Animal Crossing!

De siste ukene har jeg hatt SKIKKELIG hang-up på et Nintendo-spill(!!) 🤯 Bare det i seg selv er noe unikt. For er det étt spillselskap jeg aldri har hatt særlig interesse av (i “voksen” alder) så er det Nintendo. Men etter at jeg hoppet inn i «Animal Crossing: New Horizons» for en måned siden har jeg virkelig blitt bitt av beveren, om det er innafor å skrive.

For meg er ikke dette først og fremst et spill. Det føles mer som ekstra verden som også min gode venn Renate har sitt kjøre hjem og nabolag i, som jeg kan besøke ved jevne mellomrom mens vi f.eks sitter ved et bål og prater, fisker, eventuelt som jeg kan snakke om stort og smått sammen med over Discord mens vi gjør vært vårt på hver vår øy.

Det at jeg for ikke så lenge siden fikk meg PS5 har jeg viet svært få tanker siste tiden. Uansett hvor mye jeg har sett frem til å ha en PS5, uansett hvor råe de spillene jeg har til den konsollen nå så er det likefult det mer simple «Animal Crossing» jeg stadig har endt opp med å prioritere i stede.

For selv om dette spillet ikke er langt på nær like teknisk overlegent, med like bra og realistisk grafikk som f.eks «Far Cry 6» (som er det jeg innimellom spiller på PS5 nå), så føles likevel «Animal Crossing» mer ekte på andre måter. Blant annet fordi det er der jeg kan finne og tilbringe tid med bestevenninna mi som dessverre bor så alt for langt unna i “den virkelige verden” 💜

Spiller du Animal Crossing? 🦂

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

4 kommentarer
    1. Haha, føler det er mye den simpelheten så gjør det så gøy å spille. Og det at det følger virkeligheten i forhold til sesonger og når det er dag og natt osv. Også sånne ting som jul, påske og nyttår som man også feirer i spillet.
      Men ja at man kan være sosial samtidig som man spiller og besøke hverandre har definitivt gjort det enda gøyere! 😀 Gøy å sjekke ut hva motparten har gjort på sin øy siden sist f.eks, eller hjelpe hverandre å få tak i frukt man mangler.

      1. Jeg også tenker det! Så liker jeg også den at vi må vente til neste dag før enkelte ting er i havn, f. eks bestillingsvarer. Hadde en medium bestilling som kom i dag som jeg gledet meg til å åpne og sette ut etter frokost. 😄

    2. Har bare såvidt hørt snakk om det, og aner ikke hva det går ut på eller noe..
      – Dessuten er jo som som melder seg her hvorvidt du hadde gått til innkjøp av PS5 (iallefall på det tidspunktet det ble gjort) dersom du hadde visst at det ville falle fullstendig i bakevjen i forhold til et simpelt Nintendo DS -spill??..

    3. Æh, Nintendo DS? 😅 Det finnes et (gaaaaaaammelt) Animal Crossing-spill på DS også, men dette her er ganske nytt. Kom ut i 2020 til Nintendo Switch.

      Og for å svare på spørsmålet ditt er svaret et rungende JA!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg