Årets BESTE Youtube-videoer!

Hei kamera, hei kjære kamerater! 😊

Som jeg var inne på i et tidligere innlegg så er det mye fra 2021 som føles som det minst skjedde i fjor!!

Og akkurat sånn har jeg det nå som jeg har tatt en titt på de forskjellige videoene jeg har laget i år. 45 har det blitt. Til sammenligning er det seks mer enn hva som ble gjort i fjor, da jeg “bare” hadde 39 videoer å skilte med. Dette er dog hvis vi kun fokuserer på Youtube, da mine (eksklusive) Instagram-videoer ikke er tatt med i denne beregningen.

For i akkurat denne kåringen er det Youtube som gjelder. Under finner dere en liste over mine topp fem favoritter. Og som med tidligere liste-kåringer er det verken views, likes, eller kommentarer som gjelder denne gangen heller, men ene og alene hvor godt jeg personlig liker disse videoene.

V. «SNØBADING!!»

På femteplass har vi den videoen som har vært mest ukomfortabelt å gjøre NOEN SINNE!!

Det var åtte minusgrader ute da den ble filmet, og jeg husker så godt de siste minuttene før jeg omsider slo på kamera.. jeg bare sto der temmelig stille rett opp og ned med de få tingene jeg hadde tatt med meg, og jeg vurderte vel i 3-5 minutter om jeg bare skulle tusle hjem igjen, bare gi bent faen i å gjøre det jeg hadde tenkt å gjøre.

HELDIGVIS gikk det ikke sånn. 😅 Etter en del om og men gikk det en kald faen i meg – jeg tok av meg klærne og trykket rec.

Da jeg omsider ble ferdig var jeg så kald i hele kroppen at da jeg omsider var hjemme igjen og varmen begynte å komme tilbake.. jeg var farlig nær på å svime av. 🥴 Har kjent på denne ekle følelsen flere ganger før, men da har det først og fremst “bare” vært hendene som har vært iskalde fordi jeg f.eks har gått for lenge uten votter. Men nå hadde jeg plutselig denne følelsen i HELE kroppen, og deeeet.. 😱🥶

Har i retrospekt innsett at det ville vært lurt å hatt med meg noen til å passe litt på, i tilfelle jeg hadde blacket ut før jeg var kommet inn igjen til meg selv.. så hvis vi skal kaste ut en aldri så liten moral må det være at jeg ikke anbefaler å gjøre det samme som jeg gjorde.

MEN VIDEOEN BLE BRA DA!!! 😁


IV. «TALLENTFULLT, ELLER DRITI UT?»

Årets nr. 4 har jeg bestemt meg for å gi til en av årets tidligste humor-sketsjer. Dette er dessuten den aller første videoen som “Kaia Klut” medvirker i, og eneste. Enn så lenge.

Men hvem vet, kanskje gnir hun seg inn igjen i det nye året? 😘




III. «Et lavpannet tankeliv»

I det jeg nå skal gi en bronsemedalje ser jeg at vi fortsatt befinner oss på den første halvdelen av året. Faktisk ble denne videoen filmet såpass tidlig som i januar. Dette er for øvrig også den eneste videoen fra årets toppliste som jeg har gjort i samarbeid med noen andre, og uten tvil den dypeste på denne listen.

For jeg har ikke alltid hatt det like bra med meg selv. På mitt aller verste har jeg vært ekstremt destruktiv, både ovenfor meg selv og alt rundt. Men jeg har med årene klart å kjempe meg til et bedre liv, en annen holdning, en annen mentalitet. Og det er nettopp denne reisen «Et lavpannet tankeliv» representerer. 🖤💜



II. «Til å drepe for..»

Og sølvmedaljen, vel den gir jeg faktisk den den eldste ideen som samtidig er den nyeste videoen (igjen, på lista).

Tanken om å lage en parodi på vignetten til «Dexter» fikk jeg nemlig for flere år tilbake, vi snakker muligens fem. Til slutt hadde jeg hatt den skrevet ned så lenge at jeg i høst faktisk bestemte meg for å hviske den ut, hvilket jeg også gjorde. Hvorfor? 🤔 Jeg hadde ganske enkelt ikke rettighetene til å bruke “sangen”! 😒

Så om det ikke så tvilsomt ut at denne videoen noen sinne ville se dagens lys før, ja så var det temmelig usannsynlig nå.

Likevel.. livet har en evig tendens til å overraske positivt. 2021 skulle for meg bli nok et år med mange givende forandringer, og en av disse endringene ble gjort da jeg bestemte meg for å dumpe det Youtubes gratis bibliotek av soundtracks og låter, til fordel for et abonnent hos Epidemic Sound – et nettsted som tilbyr langt mer å velge og vrake i, av enda bedre kvalitet! 😍🥰

En dag satt jeg og saumfarte den ene tilfeldige låta etter den andre. Var ikke på utkikk etter noe spesielt. Ville bare høre gjennom litt av det uendelige havet av musikk denne nettsiden har å tilby. Så skjedde det noe rart… “hømm, minner ikke dette her ganske så mye om…?”. 😃

I. «HAIFOBI 2.0»

Hihi.. Det KUNNE bare ikke blitt noe annet (eller jo, men neiii), og jeg er heller ikke flau over å erkjenne dette; «HAIFOBI 2.0» er uten tvil den videoen fra i år som jeg har hatt det mest gøy med å redigere, samt se på og vise frem til andre i etterkant.

Den krevde ikke like mye av meg fysisk eller psykisk som snøbadinga, og den er heller ikke i nærheten av å være like dyp og viktig som «Et lavpannet tankeliv», men underholdningsmessig så er det de evige nifse dusj-haiene som har bitt meg desidert hardest i 2021 – og det er nettopp det denne listen handler om, underholdning.

Ikke “bare” er dette min helt klare favoritt fra året som snart vil skytes inn i historiebøkene, dette er også blant mine absolutte favoritter av alt jeg har gjort på Youtube noen gang. Den er akkurat passe teit, akkurat passe klein, akkurat passe over the top, og så VELDIG, VELDIG meg!! 🤪😉😄

Hvilken 2021-video liker du best?? 😃

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg