BERGEN GOT MY BALLS!

Dere vet.. Sånn opprinnelig skulle jeg jo EGENTLIG vært på farten til Bergen natt til mandag. For da jeg akkurat hadde skrevet og publisert mitt forrige innlegg søndag kveld var jeg så og si på vei ut døren forså å ta meg en aldri så liten “ferie” fra Oppdal en stund og virkelig utfordre meg selv på et litt større og skumlere sted i et par dager.

Tilfeldighetene skulle likevel ikke ha det til at det ble noe Bergen på meg på mandag. For å si det sånn: shitts did happend!..

MEN det ble heldigvis en liten tur på meg likevel fra og med tirsdagen av. Og for å si det sånn, jeg har MASSE rart å dele med dere nå som dere kan se og høre om i videoen over ^^ Ja, det er forresten mulig dere må spelte dere godt fast om dere skal se denne videoen her, for jeg anser det ihvertfall ikke helt umulig at noen av dere nok kan bli litt overrasket over å se “en helt ny side av meg”, en temmelig SPORTY side – om jeg får være så fri.

Og HER har dere dessuten et aldri så liten bildedryss, sånn helt på tampen 😀

Yes da, det var faktisk min uke det. Da er det igrunnen bare for meg å ønske dere alle sammen en skikkelig knallhelg. Bruk den godt, for vi kan aldri helt sikkert vite hvor mange helger vi faktisk har igjen <3

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg