Et lavpannet tankeliv

Takk er trolig hva du burde få,
men jeg vurderer å gi langemann

Hele natten var du min stalker nr. 1,
fortalte hva jeg ikke skulle-burde

“Hvis du gjør det der vil du angre!”,
skrek du bak min skjøreste kropp

“Kutt kontakten – du trenger ingen andre!”,
og kontaktene ble kuttet – igjen og igjen

“Ikke en gang gidd, du vil ei lykkes!”,
Jeg ga deg så rett og lyktes aldri

Jeg feilet fordi jeg hørte dine ord,
jeg tok dine løgner og malte de grønn

Dine løgner ble min sannhet og religion
TIL HELVETE med tro, håp og glede!!

I dag er vårt forhold noe mer fruktig,
vi har begge lært å se en annen vei

Avstanden oss i mellom har økt,
like fullt like nær som bestandig

“I verste fall får du en god historie!”,
er råd jeg fra din side ofte får

“Kanskje du burde gi dem en sjanse”,
intet bein er tross alt uten rangler

“Hvis du ikke våger, du heller aldri vinner!”,
og jeg våger, jeg vinner, jeg våger, jeg vinner

Så gi meg mer enn gjerne dine arme råd,
men dine peke fingre må du beholde

Og takk for at du nå gir litt mer faen,
til sist har du gitt meg mer faen å gi

Stay goregeous! 😶

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg