BAK MASKEN (En gang klovn..)

På fredag fikk jeg på ny vekket et lite håp i meg rundt hvorvidt det “kan bli” meg og ei tidligere venninne av meg igjen..

Samtidig var også dette dagen hvor jeg og Rune filmet alle scenene til “Et lavpannet tankeliv“, og i kveldens episode av “Aylars videodagbok” som står og rendrer bak meg nå, ja så er det nettopp disse tingene det skal handle om.

Her får dere bli med litt “behind the scenes” – samtidig som jeg også har prøvd å skjemme dere litt bort med en og annen blooper.

Og hey! – der var visst rendingen ferdig gitt!! 🤡

God restehelg!! 😅

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg