Brannalarm i vinterland!

To dager på rad har jeg vært pent nødt til å måke meg ut selv for å ikke få mengder med snø i skoa. Nåja, nødt og nødt – jeg kunne ha ventet med å gå ut da jeg strengt talt ikke hadde noe jeg MÅTTE rekke verken i dag morres eller i går.

Da jeg var på vei til Coop Mega i dagtidlig var det skikkelig nedsnødd overalt (bildene under er tatt litt senere i dag)!! Er fortsatt temmelig store mengder hvor enn man snur nesevippen, men forskjellen på nå og i dagtidlig er at i dagtidlig var det nesten ingen steds man kunne gå uten å drukne føttene i kaldt.

Sånn passe småkaotiske tilstander, med andre ord – og TROR dere ikke at brannalarmen gikk bers i det jeg var innom Megaen? Jeg tenker for øvrig de siste par butikk-historiene mine også må “komme fra oven”. 🤭

Mye snø i ditt nærområde? ❄️☃️

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg