Jeg ble i alle fall troll.. bu… sorry.

“Gå opp Allmannberget!”
– Igjen er jeg “redd”.. at det ikke har blitt noe fjelltur på meg i år.

“Lære å vaske vinduer!”
– YES!! Det skulle ta tid, men i høst gikk jeg ut med den rosa bøtteballaden min og fikk shinings på noen av vinduene i første etasje.

Jeg får de fortsatt ikke like pene så effektivt som jeg skulle ønske, men teknikken jeg prøvde på denne “nå” var utvilsomt mer vellykket enn da jeg forsøkte å vaske noen vinduer UTENDØRS sist, for typ 8-9 år siden.

“Skaffe ramme til Marilyn, Eva og Adolf!”
Marilyn Manson-posteren som har ligget sammenrullet i over et halvannet år fikk seg omsider rammet inn på veggen for bare noen dager siden. Men Eva og Adolf ligger fortsatt urammet på lageret.

“Bli nøyere på å se gjennom ting før publisering!”
– Litt usikker. Jeg har fortsatt et evig forbedringspotensialet, men jeg tror jeg har blitt litt flinkere i år sammenlignet med i fjor.

“Smake vin!”
– Er blitt en del cider, pittelitt øl, samt en og annen rusbrus. Men er per nå fortsatt jomfru på VINmonopolet.

“Vinne 10 000 kroner!”
– Har ikke vunnet så mye penger TIL SAMMEN en gang! hmm.. men jeg har “vunnet” en rekke uforglemmelige opplevelser verdt MINST så mye, om ikke mer.

“Få tilbake blogg-statistikkene!”
– Vet stadig ikke hvor mange som har vært innom det og det spesifikke blogginnlegget mitt. I likhet med alt det andre som har “feilet” over har heller ikke dette til syvende og sist sånn egentlig vært så viktig for meg.

Nytt godtår!!!!!!! 😈

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

3 kommentarer
    1. He he he du høres helt normal ut. Du har da fått vasket vinduene, godt jobbet. Det fortjener en klapp på skulderen det. At man ikke oppnår målene betyr jo ikke at man ikke gjør mye annet vetig heldivis. Godt nytt år.

      1. Håper det var ironisk, for helt normal er ikke akkurat noe jeg strekker meg etter å være.

        Og takk! Nei, ta Hunderfossen feks. Ble ikke noe av det, men det jeg i stede fikk var blant annet en plass på årets Paradise-finalefest. Hadde noen sagt det til meg i januar… 😳

        Godt nyttår!! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg