Drømmekaos!

Det er ikke så fryktelig alt for lenge siden jeg stolt viste frem hvilke av mine surrealistiske Instagram-poster jeg personlig er mest fornøyd med.

Og nå har jeg opprettet en helt egen konto for denne type content. For selv hvor godt jeg liker å lage disse kreasjonene så har jeg likevel irritert meg litt over at det føles noe rotete å ha de på samme Insta-konto som “de ekte varene!”.

Så for de av dere som ønsker å få sett de postene jeg legger ut i fremtiden hvor jeg mer eller mindre åpenbart har lekt meg med å manipulere “virkeligheten” – så er drommekaos kanalen å følge! 💖🦄

Kommer fortsatt til å også være aktiv på fullstendig_kaos (hvor jeg oppdaterer dere på nytt bloggcontent) og aylarkuklinski (hvor jeg legger ut alt mellom himmel og jordsmon som ikke er helt sur-realistisk.. eller så bloggete)

Kommer DU til å (for)følge meg?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer
    1. jeg kommer til å følge, vet du! 🙂 Ikke sikkert jeg kommer til å like/kommentere så mye, så det blir litt sånn spion-opplegg, men følge med skal jeg 😉

      hvor er buksa fra btw? dritkul! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg