En NEVROTISK uke i vente!!

Så – helgen ble altså flyttet på. For i de to siste innleggene mine har det jo i mellom et og annet ord om forkjølelse og fandens tipp tipp oldemor også vært nevnt at jeg har fryktet litt at diverse planer jeg opprinnelig hadde for helgen også skulle infiseres. Men heldigvis ble realiteten aldri SÅ ille. Jeg har takk og lov vært ganske frisk de siste dagene, men helgens store planer derimot.. De ble IKKE noe av. Dvs, DET er jo ikke helt sant. Det som derimot ER helt utrolig sant er at planene bare er blitt pitte litt flyttet på. Eller med andre ord: om ikke sånn kjempelenge drar jeg omsider til hele Norges fitteby igjen, altså Bergen.

Og sånn opprinnelig var det meningen at jeg skulle henge der med Sara igjen. Men så kunne ikke Sara likevel, og da vurderte jeg å droppe det hele en liten stund jeg også, for altså.. Jeg er jo ikke akkurat så veldig kjent i Bergen. Og nå har jeg ikke lengre noen garanti for at noen kan hjelpe meg med å finne frem til riktig buss når jeg skal hjem igjen, en bekymring som jeg har latt plage meg en hel del tidligere, og SÆRLIG når det kommer til såpass store og kaotiske byer. Så ja.. Nå reiser jeg altså til Bergen igjen, og jeg vet helt ærlig ikke om jeg får noen til å hjelpe meg med å finne frem til bussen min denne gangen, slik som tidligere.

Men på en annen side – jeg vil ikke være den lille gutten med støttehjul lengre. Livet skjer virkelig ikke innenfor komfortsonen, og selv om jeg kanskje kommer til å kjenne litt på noiaen om et par dager, ja så krysser jeg fingra for at jeg på et eller annet vis skal fikse dette også. Jeg bare MÅÅÅ det nå..

Ønsk meg gjerne lykke til – eller lkke – det er helt opp til dere!

Aylar Von Kuklinski

Følg G.J.E.R.N.E bloggen min på Bloglovin!!

4 kommentarer
    1. Så jævlig kult at du utfordrer deg selv på denne måten!
      – Og sånn kort innpå; Du trenger ikke ha Asberger for å føle på dette med å ta seg frem på ukjente steder og sånt! Selv har jeg jo til og med små-noia for å ta tog og t-bane fra sentralstasjoner her hjemme (haha), da jeg har en lei tendens til enten å romle meg inn på, eller av ren distré sløvhet ‘strande’ på et annet spor en der mitt kjøretøy ruller inn for en sånn ca 4 sek. stopp.. 😛

      1. Syns ikke jeg er så pussy in the ass nå selv heller for å være helt ærlig! 😎

        Haha, ja.. Det minner meg forresten om en gang jeg hadde klart å sovne på et tidspunkt, sov kanskje i en times tid og våknet akkurat i det bussen svingte inn mot bussholdeplassen i Oppdal. Hadde jeg ikke våknet da, så hadde jeg nok blitt med videre inn mot Trondheim eller noe den natta xD og DA hadde jeg fått kjent litt på det altså 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg